MikeTime Postad 31 Maj , 2011 Rapport Postad 31 Maj , 2011 du har blivit lurad av tjejkompisen. Å andra sidan låter 600:- för begagnade krukor också som en scam så de är ju kvitt nu. Citera
TotalFarsa Postad 31 Maj , 2011 Författare Rapport Postad 31 Maj , 2011 @ okocha: Skulle inte tro det. *edit* Mike, det har du sannerligen rätt i. Citera
LappRoffe Postad 31 Maj , 2011 Rapport Postad 31 Maj , 2011 En tjejkompis i grannskapet köpte ett par begagnade krukor av oss häromdan, kom överens om 600 spänn för rubbet. Idag hade hon tagit ett kuvert och stoppat pengarna i samt skrivit "600 kr för krukorna " och lagt i vår olåsta brevlåda nån gång efter lunch. När jag kommer hem och vittjar lådan så är det såklart nån som vart framme och hittat kuvertet, öppnat det och snott pengarna. Tröttsamt på flera plan. Spelar grannens tonårsgrabbar möjligen nätpoker? Citera
LappRoffe Postad 31 Maj , 2011 Rapport Postad 31 Maj , 2011 Nej, men hennes gubbe Case closed. Citera
Juggler Postad 31 Maj , 2011 Rapport Postad 31 Maj , 2011 Du kanske hänger på Pingvinjäveln (Dev har fixat nytt nick till DP) på lördag juggs? Jag fyller år på lördag och ska på ett bröllop så vi kanske inte behöver spika något? Citera
MikeTime Postad 31 Maj , 2011 Rapport Postad 31 Maj , 2011 Sweet-Charlotte ska till CC i helgen och lira poker-SM. Hon lyckades vinna klubbens freeroll där det var ett pkt garanterat. Grattis -at mitt! Citera
Crappy Postad 1 Juni , 2011 Rapport Postad 1 Juni , 2011 Återigen bevisar hon vem av er som ska spela poker och vem som ska sköta hönsen. Grattis SC! Citera
TotalFarsa Postad 1 Juni , 2011 Författare Rapport Postad 1 Juni , 2011 Jag fyller år på lördag och ska på ett bröllop så vi kanske inte behöver spika något? Sweet-Charlotte ska till CC i helgen och lira poker-SM. Hon lyckades vinna klubbens freeroll där det var ett pkt garanterat. Grattis -at mitt! Kanskle borde lära Gunn att spela poker... ... ... Återigen bevisar hon vem av er som ska spela poker och vem som ska sköta hönsen. Grattis SC! Sköta hönsen? Med tanke på SC's framgångar så borde det la räcka till om mike skötte hushållet och låg med benen i vädret varje kväll. Gratz Charlotte! Citera
MikeTime Postad 1 Juni , 2011 Rapport Postad 1 Juni , 2011 Jag fyller år på lördag och ska på ett bröllop så vi kanske inte behöver spika något? Sweet-Charlotte ska spela SM i Sthlm i helgen men ska ändå vara med och lira klubbens turre på lördag. Hade du fler dåliga ursäkter? Citera
miata91 Postad 1 Juni , 2011 Rapport Postad 1 Juni , 2011 Sweet-Charlotte ska spela SM i Sthlm i helgen men ska ändå vara med och lira klubbens turre på lördag. Hade du fler dåliga ursäkter? Jag hade lovat juggs att aldrig säga det mer mem va fan.... Jag tror han skall baka en sockerkaka på lördag oxå. Citera
TotalFarsa Postad 1 Juni , 2011 Författare Rapport Postad 1 Juni , 2011 Ska han inte städa gården också? Eller var det kanske sandsäters go-to-ursäkt? Also, villavagn. Citera
MikeTime Postad 1 Juni , 2011 Rapport Postad 1 Juni , 2011 Har Juggs köpt villavagn? Det är i den han ska baka sockerkaka. Citera
Drunken_Penguin Postad 1 Juni , 2011 Rapport Postad 1 Juni , 2011 Juggler har köpt en villava... ...wait what? Citera
XeroxFin Postad 1 Juni , 2011 Rapport Postad 1 Juni , 2011 Är SC också jägare som lök på laxen? Citera
MikeTime Postad 1 Juni , 2011 Rapport Postad 1 Juni , 2011 Är SC också jägare som lök på laxen? Nix, långt därifrån sas. Edit: Men hennes två söner jagar. Citera
MikeTime Postad 6 Juni , 2011 Rapport Postad 6 Juni , 2011 Summa summarum maj. Började bra, fortsatte bra men avslutades mindre bra. 1/5 -500:- (SNG) 1/5 +600:- (SNG) 2/5 +500:- (MTT) 7/5 +200:- (SNG) 7/5 -100:- (SNG) 9/5 -320:- (MTT) 9/5 +505:- (CG) 13/5 +2.637:- (MTT) 16/5 -320:- (MTT) 16/5 +210:- (CG) 23/5 +505:- (MTT) 30/5 -1.120:- (MTT) Summa: +2.797:- ...och juni börjar lika illa: 4/6 -920:- (MTT) 4/6 -320:- (CG) Citera
TotalFarsa Postad 8 Juni , 2011 Författare Rapport Postad 8 Juni , 2011 Teaserpostern till The Girl With the Dragon Tatoo... ... ... Och så en pic till mike, så han också får lite götte: Citera
MikeTime Postad 8 Juni , 2011 Rapport Postad 8 Juni , 2011 Teaserpostern till The Girl With the Dragon Tatoo... ... ... Nu orsakade TF en massa tågurspårningar. Citera
affe2000 Postad 8 Juni , 2011 Rapport Postad 8 Juni , 2011 Nu orsakade TF en massa tågurspårningar. Typiskt att de med statliga jobb sitter på internetforum och kollar porr på arbetstid. Väl investerade skattepengar indeed. Citera
MikeTime Postad 8 Juni , 2011 Rapport Postad 8 Juni , 2011 Typiskt att de med statliga jobb sitter på internetforum och kollar porr på arbetstid. Väl investerade skattepengar indeed. Faktiskt första gången jag kollat på bilder av lättklädda damer på arbetstid. TF´s fel obv. Jag brukar däremot # Titta på samtliga playkanaler på nätet # Läsa en bra bok # Lira UNO, plump och 500 med kollegorna # Sova # Betala räkningar # Spela diverse "Defend the castle"-onlinespel # Sitta i massagefåtöljen # Uppdatera diverse saker i pokerklubben # Tvätta bilen # Ta emot polare på fikabesök # Titta på nån bra film på någon av våra tre storbildsapparater Dessutom är jag ruskigt underbetald. Citera
affe2000 Postad 8 Juni , 2011 Rapport Postad 8 Juni , 2011 Typiskt att de med statliga jobb sitter på internetforum och kollar porr, tittar på samtliga playkanaler på nätet, läser en bra bok, lirar UNO, plump och 500 med kollegorna, sover, betalar räkningar, spelar diverse "Defend the castle"-onlinespel, sitter i massagefåtöljen, uppdaterar diverse saker i pokerklubben, tvättar bilen, tar emot polare på fikabesök och tittar på nån bra film på någon av arbetsplatsens tre storbildsapparater på arbetstid. Väl investerade skattepengar indeed. FMP # Dessutom är jag ruskigt underbetald. Svårt att säga mtp att det inte finns någon fri lönesättning alls inom den offentliga sektorn. Citera
MikeTime Postad 8 Juni , 2011 Rapport Postad 8 Juni , 2011 FMP Svårt att säga mtp att det inte finns någon fri lönesättning alls inom den offentliga sektorn. Mtp mina simultanskillz (gör ofta det ovanstående samtidigt) så är jag ruskigt underbetald oavsett vad det står på min lönebesked. Skämt åsido, vi ÄR underbetalda om man ser till personligt ansvar mm. Citera
Recommended Posts