Kenan83 Postad 21 Januari , 2011 Rapport Postad 21 Januari , 2011 Hej. Sugen på att byta till ongame då boss börjar dö ut. Vet att ongame sög för nåt år sen, bord brukade stängas ner utan anledning, fanns ingen waiting list, klienten laggade mm. Hur är det där nu? Citera
Cardshark52 Postad 21 Januari , 2011 Rapport Postad 21 Januari , 2011 Bord dör/fryser till fortfarande och finns ingen waitinglist. Citera
Jakelamotta Postad 21 Januari , 2011 Rapport Postad 21 Januari , 2011 För mig personligen laggar inte klienten, borden kraschar inte slumpmässigt och avsaknaden av waiting list är det bästa som hänt Ongame. Citera
Elitloppet Postad 22 Januari , 2011 Rapport Postad 22 Januari , 2011 Jag har lite lagg när jag har för mkt program igång men tror det kan bero på min dator som beter sig lite märkligt stundtals. Och instämmer med Jake ang. väntelistorna. Fantastiskt. Citera
Crappy Postad 22 Januari , 2011 Rapport Postad 22 Januari , 2011 Jag har dessvärre stora problem med Ongame I princip fryser klienten var och varannan gång ett nytt bord ska öppnas. Oerhört frustrerande när man bli förflyttad, shortstackad inför bubblan och får stänga klienten via aktivitetshanteraren för att kunna starta om klienten. Nu vet jag inte om det beror på min dator, Win7. Men det är bara ongame som beter sig så Trist eftersom det är mycket bra turneringar imo Citera
Rooney Postad 22 Januari , 2011 Rapport Postad 22 Januari , 2011 Problem från och till, längesen klienten random-stängde av sig dock Citera
wahlen1 Postad 22 Januari , 2011 Rapport Postad 22 Januari , 2011 Jag kör 6 bord, spotify, film, mozilla, och HEM och det fungerar alldeles utmärkt Citera
sexyterran Postad 22 Januari , 2011 Rapport Postad 22 Januari , 2011 en bra dator med uppdaterade drivrutiner har 0 problem med ongame och det är en OK site imo Citera
miata91 Postad 22 Januari , 2011 Rapport Postad 22 Januari , 2011 Tycker oxå ongame funkar bra nu, kör 6 bord och HEM utan problem. Max 1-2 ggr i månaden har jag upplevt problem. Så har blivit betydligt bättre sen klienten kom då det bugga stup i kvarten. Citera
Anteee Postad 22 Januari , 2011 Rapport Postad 22 Januari , 2011 Jag har dessvärre stora problem med OngameI princip fryser klienten var och varannan gång ett nytt bord ska öppnas. Oerhört frustrerande när man bli förflyttad, shortstackad inför bubblan och får stänga klienten via aktivitetshanteraren för att kunna starta om klienten. o Samma problem för mig. Staplar mina gamla bord på hög när jag kör cash game och får stänga hem och klicka ner dom då och då för att inte klienten ska frysa. Så något problem med HEM verkar det va för mig... Citera
obvspeltorsk Postad 22 Januari , 2011 Rapport Postad 22 Januari , 2011 Jag har dessvärre stora problem med OngameI princip fryser klienten var och varannan gång ett nytt bord ska öppnas. Oerhört frustrerande när man bli förflyttad, shortstackad inför bubblan och får stänga klienten via aktivitetshanteraren för att kunna starta om klienten. Nu vet jag inte om det beror på min dator, Win7. Men det är bara ongame som beter sig så Trist eftersom det är mycket bra turneringar imo HUD always on top [x] eller något liknande fixar dessa problem. Citera
lindl Postad 1 Februari , 2011 Rapport Postad 1 Februari , 2011 Ni som inte har några problem med att Ongame kraschar, vilket operativsystem kör ni med? Har testat allt tror jag förutom att byta OS. Kör med WinXP men funderar på att byta till Win7 om det hjälper. Citera
miata91 Postad 2 Februari , 2011 Rapport Postad 2 Februari , 2011 Ni som inte har några problem med att Ongame kraschar, vilket operativsystem kör ni med? Har testat allt tror jag förutom att byta OS. Kör med WinXP men funderar på att byta till Win7 om det hjälper. Kör Win7 Citera
wahlen1 Postad 2 Februari , 2011 Rapport Postad 2 Februari , 2011 Ni som inte har några problem med att Ongame kraschar, vilket operativsystem kör ni med? Har testat allt tror jag förutom att byta OS. Kör med WinXP men funderar på att byta till Win7 om det hjälper. Jag kör vista. Det fungerar perfekt för mig. Citera
lindl Postad 2 Februari , 2011 Rapport Postad 2 Februari , 2011 Tack för svaren! Nån datorkunnig som tror det är värt att testa win7 istället för winXP? Citera
jappen Postad 10 Februari , 2011 Rapport Postad 10 Februari , 2011 Tycker att win7 är klart bästa OP från MS, dock inget fel på xp. Innan jag bytte, skulle jag söka på alla drivrutins uppdateringar. Både för XP men främst på grafikkort, moderkort mm Gå in på din datortillverkares hemsida och sök upp alla nya drivrutiner. Fungerar inte det, så är nog win7 nästa alternativ. Du har inte en gamal dator, även om det fungerar med andra klienter, så kanske ongames kräver lite mer. Om inte prova PKR klient, klarar din dator det så är det inte prestanda problem. mvh Citera
Seriks Postad 10 Februari , 2011 Rapport Postad 10 Februari , 2011 Om man spelar över 10 bord så är det stor risk att klienten stängs ner utav sig själv. Citera
Joey Postad 10 Februari , 2011 Rapport Postad 10 Februari , 2011 Hos mig händer det ibland att klienten stänger ner sig själv även om jag bara spelar två bord. Kör Windows 7. Citera
Seriks Postad 10 Februari , 2011 Rapport Postad 10 Februari , 2011 Om man spelar väldigt länge , typ 4-5 timmar i sträck så har det hänt för mig oxå. Citera
Recommended Posts