Gå till innehåll

Shahins bettinghörna


Shahin86

Recommended Posts

Blev tvungen o lasta in lite mer än vad jag ville på sporten nu, men grindar på Goalwin och Betsson och kollar in sporten ibland på natten för linorna brukar skilja sig när dom latar sig.

 

Så nu fanns 1,73 på Indiana och 1,6 på Philly ist för 1,58 o 1,50. Då kan ja inte riktigt kontrollera mig så la maxbet som accepterades på alla kombos med hcp också hrhr.

 

 

Så main events inatt kan man säga... Extrabets;

 

Philly - Knicks -3,5 @ 1,90 270 dollz

Philly - Knicks 1a @ 1,60 270 dollz

 

Indiana -Portland -2,5 @ 1,90 270 dollz

Indiana -Portland 1a @ 1,73 270 dollz

 

Philly + Indiana dubbel båda raka @ 2.77 270 dollz

Philly + Indiana dubbel båda me hcp @ 3,61 270 dollz

 

 

HEEEEJJJJA!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 272
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Spurs hittade hem för bara ett 70 dollar back. Philly såg ju körd ut men hade en 23-4 run i 4e för o leda med 10p, vilket stod sig till ca 3 min kvar men sen tappa dom i slutet när dom skulle mjölka skottklockan. Den satt rak iaf.

 

Jag gillar ju fotboll mer, matcherna är oftast viktigare, men basket är ju absolut bästa railsporten. Man leder 35-21 i första quartern, spelar ut fullständigt. Sen nästföljande 2 quarters blir det 38p och andra laget har vänt, leder med 10 o dominerar.

 

Sen sista quartern 23-4 run så leder man själv med 10. "A game of runs.." som man säger. Är aldrig riktigt kört o man kan ta igen underlägen snabbt.

 

 

 

Men idag är det ändå fotboll, och den tidiga matchen är;

 

Stoke - Sunderland 2a @ 4.2, 300 dollar. Samt resultat 0-0 100 dollar för 9x pengarna

 

 

Resterande matcher idag som vi kollar lite senare;

 

 

Aston Villa - Fulham

Everton - Blackpool

Newcastle - Arsenal

Tottenham - Bolton

Wolverhampto- Man United

Man City - W Bromwich

Stoke - Sunderland

Wigan - Blackburn

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

du som är gammal hu sng-grinder.

 

det pågår en diskussion på 2+2, en highstakes-spelare som somnade/glömde bort att han hade reggat sig för en 5600 sng fick action av en annan highstakes-reg vilket han märkte dagen efter. båda är regs men känner öht inte varandra eller bor ens i samma världsdel.

första killen håller på försöka få tag på den andra för att försöka få honom att skicka tillbaka.

 

hade du skickat?

 

lol. Alltså jag hade aldrig någonsin förväntat mig att någon skickar tbx. Under 7 års spelande är det en person som väntat på mig när jag inte varit vid datorn o jag har spelat över 100k SNGs. Så med det sagt, så hade jag inte skickat det om jag inte känner personen.

 

Jag förstår inte ens hur det ska vara hans problem att den andra åsnan somnade. Glömmer du bort en 5k sng så förtjänar du nog o torska den. Och det resonemanget hade jag kört på mig själv om jag glömt den. Har glömt massa 500ingar själv men aldrig högre o har aldrig känt att nån borde skicka nåt för att jag är dum i huvet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och med dom ovisa orden så kommer dagens facit som alla väntat på. Ingen diskrimeras idag utan vi kör på alla matcher;

 

Aston Villa - Fulham 1a 250 dollar 2.06

Everton - Blackpool x2 230 dollar 3.1

Man City - West Brom x2 245 dollar 2.96

Newcastle - Arsenal -1 450 dollar 2.41

Tottenham - Bolton 2a 150 dollar 6.2

Wigan - Blackburn över 2,5 250 dollar 2.26

Wolves - Man U 1x 480 dollz 3.00

 

 

Heja skrällarna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bjuder på mina stryktipsrader också;

 

För SM, favoritbetonat

 

 

1. Newcastle - Arsenal 2

2. Aston V. - Fulham 1 2

3. Everton - Blackpool 1 X

4. Manch.C - West Brom 1 X

5. Tottenham - Bolton 1 2

6. Wigan - Blackburn 1 2

7. Burnley - Norwich 1

8. Nottingh. - Watford 1

9. Crystal P - Middlesbr 1 X

10. Leeds - Coventry 1

11. Leicester - Barnsley 1

12. Portsmo. - Derby 1

13. Scunthorp - Hull 2

 

 

 

En 192 kr för 10 millevinst one tiiime osv

 

1. Newcastle - Arsenal 2

2. Aston V. - Fulham 2

3. Everton - Blackpool 1 X 2

4. Manch.C - West Brom X 2

5. Tottenham - Bolton X 2

6. Wigan - Blackburn 1 2

7. Burnley - Norwich 1

8. Nottingh. - Watford 2

9. Crystal P - Middlesbr 2

10. Leeds - Coventry X 2

11. Leicester - Barnsley X 2

12. Portsmo. - Derby 1 2

13. Scunthorp - Hull 1

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det nån som har ett tips på en sista match så är det bara o skjuta så tar jag nog med en till. Hann inte riktigt "analysera" (som om de hjälper) själv för jag har spelat 3-4 bord hela dan hehe.

 

Hur går pokern och vad spelas nuförtiden?

 

GL med dina bets! (=

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

du som är gammal hu sng-grinder.

 

det pågår en diskussion på 2+2, en highstakes-spelare som somnade/glömde bort att han hade reggat sig för en 5600 sng fick action av en annan highstakes-reg vilket han märkte dagen efter. båda är regs men känner öht inte varandra eller bor ens i samma världsdel.

första killen håller på försöka få tag på den andra för att försöka få honom att skicka tillbaka.

 

hade du skickat?

 

URL till den tråden? :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

necastle

 

 

 

hrthjrt

j

rtj

rtj

urt

 

 

skanstullsbron?

 

 

Ska förmodligen på Milan - Tottenham så lika bra o se den först annars vore jag på. 2011 har ju inte varit här så slänge men största tiltdagen änsålänge. Var många som såg fina ut så sket sig alla plings där i slutet.

 

Sämsta dan på sngsen på länge också. Wolves leder ju nu med 2-1 med kvarten kvar men kommer nog bli 2-3.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Back 900 på PL, får tacka Wolves dubbelt om för pengavinsten och mer spänning i ligan.

 

 

Desperata tider kräver desperata åtgärder så vi kör ett lite större bet på la liga.

 

 

Barcelona - Atletico Madrid +2&+2,5 1000 dollar @ 2.08

 

Halv vinst på 2 målsförlust alltså. Plus för dagen om den kommer, startar 22 på Canal+ (=

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...