Imfromsweden Postad 19 December , 2013 Rapport Share Postad 19 December , 2013 De företag jag sett kör med ThinkPads som ser ut att komma med Windows 98 förinstallerat... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 19 December , 2013 Rapport Share Postad 19 December , 2013 Dell/HP gör mycket företagsdatorer. Skulle väl reka lenovo annars, riktigt skön byggkvalité men känns fortfarande som MBPr 15" är GTO. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
krmjaow Postad 19 December , 2013 Rapport Share Postad 19 December , 2013 Dell/HP gör mycket företagsdatorer.Skulle väl reka lenovo annars, riktigt skön byggkvalité men känns fortfarande som MBPr 15" är GTO. är verkligen lenovo bra? Har för mig att morsan köpte en sådan bärbar för kanske 5 år sedan, säckade ihop rätt så snart och sedan pajade skärmen och glappade så den var svart emellanåt. Kanske har kvalitén gått upp sig iofs. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Earthnut2 Postad 19 December , 2013 Rapport Share Postad 19 December , 2013 Okej, jag forstar era poanger men bara for att klargora...ni tycker alltsa att jag bor kopa en Apple-dator trots att mitt huvudsakliga anvandningsomrade ar att anvanda applikationer som inte fungerar lika smidigt med Mac OS? Vad ar fordelen med Mac?. skärm med tillräckligt hög upplösning för att slippa kunna utläsa hur mycket man backat senaste sessionen plus ett livstids sektmedlemskap. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Katt3n Postad 19 December , 2013 Rapport Share Postad 19 December , 2013 På mitt företag använder vi HP. Jag kan ge dig modellerna imorrn om jag kommer ihåg det. Men vi köper ingen skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
larsrs Postad 19 December , 2013 Rapport Share Postad 19 December , 2013 Skulle rekommendera Lenovo thinkpad w540 (finns med fhd eller 3k skärm). Har haft min w510 i 4 år snart och den går fortfarande som tåget, släpar på den dagligen till/från konsultjobb och den har aldrig strulat. Gissar att den går i snitt 12h/dygn. Bra dockningslösningar finns också. Finns motsvarande från HP (Zbook/Elitebook) och Dell (Precision m4800). Om ens lön inte är beroende av datorn eller om den ska datorn stå still på ett skrivbord och inte behöver tåla smällar, barn osv så kan man köpa lite vad som helst och helt enkelt köpa nytt efter ett par år. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
youngprofitable Postad 20 December , 2013 Författare Rapport Share Postad 20 December , 2013 Ok, tack för all feedback! Får fundera på det. Cheers Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts