Gå till innehåll

Shahins bettinghörna


Shahin86

Recommended Posts

Nu kommer massa bets, håll i er.

 

Boston - New Jersey +11,5 @ 1.90 - 270 dollar

Cleveland - Lakers -10,5 @ 1.90 - 270 dollar

Orlando - Washington -10,5 @ 1.80 - 170 dollar

Toronto -Miami -8,5 @ 1.90 - 300 dollar

Minnesota - Clippers @ 1.94 - 240 dollar

Boston - New Jersey 2a @ 8x - 125 dollar

Detroit - Indiana -1,5 @ 1.96 - 100 dollar

NY Knicks - Atlanta 2a @ 2.26 - 100 dollar

 

 

Boston - New Jersey +11,5 & Cavs-Lakers under 205,5 @ 3.42 - 200 dollar

Cleveland - Lakers -10,5 & Detroit - Indiana över 195,5 @ 3.42 - 200 dollar

Orlando - Washington -10,5 & Dallas - Sacra över 200,5 @ 3.24 - 200 dolllar

 

 

Sen bjuder vi på en trippel också när vi ändå håller på

 

Dallas - Sacra över 200,5 + Detroit - Indiana över 195,5 + Cavs-Lakers under 205,5 @ 5.83 - 200 dollar

 

Tror det var allt får dubbelkolla.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 272
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Grrr, att Miami inte höll hcp med 0,5p kan vi leva med, men Nets hade 78-77 mot celtics med 6 min kvar, har dom rakt till 8x o med 11,5 hcp. Dom ledde med 9p i slutet av 3e också. På 5 min gör dom 0p o sätter 2 straffar i slutsekunderna när Celtics knappt deffar för 10p totalt i quartern o torsk med 80-94. Man känner dom borde hålla hcp iaf, då hade vi varit +1k, nu ser det ut o bli back 400 eller nåt om Dallas-Sacramento gör 30p i sista quartern men vågar inte ta ut nåt i förskott.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

225 back igår o stuck 2855 totalt. Inatt är det bara 2 matcher, Chicago-SA Spurs och Phoenix - Dallas. Första matchen är för svår tycker jag men andra matchen så tycker jag Dallas rak för 1.87 ser bra ut.

 

Är ju massa Europe League också men de känns lite zzz så verkar bli en lugn kväll.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Något lag du håller på? Vem tar hem MVPn tror du?

 

ja höll på miami förut för ja digga wade o beasley men bosh o lebron blev lite tråkit. så oklahoma o minnesota gillar jag nog mest atm främst pga durant o beasley. tror durant får mvp om okla vinner sin div vilket ddom lär göra. på nåt sätt hejar man/jag mer på spelare än vad man har kärlek till ett lag.

 

Att spela 100-300/bets och sedan donka 1000 dollar, får en att känna att de andra spelen har varit meningslösa. Eller har du skrivit fel på insatsen?

 

ja om de vore en seriös bettingdagbok så vore det nog sjukt unitmässigt. men det är inte det här, enda anledningen till att jag lagt upp den är för att jag aldrig bokfört min betting o därmed inte vet hur mkt jag backar per månad. så jag kommer lägga upp alla bets jag gör o det finns ingen logik unitmässigt på de och även ibland ingen logik till varför jag tror som jag gör.

 

Viktigt att alla förstår de, jag har ingen insideinfo på hur Dirks form är eller om LeBron bråkat med sin morsa o är lite grinig (=

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ramlade igår på väg till liljeholmsgallerian precis utanför, var väldigt isigt. pinsamt som fan o ramla o kom 5-6 pers runtomkring mig, tänkte Shahin dags o ta sig upp det börjar bli pinsamt de här, men kroppen lyssnade inte.

 

Låg där i en minut eller nåt o fick sen hjälp upp. landade baklänges o försökte dämpa med axeln o gjorde ganska ont men kunde ta mig in iaf. Träffa tjejen där o de gjorde mer o mer ont, åkte till närarkuten som fanns precis bredvid. Dom gav mig lite morfin o ringde efter ambulans. gjorde ganska ont fortf så dom gav mig nåt jävligt fint muskelavslappnande som fick mig o må btättre. till söndersjukhuset för röntgen o lite annat.

 

Inget är ur led och inget brutet - dom trodde det var nån muskel som hamnat snett o då måste det opereras, men av nån anledning kunde man inte kolla på de förrän om 2v så måste dit igen o röntga.

 

Jag mådde hyffsat när jag gick därifrån men väl hemma var jag nära o svimma 2 ggr och sen började jag spy o det var riktigt äckligt för jag har aldrig spytt så mkt så det kommer upp ur näsan. Det värsta med det är att lukten stannar kvar så du spyr ännu mer.

 

Gick o la mig innan 23 o vakna nu lite efter 10 o mår mkt bättre men axeln gör fett ont o grå inte o röra så kan bara skriva me vänster hand.

 

Ser nog ut o bli ganska tråkiga dagar.

 

Editerat med styckeindelning o annat smått o gott av Othelloz (=

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Uj, låter inget bra det där.

 

Och helt bakvänt att sluta gilla Miami. Din mancrush on Beasley verkar pågått lite för länge nu. Ska du gilla spelare så...Blake Griffin. Fyfn vad bra han kommer bli om kroppen håller.

 

Viktigast med gårdagsbetten som du inte nämnde var att det var Phoenix som spelade torsdagsmatch på TNT.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fy fan, krya osv

 

tacktack, får väl passa på o varna folk att det är halt ute och jag skulle just ringa när jag ramla också så har lite mig själv o skylla men folk får va lite försiktiga det känns så onödigt allt de här trodde de bara hände 50+are typ.

 

Uj, låter inget bra det där.

 

Och helt bakvänt att sluta gilla Miami. Din mancrush on Beasley verkar pågått lite för länge nu. Ska du gilla spelare så...Blake Griffin. Fyfn vad bra han kommer bli om kroppen håller.

 

Viktigast med gårdagsbetten som du inte nämnde var att det var Phoenix som spelade torsdagsmatch på TNT.

 

du kan ha rätt men jag har alltid haft fetisch för underdogsen. är inget jättefan av okla heller men om man var tvungen o säga ett lag säger jag nog dom. kommer nog få lite känslor senare när man följt basketen längre. byter wade också nångång vilket iförsig inte lär hända på ett par år så finns det ju ingen annan där som jag gillar.

 

griffin är ju osann men clippers tar ju ner all kärlek för han. rolflol @ phoenix på tnt det visste jag faktiskt inte då hade jag lastat ännu mer! (=

men dom vann en sist där vad jag kommer ihåg? kanske kommer en ny 20game streak eller nåt i arslet nu

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tacktack, får väl passa på o varna folk att det är halt ute och jag skulle just ringa när jag ramla också så har lite mig själv o skylla men folk får va lite försiktiga det känns så onödigt allt de här trodde de bara hände 50+are typ.
Tur man har koordination som en 3-åring och därmed rejält med rutin på att gå i backen. Har slagit mig 5+ ggr i vinter utan värre men än törnat ego, grus i händerna samt blåmärken på ben/arsle.

 

Otoh kan det bero på att göteborg är byggt vertikalt och approachen till isade vägar verkar vara att lägga 3 gram sand per meter och sen spola vatten över.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nog sant tyvärr.. Vet vad du menar med lagen osv, började intressera mig för basket lite smått för 6 år sen och då var det framförallt Kobe som var intressant och därmed vart det Lakers. Nu har jag någon form av mancrush på Derrick Rose så det är framförallt Chicago man håller på..

 

Durant är en sjuk fan förövrigt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Liten peng på NHL nu när NBA tar lite paus me All Star vecka.

 

Devils - Rangers under 4,5 @ 2.72 - 150 dollar

 

Buffalo - St Louis under 5,5 @ 1.95 - 200 dollar

 

Minnesota - Anaheim OT included @ 2.06 - 150 dollar

 

7 Matcher inatt o vi har feeling på bortalagen så då fanns det på pinnacle om hemmalagen eller bortalagen gör fler mål. Tar en peng på under också på dessa 7 matcher.

 

Away goals @ 1.97 - 200 dollar (Deg tbx på X)

Under 39,5 mål @ 2x - 200 dollar

 

 

-2015 i februari so far.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

obehaglig olycka, hoppas du slipper operationer etc

 

Tack!

 

Kan uppdatera att jag vilat ut fint idag o tjejen var sjukskriven o tog hand om mig bra så typ 70% av smärtan har försvunnit under dagen. Kan röra axeln ganska fritt förutom åt ett håll så om det fortsätter i samma takt så kommer jag nog må perfa på söndag/måndag. Gajst on.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hon Vaba alltså:)

vad tror du om Shaggys Bettinghörna?

 

I teorin kan man ha nån sorts Vabledighet liknande sak, vård av sambo har jag hört? Är inte så insatt men så var det inte riktigt utan det regnade nåt så in i helvete matchdagen i Milano så hon hade en förkylning o tänkte va hemma ändå.

 

Shaggy har jag aldrig kallats men var en iranietjej i min skola som hett Shaghayegh som kallades för Shaggy så känns inte så hett o sno hennes nick bara sådär.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tur man har koordination som en 3-åring och därmed rejält med rutin på att gå i backen. Har slagit mig 5+ ggr i vinter utan värre men än törnat ego, grus i händerna samt blåmärken på ben/arsle.

 

Otoh kan det bero på att göteborg är byggt vertikalt och approachen till isade vägar verkar vara att lägga 3 gram sand per meter och sen spola vatten över.

 

Man skulle ju lätt kunna tro att nån med din låga tyngdpunkt skulle dansa över isen utan besvär.

 

Själv har jag inte ramlat nån gång senaste åren sen jag började gå med böjda knän.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skön rail på underspelen var aldrig nån fara. Ankorna var tyvärr aldrig nära o awaymålen satt med minsta möjliga marginal. Skön natt o va uppe. Ser att jag postade fel på ett bet som jag hade satsat 250 (247) på så fixade nån sorts print screen på de. Var ju bara 50 dollz diffen så hoppas ingen lackar.

 

http://img34.imageshack.us/i/nhlbets.jpg/

 

735 + inatt och 1280 back totalt bara.

 

Blir nog lite nhl imorgon också 9 matcher imorgon kanske hittar rush där.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...