TotalFarsa Postad 8 April , 2011 Författare Rapport Postad 8 April , 2011 Fast det är skojsigare om ni kommer bägge två. Ahja, det där löser ni bäst SC vill Kunde såklart inte hålla mig utan pyntade upp för omaha manager. Klart intressant prog, får testa det ikväll. Hittade grafen för mitt 2/4 shorthanded på Svs. Ser ju grön och fin ut, dock small sample. Citera
TotalFarsa Postad 8 April , 2011 Författare Rapport Postad 8 April , 2011 Nog för att jag vet att Mike är rätt bra på att bluffa men liiiiiiite gf får jag nog i alla fall påpeka att jag är.... även om pokerspelare lät rätt schysst, måste det ena utesluta det andra?!?!?Ja, det där var alltså ur mitt perspektiv Som svar på frågan, nej! Citera
Ängeln17 Postad 8 April , 2011 Rapport Postad 8 April , 2011 "Nån" gick 4.6K plus på cg under ASPW-helgen... Denna "nån" var INTE jag! KUl att se att du nu vet hur jag har det Citera
MikeTime Postad 8 April , 2011 Rapport Postad 8 April , 2011 KUl att se att du nu vet hur jag har det Fast jag tror inte att min "nån" köper skor för alla vinster... Citera
TotalFarsa Postad 8 April , 2011 Författare Rapport Postad 8 April , 2011 Har ett stort problem här. Jag kan inte få omaha manager att importera mina händer via auto importen. Det står att den vill ha sökväg c:\users\mitt_namn\appdata\local\p5 osv osv men mina hhs hamnar i c:\användare\mitt_namn\appdata\local\p5 osv osv... Om jag försöker lägga till den mappen manuellt så accepterar HM inte det, antar att det kan bero på att HM inte klarar av att det står "användaer" i sökvägen, dvs med ett "ä"? Hursomhelst. Hade en svensk paf-klient och fick tipset att ominstallera den med engelska som språk. Gjorde detta och hoppades att det nu skulle skapas en sökväg som HM ville enligt ovan, men icke. Mina hhs fortsätter att sparas till c:\användare osv osv... Vad är det jag missar? Hilfe pls. Citera
Crappy Postad 8 April , 2011 Rapport Postad 8 April , 2011 Obegripligt Men det är givetvis så, har du inte "user" på datorn har du problem Ja just det ja Det var det du hade ja Problem Nä får tänka igenom det här utan Tommasi i huvudet Citera
TotalFarsa Postad 10 April , 2011 Författare Rapport Postad 10 April , 2011 En liten itm igen i Rehaben. 23/1166 för $188. Gn. Citera
MikeTime Postad 11 April , 2011 Rapport Postad 11 April , 2011 Wp pirate! Btw, kan tyvärr inte vara med på långfredagen. Ska på 50-årsfest på lördagen och det blir lite väl stressigt att pussla ihop båda eventen. Tur att vi får kramas på lördag istället. Citera
TotalFarsa Postad 11 April , 2011 Författare Rapport Postad 11 April , 2011 WP Sir! Tyty, du hade gått lika långt om inte längre om du inte haft sån förbannad otur i dina sista tre potter. Rent ut sagt ofattbart hur du kan hitta så mkt outs utan att träffa. Du hade väl mer eller mindre både färg/steg/överkorts-dragen i samtliga potter. Wp pirate!Btw, kan tyvärr inte vara med på långfredagen. Ska på 50-årsfest på lördagen och det blir lite väl stressigt att pussla ihop båda eventen. Tur att vi får kramas på lördag istället. Ser vi fram mot! Synd på påsken men wtf, det komemr fler tillfällen. Du kan väl koordinera din somriga öl- och stugtour med Herr Crappy? Har hört att mellersta delarna av halland ska vara fint om sommarn. Citera
TotalFarsa Postad 15 April , 2011 Författare Rapport Postad 15 April , 2011 Hepphepp. Imorn bär det återigen av till mikes bonnagård där vi ska kela med katter, obefintliga höns och förhoppningsvis en och annan mullig man. Som grädde på moset ska det visst spelas lite poker också men det är bara en sekundärvinst till tågresan, sällskapet och den myckna dryck som ska insupas. Väl mött imorn DP, mike och gänget *ninja-edit* Lika bra att passa på redan nu och svära över hur sugigt mike kommer att fiska ut mig med nån sub par premiumhand. Fan ta dig! Citera
hogge75 Postad 15 April , 2011 Rapport Postad 15 April , 2011 Ha så kul i helgen, lite avis. Hade vart med hos Mike om inte mina gamla föräldrar vart på besök. Jag kommer dock få träffa några nästa fredag i Götlaborg Citera
TotalFarsa Postad 15 April , 2011 Författare Rapport Postad 15 April , 2011 Ah, kul att du är på fredan Som det ser ut än så länge är det, med reservation för mitt ¤%¤&%#¤ minne, crappy, dp, illvillja, illvilljas kollega och dig/mig då hoggeman. Hoppas på jakande svar från några till men bara där har vi alla förutsättningar för en awesome kväll. Citera
Drunken_Penguin Postad 15 April , 2011 Rapport Postad 15 April , 2011 Här hade det stått en kul ordvits om jag hade orkat komma på något roligare än "Freddan kommer på fredan", men jag är trött och förkyld, så jag orkar inte. Förkyld stoppar mig inte imorn dock, [överdrift]blir nog ruskigt bra när folk inte vågar ta i mina nerslemmade marker. Autowin på.[/överdrift] Ska bli himla kul att åka tåååg igen. Och träffa Mike, TF och...typ nån annan? Jag vet inte vilka som är med, men det blir kul ändå tror jag. Citera
MikeTime Postad 15 April , 2011 Rapport Postad 15 April , 2011 Hepp *ninja-edit* Lika bra att passa på redan nu och svära över hur sugigt mike kommer att fiska ut mig med nån sub par premiumhand. Fan ta dig! Det är ungefär (eller ganska exakt faktiskt) 25% chans att vi hamnar på samma bord och ännu mindre chans att jag faktiskt träffar mina tvåor även denna gång. Här hade det stått en kul ordvits om jag hade orkat komma på något roligare än "Freddan kommer på fredan", men jag är trött och förkyld, så jag orkar inte. Förkyld stoppar mig inte imorn dock, [överdrift]blir nog ruskigt bra när folk inte vågar ta i mina nerslemmade marker. Autowin på.[/överdrift] Ska bli himla kul att åka tåååg igen. Och träffa Mike, TF och...typ nån annan? Jag vet inte vilka som är med, men det blir kul ändå tror jag. Blir säkert astråkigt men det är snart söndag och då får ni åka hem! Blir btw grillat när ni anländer. Spett, små jävla runda potatisar och egentillverkad guckamåle. Och öl. Cider är bannlyst. Citera
hogge75 Postad 15 April , 2011 Rapport Postad 15 April , 2011 Ah, kul att du är på fredan Som det ser ut än så länge är det, med reservation för mitt ¤%¤&%#¤ minne, crappy, dp, illvillja, illvilljas kollega och dig/mig då hoggeman. Hoppas på jakande svar från några till men bara där har vi alla förutsättningar för en awesome kväll. Jag är i Göteborg i annat ärende och kan inte vara med från början, men min plan är att dyka upp och säga hej Citera
Drunken_Penguin Postad 15 April , 2011 Rapport Postad 15 April , 2011 Cider är bannlyst. Jag tror att jag precis fick en släng av tågallergi. Citera
Crappy Postad 15 April , 2011 Rapport Postad 15 April , 2011 Och öl. Cider är bannlyst. Jag tror att jag precis fick en släng av tågallergi. Riktigt trist att man inte kan åka med denna gång Jag tänker på dig DP, jag har ALLTID med mig en cider till dig min vän, när vi andra "män" dricker öl. Citera
Drunken_Penguin Postad 15 April , 2011 Rapport Postad 15 April , 2011 Riktigt trist att man inte kan åka med denna gång Jag tänker på dig DP, jag har ALLTID med mig en cider till dig min vän, när vi andra "män" dricker öl. edit: även om jag indirekt blir refererad till som "man". Citera
TotalFarsa Postad 15 April , 2011 Författare Rapport Postad 15 April , 2011 Antar att lapproffe sitter hemma och laddar bössan nu. /bloggbössan dvs. Citera
MikeTime Postad 16 April , 2011 Rapport Postad 16 April , 2011 Lol, sjukt. Bara S:t Björn fattar. Citera
SweetCharlotte Postad 16 April , 2011 Rapport Postad 16 April , 2011 Jag tror att jag precis fick en släng av tågallergi. Pst..... jag vet var de finns. You stick whit me så ska du se att det ordnar till sig Penguin. Citera
MikeTime Postad 16 April , 2011 Rapport Postad 16 April , 2011 Inlägget varnat för språkpolisande //Crappy Crappy är sur för att han inte får vara med och leka idag. Gör inget, Mike Crappy anyway. Citera
Drunken_Penguin Postad 16 April , 2011 Rapport Postad 16 April , 2011 DP är nog också vaken och redo Vaken kan jag gå med på. Är inte fullt lika säker på redo dock. Verkar som man kommer hänga mycket med SweetCharlotte idag. Woo! Citera
MikeTime Postad 16 April , 2011 Rapport Postad 16 April , 2011 Vaken kan jag gå med på. Är inte fullt lika säker på redo dock. Verkar som man kommer hänga mycket med SweetCharlotte idag. Woo! Hon har exakt TVÅ cider här. Ha det så skoj. Citera
Recommended Posts