Gå till innehåll

Bonussnack för vecka 25 postas här!


Papa Kubo

Recommended Posts

vad tycker ni om Bodogs "bottomless" bonus?

 

Man måste bidra till en pott som blir rejkad för att få några bonuspoäng, så det kan ju ta sin tid. Väldigt bra bonus för SnG och turnerings spelare, 6 poäng för varje dollar i avgift man betalar, 3 poäng clearar 1 dollar.

 

oche en fråga som jag inte vet om den hör hit. Vilken sida var det som man bara behövde få kort för att det skulle räknas som rakad hand?

 

De allra flesta räcker det att man får kort och potten blir rejkad för att man ska få "1 raked hand", partynätverket, prima, pokerstars...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 62
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

5.... 4..... 3..... 2..... 1.....

 

/TF

 

 

Aha? =)

 

Citat:

Regler för affiliatinlägg på POKERFORUM.nu

POKERFORUM.nu har mottagit ett antal klagomål angående problem med enskilda medlemmars affiliate-erbjudande, därför har vi beslutat oss för att tillsvidare stoppa alla typer av affiliate-inlägg som kommer från enskilda medlemmar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nu är det så att jag vill börja bonushora på så många hemsidor som möjligt men problemet är detta att många hemsidor finns på samma nätverk. Tex om expekt o ladbrokes har vars ett signupbonus på 50 dollar, kan jag då få båda bonusarna och om man kan det hur skall man då gå till väga? jag har endast tagit ett exempel men jag skulle vilja ha sign up bonusar från alla hemsidor på alla nätverk.

Vet ni om detta är möjligt, tack för er hjälp!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nu är det så att jag vill börja bonushora på så många hemsidor som möjligt men problemet är detta att många hemsidor finns på samma nätverk. Tex om expekt o ladbrokes har vars ett signupbonus på 50 dollar, kan jag då få båda bonusarna och om man kan det hur skall man då gå till väga? jag har endast tagit ett exempel men jag skulle vilja ha sign up bonusar från alla hemsidor på alla nätverk.

Vet ni om detta är möjligt, tack för er hjälp!

 

Nu har du vimsat ihop det =) Ladbrokes och expekt är olika nätverk och ladbrokes sign-up gäller inte svenskar så så var det med det.

Angående prima network kör de med en activationcode, mer om detta finns att läsa med sök knappen. Du kan alltså ha flera prima konton. Även partypoker konto och även för detta finns det en speciell tråd.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nu är det så att jag vill börja bonushora på så många hemsidor som möjligt men problemet är detta att många hemsidor finns på samma nätverk. Tex om expekt o ladbrokes har vars ett signupbonus på 50 dollar, kan jag då få båda bonusarna och om man kan det hur skall man då gå till väga? jag har endast tagit ett exempel men jag skulle vilja ha sign up bonusar från alla hemsidor på alla nätverk.

Vet ni om detta är möjligt, tack för er hjälp!

 

Nu har du vimsat ihop det =) Ladbrokes och expekt är olika nätverk och ladbrokes sign-up gäller inte svenskar så så var det med det.

Angående prima network kör de med en activationcode, mer om detta finns att läsa med sök knappen. Du kan alltså ha flera prima konton. Även partypoker konto och även för detta finns det en speciell tråd.

 

kan du posta trådar angående ämnet då sökfunktionen ej verkar fungera, tack på förhand

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ang flera partykonton

 

http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=1259

 

ang prima nätverket

 

http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=4149

 

vet inte hur bra sökfunktionen fungerar men eftersom du hittat denna tråd så borde du kanske kunna scrolla ner lite längre o hitta dem som jag länkat till...men men frågar man inget så får man inget veta

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såg på 2+2 att Empire har en reloadbonus på gång.

 

http://www.empirepoker.com/offer/junefever.html

 

Gäller 23/6-26/6. Dock verkar det som även de ha skärpt kraven för antalet rakade händer som krävs: 15x.

 

Bara 10 dagar på sig att cleara den, blir nog till att skippa den

 

Vart står det att man måste fixa dom händerna inom 10 dagar? Jag var lite rädd att man måste lira det innan den 26:de, men så är det alltså inte eller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såg på 2+2 att Empire har en reloadbonus på gång.

 

http://www.empirepoker.com/offer/junefever.html

 

Gäller 23/6-26/6. Dock verkar det som även de ha skärpt kraven för antalet rakade händer som krävs: 15x.

 

Bara 10 dagar på sig att cleara den, blir nog till att skippa den

 

Vart står det att man måste fixa dom händerna inom 10 dagar? Jag var lite rädd att man måste lira det innan den 26:de, men så är det alltså inte eller?

 

Det står i den postade länken att man har 10 dagar på sig. Du måste dock sätta in pengarna innan 05.59 27/6 svensk tid.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det någon som har fått InterPokers weekend-bonus att fungera, jag har fått mailet med koden, men den fungerar inte att skriva in i cashiern.

 

Japp, jag har just kört igång den. Ännu bättre är att jag hade lite pengar på Interpoker redan, och man behöver tydligen inte ens sätta in för att bonusen ska fungera. Det räcker med att skriva bonuskoden i cashier och sedan lira händerna. Således kanske man inte kan kalla den för en "reloadbonus"?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag regga mig på bet365POKER och spelade 250 rakade händer på 0.25/0.50. Jag skickade ett mail och sen satt det $50 på pokerkontot som nu är $200. Du kommer automatiskt även med i deras $30.000 freeroll första söndagen in på nya månaden tror jag det var.

 

Helt enkelt bra registreringsvärde.

 

Showdownxxx

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag regga mig på bet365POKER och spelade 250 rakade händer på 0.25/0.50. Jag skickade ett mail och sen satt det $50 på pokerkontot som nu är $200. Du kommer automatiskt även med i deras $30.000 freeroll första söndagen in på nya månaden tror jag det var.

 

Helt enkelt bra registreringsvärde.

 

Showdownxxx

 

 

MISSA INTE DET HÄR

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag regga mig på bet365POKER och spelade 250 rakade händer på 0.25/0.50. Jag skickade ett mail och sen satt det $50 på pokerkontot som nu är $200. Du kommer automatiskt även med i deras $30.000 freeroll första söndagen in på nya månaden tror jag det var.

 

Helt enkelt bra registreringsvärde.

 

Showdownxxx

 

 

MISSA INTE DET HÄR

 

Jag letar fortfarande efter den inbyggda gömda affelänken... ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...