gemigpengar Postad 14 Februari , 2011 Rapport Postad 14 Februari , 2011 Jag utmanar vem som helst att möta mig HU om du är intresserad så kan du svara eller skicka ett mail. 2 Headsup sitandgo bord samtidigt Nivå nivå 11$ eller 6,25$ Det får utmanaren bestämma Vinner du så skickar jag dig 50$! Regler Spelet sker på Pokerstars Bäst av 11 matcher 2 bord ska alltid vara aktiva och alla matcher ska spelas i ett svep Ps. Regler kan diskuteras och vi behöver någon som övervakar spelet ( Dommare) Intresserad? Citera
Scaniac Postad 15 Februari , 2011 Rapport Postad 15 Februari , 2011 Jag utmanar vem som helst att möta mig HU om du är intresserad så kan du svara eller skicka ett mail. 2 Headsup sitandgo bord samtidigt Nivå nivå 11$ eller 6,25$ Det får utmanaren bestämma Vinner du så skickar jag dig 50$! Regler Spelet sker på Pokerstars Bäst av 11 matcher 2 bord ska alltid vara aktiva och alla matcher ska spelas i ett svep Ps. Regler kan diskuteras och vi behöver någon som övervakar spelet ( Dommare) Intresserad? låter jävligt roligt faktiskt, rätt så sugen Citera
gemigpengar Postad 15 Februari , 2011 Författare Rapport Postad 15 Februari , 2011 låter jävligt roligt faktiskt, rätt så sugen Om det är en lagom nivå för den som vill försöka så kan man ju säga att man freerollar 50$ Kan nästan alla kvällar i veckan Om ni är seriösa skicka ett PM. Sedan kan vi posta detaljerna i tråden sen Citera
gemigpengar Postad 15 Februari , 2011 Författare Rapport Postad 15 Februari , 2011 Men endå jag tror jag krossar alla på detta forum iaf Citera
Recommended Posts