Staahla Postad 27 Januari , 2011 Rapport Share Postad 27 Januari , 2011 massa bra Det är tur att det finns folk som du som vågar skriva sanningen även när den inte stämmer överens med folks drömbild av verkligheten. Det skulle inte förvåna mig om några av de som trakasserar dig och dina åsikter i den här tråden hade ett finger med i T6-affären. Ge dig aldrig! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
E.H. Postad 27 Januari , 2011 Rapport Share Postad 27 Januari , 2011 Om vi ponerar att Heypoker nu skulle ha duktiga proffs(vilket jag inte tror), som ska lära ut poker till SM. Vad är det som säger dig att han, eller du, ens har hjärnkapacitet att kunna bli bra, och ta till er såpass djup kunskap på ett bra sätt? Efter några av dina påståenden i denna tråden så tvivlar jag starkt på det. Påminner om proffsen på 2+2 http://forumserver.twoplustwo.com/29/news-views-gossip/merging-double-range-merging-triple-range-merging-967623/ Skulle vara kul om någon körde Tripple Range Merging mot en GTO-spelare. Vem skulle vinna? Antagligen är det samma svar på den frågan som det är på frågan - Vem är starkast, Stålmannen eller Hulken? Så nu har ni sagt att han behöver hjälp samt att han är korkad men ni har inte sagt något dumt om honom utan endast om HeyPoker . Jag fattar som vanligt ingenting. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 27 Januari , 2011 Rapport Share Postad 27 Januari , 2011 Det är tur att det finns folk som du som vågar skriva sanningen även när den inte stämmer överens med folks drömbild av verkligheten. Det skulle inte förvåna mig om några av de som trakasserar dig och dina åsikter i den här tråden hade ett finger med i T6-affären. Ge dig aldrig! In b4 TF says "Uh?" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fredyr Postad 27 Januari , 2011 Rapport Share Postad 27 Januari , 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Synabluffen Postad 27 Januari , 2011 Rapport Share Postad 27 Januari , 2011 Skulle vara kul om någon körde Tripple Range Merging mot en GTO-spelare. Vem skulle vinna? lol Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
keftwe Postad 27 Januari , 2011 Rapport Share Postad 27 Januari , 2011 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Woarda Postad 28 Januari , 2011 Rapport Share Postad 28 Januari , 2011 Nu har speltorsken gjort comeback på pokerborden hos heypoker, efter träningslägret... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Per.p Postad 28 Januari , 2011 Rapport Share Postad 28 Januari , 2011 Nu har speltorsken gjort comeback på pokerborden hos heypoker, efter träningslägret... Vinner han några cash? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
beercreek Postad 28 Januari , 2011 Rapport Share Postad 28 Januari , 2011 Jisses, den här tråden är ju underbar. +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Stormorfar Postad 28 Januari , 2011 Rapport Share Postad 28 Januari , 2011 Nu har speltorsken gjort comeback på pokerborden hos heypoker, efter träningslägret... Fan, isåfall glömde jag logga ut från kontoret i göteborg, för jag kom precis hem Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joeduck Postad 28 Januari , 2011 Rapport Share Postad 28 Januari , 2011 Fan, isåfall glömde jag logga ut från kontoret i göteborg, för jag kom precis hem Följde psykologen med på "semestern"? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
oake12 Postad 29 Januari , 2011 Rapport Share Postad 29 Januari , 2011 Följde psykologen med på "semestern"? Vad har du för anledning att håna Stormorfar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
E.H. Postad 29 Januari , 2011 Rapport Share Postad 29 Januari , 2011 Vad har du för anledning att håna Stormorfar? Du har inte förstått. Dom kritiserar HeyPoker. Vi som läser något annat är dumma. Riktigt dummelidumma för vi förstår inte GTO och Tripple Range Merge. Vi har så dummelilidumma och har så felelelifelfel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 29 Januari , 2011 Rapport Share Postad 29 Januari , 2011 Vi har så dummelilidumma och har så felelelifelfel. Tror problemet är större än så. Men sött skrivet. Tror jag ska köra en FB-status snart som innehåller ovanstående ord. Innan du hoppar på mig alltför mycket EH kan jag avslöja att jag enbart kritiserar Failpoker. Hade jag varit i Stormoffas kläder hade jag också nappat på ett erbjudande att få spela bort andras pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joeduck Postad 29 Januari , 2011 Rapport Share Postad 29 Januari , 2011 Vad har du för anledning att håna Stormorfar? Du kanske ser det som en självklarhet att psykologen inte följde med men jag tror det finns en risk att han gjorde det. HeyP kanske bjöd in den med, sånt är svårt att veta om man inte frågar. Tråkigt att du ser det som ett hån men det var ändå inte dig jag ställde frågan till. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Stormorfar Postad 29 Januari , 2011 Rapport Share Postad 29 Januari , 2011 Du kanske ser det som en självklarhet att psykologen inte följde med men jag tror det finns en risk att han gjorde det. HeyP kanske bjöd in den med, sånt är svårt att veta om man inte frågar. Tråkigt att du ser det som ett hån men det var ändå inte dig jag ställde frågan till. Nej, hon gav mig bara ett par burkar stesolid och antidepp och hoppades på att riggen var på rätt sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XeroxFin Postad 29 Januari , 2011 Rapport Share Postad 29 Januari , 2011 Nej, hon gav mig bara ett par burkar stesolid och antidepp och hoppades på att riggen var på rätt sida. QFT. & LOL. Fake-edit: & suck. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
affe2000 Postad 14 April , 2011 Rapport Share Postad 14 April , 2011 Hur har det gått för vår hjälte? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
henjon Postad 14 April , 2011 Rapport Share Postad 14 April , 2011 Hur har det gått för vår hjälte? Som jag förstår det spelar han inget just nu. Ev. nån ny stejk på gång,men jag tror att Heypoker är ute ur bilden. Han har en egen blogg man kan läsa på också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts