nioh87 Postad 27 Januari , 2011 Rapport Postad 27 Januari , 2011 De känns som att euron/dollarn rasar extremt mycket i dagsläget och bankrullen på pokerkontorna blir allt mer lidande. Jag tror att dem kommer att rasa en bra bit till!. Såg ingen tråd om de här så jag undrar är de bara jag som tänker på detta?. Jag har förlorat otroligt mycket dem senaste veckorna pga dollarns ras. De känns ganska ovärt att spela poker för tillfället eftersom valutan krashar. Citera
Seriks Postad 27 Januari , 2011 Rapport Postad 27 Januari , 2011 Obama har ju gjort så sedelpressarna går dygnet runt så räkna med att dollarn fortsätter sjunka. Citera
owster Postad 27 Januari , 2011 Rapport Postad 27 Januari , 2011 De känns som att euron/dollarn rasar extremt mycket i dagsläget och bankrullen på pokerkontorna blir allt mer lidande. Jag tror att dem kommer att rasa en bra bit till!. Såg ingen tråd om de här så jag undrar är de bara jag som tänker på detta?. Jag har förlorat otroligt mycket dem senaste veckorna pga dollarns ras. De känns ganska ovärt att spela poker för tillfället eftersom valutan krashar. Passa på att förlora då alternativt casha inte ut. Citera
upandcoming Postad 27 Januari , 2011 Rapport Postad 27 Januari , 2011 jag tror inte nån på pf, förutom möjligtvis psykologen, har de kunskaper som krävs för att kunna förutse dollar- och eurokursen Citera
purplecard Postad 27 Januari , 2011 Rapport Postad 27 Januari , 2011 jag tror inte nån på pf, förutom möjligtvis psykologen, har de kunskaper som krävs för att kunna förutse dollar- och eurokursen +1 Citera
Agent Cooper Postad 27 Januari , 2011 Rapport Postad 27 Januari , 2011 jag tror inte nån på pf, förutom möjligtvis psykologen, har de kunskaper som krävs för att kunna förutse dollar- och eurokursen Djens äter psykologen till frukost när det gäller att spå framtiden. Citera
Opteron Postad 27 Januari , 2011 Rapport Postad 27 Januari , 2011 jag har mycket dollar, när kommer dollarn kosta över 7kr igen? Nån som vet? Citera
Burning Postad 27 Januari , 2011 Rapport Postad 27 Januari , 2011 Ingen vet vad som händer i framtiden förutom gud (om man nu är troende) men om jag skulle säga att gud sa till mig att dollarn kommer passera 7kr-strecket dagen D så tror du antagligen att mitt IQ är lika högt som din avatar eller lyssnar du på mig och om jag sen hade fel hävdar jag bara att jag hörde fel datum likt Jehovas vittne eller att jag glömt tvätta öronen. Fördela er bankrulle över fler valutor om ni inte vill spekulera i valutors utveckling. Citera
Agent Cooper Postad 27 Januari , 2011 Rapport Postad 27 Januari , 2011 jag har mycket dollar, när kommer dollarn kosta över 7kr igen? Nån som vet? Tyvärr kan jag inte svara på dina frågor. Jag skulle nämligen bli avstängd om jag gav dig mitt ärliga svar. Citera
wahlen1 Postad 27 Januari , 2011 Rapport Postad 27 Januari , 2011 jag har mycket dollar, när kommer dollarn kosta över 7kr igen? Nån som vet? Om man hade vetat det hade man nog passat på att köpa Citera
Pold Postad 28 Januari , 2011 Rapport Postad 28 Januari , 2011 Om man hade vetat det hade man nog passat på att köpa Eller sälja Citera
wahlen1 Postad 28 Januari , 2011 Rapport Postad 28 Januari , 2011 Eller sälja Tror du någon säljer nu om dom vet när dom höjs eller vad menar du ? Citera
FiSherman63 Postad 28 Januari , 2011 Rapport Postad 28 Januari , 2011 jag har mycket dollar, när kommer dollarn kosta över 7kr igen? Nån som vet? I maj enligt vad jag hört, men jag vet inte om det stämmer eller om det bara är ett rykte. Citera
Slasktratt Postad 28 Januari , 2011 Rapport Postad 28 Januari , 2011 I maj enligt vad jag hört, men jag vet inte om det stämmer eller om det bara är ett rykte. Det är med 100% säkerhet så att det skulle kunna vara ett rykte. Eller så stämmer det. Citera
Opteron Postad 28 Januari , 2011 Rapport Postad 28 Januari , 2011 =( Hur svårt ska det vara att få ett ärligt svar på detta forum =/ Citera
Pold Postad 28 Januari , 2011 Rapport Postad 28 Januari , 2011 Tror du någon säljer nu om dom vet när dom höjs eller vad menar du ? om inte svaret på hans fråga är: aldrig Citera
MoSArdEJ Postad 29 Januari , 2011 Rapport Postad 29 Januari , 2011 Om OP inte levlar så vill jag bjuda på ett bra lästips: Fooled By Randomness eller Black Swan av Nassim Nicholas Taleb. Båda två handlar ungefär om samma saker och är lika läsvärda. Så fort jag var klar med FBR gick jag direkt och köpte Black Swan. De finns även på ljudband. Citera
ElegantBB Postad 29 Januari , 2011 Rapport Postad 29 Januari , 2011 Dollarn kommer sjunka till runt 5,70 år 2012. Citera
Patfor Postad 29 Januari , 2011 Rapport Postad 29 Januari , 2011 USA kan ju inte i längden råd att bedriva 2 krig och ha bra finanser, att släppa Afghanistan till talibanerna lockar nog inte så mycket heller. Är ju bara sedelpressarna kvar, det vet vi ju alla vad det leder till.... /Patfor Citera
urmy Postad 29 Januari , 2011 Rapport Postad 29 Januari , 2011 jag har mycket dollar, när kommer dollarn kosta över 7kr igen? Nån som vet? 19e juni! i övrigt: not so hidden. Citera
plush Postad 29 Januari , 2011 Rapport Postad 29 Januari , 2011 Om OP inte levlar så vill jag bjuda på ett bra lästips: Fooled By Randomness eller Black Swan av Nassim Nicholas Taleb. Båda två handlar ungefär om samma saker och är lika läsvärda. Så fort jag var klar med FBR gick jag direkt och köpte Black Swan. De finns även på ljudband. A Random Walk Down Wall Street är också en klassiker. Citera
Opteron Postad 29 Januari , 2011 Rapport Postad 29 Januari , 2011 19e juni! i övrigt: not so hidden. (: Citera
kossan Postad 29 Januari , 2011 Rapport Postad 29 Januari , 2011 Det är svårt för att inte säga omöjligt att förutsäga dollarns och eurons värde ett exakt datum i framtiden. Men i dagläget har Usa och Eurozonen stora ekonomiska problem därför känns SEK som ett av de bättre alternativenom vi bor i Sverige, men det utersluter inte att den svenska kronan är övervärderad mot nämnda valutor på längre sikt. Citera
Recommended Posts