Jeg123 Postad 18 September , 2006 Rapport Share Postad 18 September , 2006 hur får man e-points? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FraXioN Postad 7 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2006 Skulle vilja få lite klarhet i vissa grejer, har hört flera olika bud. 1. Jag har ett konto på Party Poker, kan jag skapa ett på Empire? 2. Kan jag använda samma Neteller-konto och/eller samma VISA-kort på Party som på Empire? Tacksam för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr Zero Postad 7 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2006 Skulle vilja få lite klarhet i vissa grejer, har hört flera olika bud. 1. Jag har ett konto på Party Poker, kan jag skapa ett på Empire? 2. Kan jag använda samma Neteller-konto och/eller samma VISA-kort på Party som på Empire? Tacksam för svar 1. Ja. 2. Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pettson1984 Postad 19 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2006 Fråga: Kan jag spela på EmpirePoker fast jag har ett konto på Party? Svar: We are pleased to note that you are interested in being associated with EmpirePoker.com. However, we are sorry to inform you that we do not allow a player to have more than one account in PartyGaming platform. If you currently have an account with one of the website that is supported by our poker system, creating another account will not be allowed. Fråga: Om jag stänger mitt konto på Party, kan jag då registera ett konto hos er? Svar: If you wish to create an account with EmpirePoker you will be able to open an account only after you close your existing account and to close your account please write an email from your respective registered e-mail to the particularsite and then you will be able to create new account at EmpirePoker .com with a different email address and a new account name. Any email address that has been registered in our database cannot be used again, even if your account is closed. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jason Postad 19 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2006 Förlåt om jag frågar, men vad finns det för anledningar till att spela på Empire i dagsläget? Mer än möjligtvis plocka hem en skaplig signup bonus? Vad har Empire som inte Party har? Rakeback är ju sedan länge förbjudet och deras shop etc har väl inget vidare att komma med heller? Upplys mig gärna om det finns anledning att byta från Party till Empire.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrRoland Postad 19 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2006 Upplys mig gärna om det finns anledning att byta från Party till Empire.. För månadsbonusar, men det är oklart om de kommer att fortsätta med det i nuläget. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FraXioN Postad 23 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2006 Förlåt om jag frågar, men vad finns det för anledningar till att spela på Empire i dagsläget? Mer än möjligtvis plocka hem en skaplig signup bonus? Vad har Empire som inte Party har? Rakeback är ju sedan länge förbjudet och deras shop etc har väl inget vidare att komma med heller? Upplys mig gärna om det finns anledning att byta från Party till Empire.. Jag reggade bara för att få signup-bonusen. 25% upp till 150 dollar 5x är bra bonus, tog ~5h för mig på 4 st NL50 FR bord Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Infinitiv86 Postad 4 Februari , 2007 Rapport Share Postad 4 Februari , 2007 Ngn som har (haft) problem med att visa bonus details? Isåfall finns det ngn lösning på Internal Server Error 500? Vore inte så roligt om inte bonusen skulle kunna krediteras pga detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeg123 Postad 5 Maj , 2007 Rapport Share Postad 5 Maj , 2007 Någon som har telefonnummer till empirepoker? Jag lyckades en gång bli kopplad till någon snubbe via pay-pro, men nu kan ingen hjälpa mig att dom har en "24h" support är bara bullshit btw. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts