TotalFarsa Postad 27 Januari , 2011 Rapport Share Postad 27 Januari , 2011 Kommer knappt mig för att skriva något öht. Det är så inåttihelvete stört det som heypoker pysslar med. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 27 Januari , 2011 Rapport Share Postad 27 Januari , 2011 Haha! Hejdå Heypoker... jag cashar ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
#LOUDmouth# Postad 27 Januari , 2011 Rapport Share Postad 27 Januari , 2011 Wow, gheypoker är helt osannolikt osmidiga. Dom vet verkligen hur dom ska skapa goodwill. Skicka en speltorsk på ett pokerträningsläger:twisted: Vilka genier, och detta av ett börsbolag! /#LOUDmouth# Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
E.H. Postad 27 Januari , 2011 Rapport Share Postad 27 Januari , 2011 Jag tror att proffsen på Pokerforum blir förbannade därför att en av oss urusla spelare för hjälp av en site. Av någon anledning anser proffsen att det endast skall vara dom som skall bli sponsrade, rejkade eller bli inbjudna till evenemang av pokersiterna. Ni drar er inte att sitta och spela GTO mot honom men går i taket när han för seriös hjälp av HeyPoker. Är det inte så att ni är rädda för att han skall lära sig pokerns Heliga Graal - GTO? Jag har läst några trådar som vederbörande har skrivit på Flashback och han framstår som 1000 gånger mer sympatisk än proffsen här. Proffs som tycker det är fullt okey att T6-pojkarna blir sponsrade av ett företag. Att syssla med kriminell verksamhet är tydligen en merit bland proffsen. Men att vara en glad amatör som inte kan GTO det är värre än spetälska. Pokerproffs är märkliga varelser med en ytterst flexibel moral. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
affe2000 Postad 27 Januari , 2011 Rapport Share Postad 27 Januari , 2011 Jag tror att proffsen på Pokerforum blir förbannade därför att en av oss urusla spelare för hjälp av en site. Av någon anledning anser proffsen att det endast skall vara dom som skall bli sponsrade, rejkade eller bli inbjudna till evenemang av pokersiterna. Ni drar er inte att sitta och spela GTO mot honom men går i taket när han för seriös hjälp av HeyPoker. Är det inte så att ni är rädda för att han skall lära sig pokerns Heliga Graal - GTO? Jag har läst några trådar som vederbörande har skrivit på Flashback och han framstår som 1000 gånger mer sympatisk än proffsen här. Proffs som tycker det är fullt okey att T6-pojkarna blir sponsrade av ett företag. Att syssla med kriminell verksamhet är tydligen en merit bland proffsen. Men att vara en glad amatör som inte kan GTO det är värre än spetälska. Pokerproffs är märkliga varelser med en ytterst flexibel moral. + jävla 1. Särskilt på det i fetstil. På dem E.H.! Tycker också det var jobbigt att alla hyllade T6-proffsen, både under T6-tiden och när de sedan fick stejk av Unibet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
#LOUDmouth# Postad 27 Januari , 2011 Rapport Share Postad 27 Januari , 2011 Jag tror att proffsen på Pokerforum blir förbannade därför att en av oss urusla spelare för hjälp av en site. Av någon anledning anser proffsen att det endast skall vara dom som skall bli sponsrade, rejkade eller bli inbjudna till evenemang av pokersiterna. Lol, och du vet förståss hur många av dom som uttalat sig som är "proffs"? Ni drar er inte att sitta och spela GTO mot honom men går i taket när han för seriös hjälp av HeyPoker. Är det inte så att ni är rädda för att han skall lära sig pokerns Heliga Graal - GTO? Seriös hjälp? Du skämta aprillo! Vi snackar om en ung kille som med största sannolikhet inte mår riktigt bra. Förutom att han förmodligen är speltorsk kan man misstänka annan probematik. Om du anser att hjälpa någon ännu längre ner i skiten är "seriös hjälp" är du precis lika lågbegåvad som jag misstänker att du är. Jag har läst några trådar som vederbörande har skrivit på Flashback och han framstår som 1000 gånger mer sympatisk än proffsen här. Proffs som tycker det är fullt okey att T6-pojkarna blir sponsrade av ett företag. Att syssla med kriminell verksamhet är tydligen en merit bland proffsen. Men att vara en glad amatör som inte kan GTO det är värre än spetälska. Först och främst är det totalt ointressant huruvida han är sympatisk eller ej. Synd att det blivit lite häxjakt på honom men det är Heypoker som beter sig illa och oansvarigt och också dom framstår som dom verkliga idioterna i denna tråden. Läsförståelse FTW! Herrarna som lät sig sponsras av T6 har med all rätt fått utstå mycket kritik. Både här på PF och på andra håll. Något som du knappast kan ha missat om du hängt här. Pokerproffs är märkliga varelser med en ytterst flexibel moral. Det tror jag faktiskt att dom flesta håller med dig om men i detta sammanhang är det totalt ointressant. Ta ett djupt andetag, läs igenom tråden en gång till och fundera lite mer över Heypokers agerande så kanske du också kommer till insikt. Eller det kanske är för mycket begärt /#LOUDmouth# Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 27 Januari , 2011 Rapport Share Postad 27 Januari , 2011 + jävla 1. Särskilt på det i fetstil. På dem E.H.! Tycker också det var jobbigt att alla hyllade T6-proffsen, både under T6-tiden och när de sedan fick stejk av Unibet. Huh, va??!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
#LOUDmouth# Postad 27 Januari , 2011 Rapport Share Postad 27 Januari , 2011 + jävla 1. Särskilt på det i fetstil. På dem E.H.! Tycker också det var jobbigt att alla hyllade T6-proffsen, både under T6-tiden och när de sedan fick stejk av Unibet. Alla hyllade T6-proffsen? Vad fan får ni allt från? Du aspirerar också till begåvningsreserven? /#LOUDmouth# Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
affe2000 Postad 27 Januari , 2011 Rapport Share Postad 27 Januari , 2011 Huh, va??!! Alla hyllade T6-proffsen? Vad fan får ni allt från? Du aspirerar också till begåvningsreserven? /#LOUDmouth# Men gud. Lugna ner er människor. Jag antog att om jag plussade på en helt hjärndöd text och uppmuntrade ett av pf:s största troll så skulle folk inte kunna att undgå ironin. Jag hade uppenbarligen fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
D Postad 27 Januari , 2011 Rapport Share Postad 27 Januari , 2011 Då jag har svårt att tro att både E.H. och affe skulle lida av tidernas värsta vanföreställningar, så är de nog inte helt allvarliga i det de säger... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
#LOUDmouth# Postad 27 Januari , 2011 Rapport Share Postad 27 Januari , 2011 Men gud. Lugna ner er människor. Jag antog att om jag plussade på en helt hjärndöd text och uppmuntrade ett av pf:s största troll så skulle folk inte kunna att undgå ironin. Jag hade uppenbarligen fel. Ok, jag tar på mig dumstruten:oops: . Men ............................. ironi i skriven form är tillräckligt svårt som det är. Se till att använda lämplig smilie vet'ja. /#LOUDmouth# Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
affe2000 Postad 27 Januari , 2011 Rapport Share Postad 27 Januari , 2011 Då jag har svårt att tro att både E.H. och affe skulle lida av tidernas värsta vanföreställningar, så är de nog inte helt allvarliga i det de säger... Jag tror att E.H. är helt allvarlig (ingen ironi denna gång). Ok, jag tar på mig dumstruten:oops: . Men ............................. ironi i skriven form är tillräckligt svårt som det är. Se till att använda lämplig smilie vet'ja. /#LOUDmouth# Meh, inte roligt om man pekar ut att man är ironisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
E.H. Postad 27 Januari , 2011 Rapport Share Postad 27 Januari , 2011 Lol, och du vet förståss hur många av dom som uttalat sig som är "proffs"?/#LOUDmouth# Det är väl i princip 99%. Läs tidigare inlägg från skribenterna i tråden så ser du att dom är proffs. Seriös hjälp? Du skämta aprillo! Vi snackar om en ung kille som med största sannolikhet inte mår riktigt bra. Förutom att han förmodligen är speltorsk kan man misstänka annan probematik. Om du anser att hjälpa någon ännu längre ner i skiten är "seriös hjälp" är du precis lika lågbegåvad som jag misstänker att du är. /#LOUDmouth# Och här snackar vi om en gammal gubbe som inte mår riktigt bra. Vilka mår bra i vårt samhälle förutom kriminella, våldsverkare, proffsen på PokerForum, myglare, fuskare och överiga som lever på andras olycka? Livet är väl ett helvete för oss alla? Men du verkar kunna rangordna vem det är mest synd om. Och du verkar dessutom veta hur andra skall leva sina liv. Vem är du? GUD? Först och främst är det totalt ointressant huruvida han är sympatisk eller ej. Synd att det blivit lite häxjakt på honom men det är Heypoker som beter sig illa och oansvarigt och också dom framstår som dom verkliga idioterna i denna tråden. Läsförståelse FTW! Herrarna som lät sig sponsras av T6 har med all rätt fått utstå mycket kritik. Både här på PF och på andra håll. Något som du knappast kan ha missat om du hängt här. /#LOUDmouth# Jag tycker att Unibet är dom verkliga idioterna som hjälper kriminella. HeyPoker förstår jag inte vad dom gör för fel. Kan du inta förklara så jag förstår? Men ni som vet den absoluta moraliska sanningen brukar ha svårt att förmedla den. Jag har helt missat pokersamhällets avståndstagade från T6-pojkarna. Ta bara Tony G som också låg bakom den kriminella verksamheten. Det är nu långa hyllningstrådar på 2+2 för honom. Säger en hel del. Det tror jag faktiskt att dom flesta håller med dig om men i detta sammanhang är det totalt ointressant. Ta ett djupt andetag, läs igenom tråden en gång till och fundera lite mer över Heypokers agerande så kanske du också kommer till insikt. Eller det kanske är för mycket begärt /#LOUDmouth# Jag har funderat annars skulle jag inte skriva. Jag tycker att det här är mycket bättre än att sponsra proffs som är kompis med marknadschefen så att dom kan åka runt på pokertouren och spela, kröka, droga och förnedra prostituerade på småspelarnas bekostnad. Det här är mycket,mycket bättre enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
E.H. Postad 27 Januari , 2011 Rapport Share Postad 27 Januari , 2011 Men gud. Lugna ner er människor. Jag antog att om jag plussade på en helt hjärndöd text och uppmuntrade ett av pf:s största troll så skulle folk inte kunna att undgå ironin. Jag hade uppenbarligen fel. Nu skall jag skriva som er proffs - STANDARD Med det menar jag att så fort jag skriver vad jag tycker så kommer dessa förbannade standard trollpåstående. Jag tycker uppenbarligen inte att HeyPoker gör fel. Jag kan motivera det. Varför är det trollning? Jag förväntar mig inte ett seriöst svar. Tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 27 Januari , 2011 Rapport Share Postad 27 Januari , 2011 Men gud. Lugna ner er människor. Jag antog att om jag plussade på en helt hjärndöd text och uppmuntrade ett av pf:s största troll så skulle folk inte kunna att undgå ironin. Jag hade uppenbarligen fel.Wp sir, wp. Man skulle kunna tro att jag vart på TF-drickat nu igen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Big Less Postad 27 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 27 Januari , 2011 Jag tror att proffsen på Pokerforum blir förbannade därför att en av oss urusla spelare för hjälp av en site. Av någon anledning anser proffsen att det endast skall vara dom som skall bli sponsrade, rejkade eller bli inbjudna till evenemang av pokersiterna. Ni drar er inte att sitta och spela GTO mot honom men går i taket när han för seriös hjälp av HeyPoker. Är det inte så att ni är rädda för att han skall lära sig pokerns Heliga Graal - GTO? Jag har läst några trådar som vederbörande har skrivit på Flashback och han framstår som 1000 gånger mer sympatisk än proffsen här. Proffs som tycker det är fullt okey att T6-pojkarna blir sponsrade av ett företag. Att syssla med kriminell verksamhet är tydligen en merit bland proffsen. Men att vara en glad amatör som inte kan GTO det är värre än spetälska. Pokerproffs är märkliga varelser med en ytterst flexibel moral. Och ytterst god läsförståelse, vilket gör att du inte kvalificerar in som pokerproffs. Ingen skäller på Stormorfar. Han är säkert sympatisk och då är det väl ÄNNU värre att Heypoker profiterar på hans missbruk? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 27 Januari , 2011 Rapport Share Postad 27 Januari , 2011 Jag har helt missat pokersamhällets avståndstagade från T6-pojkarna. Lever man inne i sin egen lilla bubbla och vägrar ta till sig av det som inte överensstämmer med sina egna redan fastslagna antaganden om hur saker och ting är så är det fruktansvärt lätt att "missa" saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 27 Januari , 2011 Rapport Share Postad 27 Januari , 2011 Huh, va??!! Alla hyllade T6-proffsen? Vad fan får ni allt från? Du aspirerar också till begåvningsreserven? /#LOUDmouth# Jisses, den här tråden är ju underbar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
affe2000 Postad 27 Januari , 2011 Rapport Share Postad 27 Januari , 2011 Nu skall jag skriva som er proffs - STANDARD Med det menar jag att så fort jag skriver vad jag tycker så kommer dessa förbannade standard trollpåstående. Jag tycker uppenbarligen inte att HeyPoker gör fel. Jag kan motivera det. Varför är det trollning? Jag förväntar mig inte ett seriöst svar. Tyvärr. Wihoo! Jag anses vara pokerproffs. Tell that to my income! Är nedanstående din motivering? Jag har funderat annars skulle jag inte skriva. Jag tycker att det här är mycket bättre än att sponsra proffs som är kompis med marknadschefen så att dom kan åka runt på pokertouren och spela, kröka, droga och förnedra prostituerade på småspelarnas bekostnad. Det här är mycket,mycket bättre enligt mig. I så fall har jag väldigt svårt att bemöta det seriöst, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
E.H. Postad 27 Januari , 2011 Rapport Share Postad 27 Januari , 2011 Och ytterst god läsförståelse, vilket gör att du inte kvalificerar in som pokerproffs. Ingen skäller på Stormorfar. Han är säkert sympatisk och då är det väl ÄNNU värre att Heypoker profiterar på hans missbruk? Jag hittade snabbt följande inlägg från ett proffs i tråden: ------Skrämmande!!! Räcker ju att läsa några sidor ur hans dagbok för att förstå att killen behöver hjälp!------- Ingen diagnos, ingen analys, ingen förklaring. Han bara dömer ut honom. Hade ni skrivit en analys eller diagnos kan jag själv bild mig en uppfattning om sanningshalten. Nu vet jag bara att ni proffs tycker att han skall ha hjälp för (psykisk sjukdom/analvårtor/spelmissbruk/pedofili/med matteläxan). Eller är det något annat han skall ha hjälp med? Jag vet inte för det skriver ni inte. Vad ger er rätten att besluta att han skall ha hjälp? Och utan att ange med vad? Nu läser vi alla in olika saker. Och han kan inte försvara sig eftersom i inte säger med vad. Så du har rätt. Jag med min bristande läsförståelse tycker att ni angriper honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
#LOUDmouth# Postad 27 Januari , 2011 Rapport Share Postad 27 Januari , 2011 Det är väl i princip 99%. Läs tidigare inlägg från skribenterna i tråden så ser du att dom är proffs. Ok, då får vi väl anse det vara klarlagt då. Och här snackar vi om en gammal gubbe som inte mår riktigt bra. Vilka mår bra i vårt samhälle förutom kriminella, våldsverkare, proffsen på PokerForum, myglare, fuskare och överiga som lever på andras olycka? Livet är väl ett helvete för oss alla? Men du verkar kunna rangordna vem det är mest synd om. Och du verkar dessutom veta hur andra skall leva sina liv. Vem är du? GUD? Say what Ärligt talat har jag svårt att förstå vad fan du svamlar om och vad det har med saken att göra. Men den det är mest synd om för närvarande är underteckand som inte bara är kalasförkyld utan även har en kraftig pungklåda:-( . Gud? Ja, det epitetet kan jag nog lära mig leva med8-) . Jag tycker att Unibet är dom verkliga idioterna som hjälper kriminella. Hjälper kriminella? Gör dig inte dummare än vad du är. Möjligen kan man anklaga herrarna Rahmn & Henriksson för att mer än lovligt naiva och mindre intelligenta men kriminella? Som tur är har vi inte "guilt by association" i Sverige. HeyPoker förstår jag inte vad dom gör för fel. Kan du inta förklara så jag förstår? Men ni som vet den absoluta moraliska sanningen brukar ha svårt att förmedla den. Du förstår inte vad det är för fel med att driva en ung killa med uppenbara problem ännu längre ner i fördärvet? Som andra redan påpekat så är det uppenbarligen ingen ide att fortsätta försöka få dig att förstå vad som stinker med Heypokers agerande Jag har helt missat pokersamhällets avståndstagade från T6-pojkarna. Ta bara Tony G som också låg bakom den kriminella verksamheten. Det är nu långa hyllningstrådar på 2+2 för honom. Säger en hel del. Då måste du ha levt i en egen liten bubbla. Låg Tony G bakom T6 verksamhet? Du måste verkligen jobba på att göra dig förstådd. Men det är lite kul att du ändå nämner Tony G som i min mening är den som ändå får anses vara den av T6's teamspelare som går ur soppan med någon slags värdighet. Han ersatte med egna pengar spelare som blivit blåsta på pengar i T6-härvan. Apropå ingenting kan jag förövrigt nämna att jag råkade springa på herr Guoga på en flygplats för lite mer än ett år sedan och växlade ett par ord med honom och det framgick med all tydlighet att karln var genuint ledsen öven sin roll i det hela. Jag har funderat annars skulle jag inte skriva. Jag tycker att det här är mycket bättre än att sponsra proffs som är kompis med marknadschefen så att dom kan åka runt på pokertouren och spela, kröka, droga och förnedra prostituerade på småspelarnas bekostnad. Det här är mycket,mycket bättre enligt mig. Som sagt, om du verkligen inte fattar problemet så ............. Analysen av detta sista stycke tycker mest ger vid handen att du är bitter för att du själv inte fått stejk/kontrakt. Till modsen: Härmed ansöker jag vänligen om att få ha Yrke: Pokerproffs och/eller GUD under mitt nickname! /#LOUDmouth# Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slasktratt Postad 27 Januari , 2011 Rapport Share Postad 27 Januari , 2011 Sluta mata husdjuret. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drekari Postad 27 Januari , 2011 Rapport Share Postad 27 Januari , 2011 Sluta mata husdjuret. 1+ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
E.H. Postad 27 Januari , 2011 Rapport Share Postad 27 Januari , 2011 Ok, då får vi väl anse det vara klarlagt då./#LOUDmouth# Om spelar på micro och inte når upp till nivån för att slå den så ber jag om ursäkt för att jag kallat dig proffs. Du vet själv vad du spelar på för limit. Själv spelar jag på 0,25/0,50 och kan inte nå upp till tillräcklig winrate för att gå upp. Say what Ärligt talat har jag svårt att förstå vad fan du svamlar om och vad det har med saken att göra. Men den det är mest synd om för närvarande är underteckand som inte bara är kalasförkyld utan även har en kraftig pungklåda:-( . Gud? Ja, det epitetet kan jag nog lära mig leva med8-) . /#LOUDmouth# Först och främst så avsåg jag mig själv när jag skrev en gammal gubbe som inte mår bra. Jag avsåg inte dig. Med det ville jag visa hur argumetet att man skall vara avstängd från aktiviteter bara för att man mår måligt. Hur man mår är ens privata angelägenhet. Hur skall det gå till rent praktiskt när ni skall mäta hur folk mår vid pokerbordet? Finns det en mätare likt en alkomätare att tillgå? Jag tror att du tänker utse dig i den rollen. Du skall gå runt och tala om hur folk mår. För mig låter det som om du betraktar dig som Gud. Jag vet inte hur andra mår. Jag kan komma med en mer elelr mindre kvalificerad gissning baserat på yttre omständigheter. Jag kan möjligtvis med introspektion tala om hur jag mår. Till skillnad från dig så bedömmer jag människor från vad dom gör och inte hur dom mår. Uppenbarligen är vi helt olika. Det skulle vara kul att mäta om du verkligen kan veta hur andra mår. Ett vetenskapligt experiment. Men sådana som du brukar banga när det skall mätas. Hjälper kriminella? Gör dig inte dummare än vad du är. Möjligen kan man anklaga herrarna Rahmn & Henriksson för att mer än lovligt naiva och mindre intelligenta men kriminella? Som tur är har vi inte "guilt by association" i Sverige. /#LOUDmouth# Om jag blev kontaktad av en site att vara deras ansikte utåt och bli sponsrad skulle jag innan jag började göra reklam för dom (hypotetiskt exempel) se till att dom delade mina värderingar och att det givetvis var ett seröst företag. Grunden för att ens gå vidare med en pokersite vore balans- och resultaträkning, processer, inter revision, lednigens bakgrund och trackrecord, säkerhetsavdelningens verktyg och uppbyggnad, att spelarnas pengar är helt separerad från verksamheten osv. Och detta är bara grundarbetet. Jag skulle gärna se T6-pojkarnas och Tonys dokumentation från detta arbete. Du förstår inte vad det är för fel med att driva en ung killa med uppenbara problem ännu längre ner i fördärvet? Som andra redan påpekat så är det uppenbarligen ingen ide att fortsätta försöka få dig att förstå vad som stinker med Heypokers agerande /#LOUDmouth# Nu leker du Gud igen. Du bestämmer att han har för stora problem för att ha poker som hobby. Vad får vi med problem göra? Skall vi sitta i något slags taggtrådsinhägnade läger separerade från andra? Jag har läst hans dagböcker och jag hittar inga större problem. Då får gärna visa på dom. Då måste du ha levt i en egen liten bubbla. Låg Tony G bakom T6 verksamhet? Du måste verkligen jobba på att göra dig förstådd. Men det är lite kul att du ändå nämner Tony G som i min mening är den som ändå får anses vara den av T6's teamspelare som går ur soppan med någon slags värdighet. Han ersatte med egna pengar spelare som blivit blåsta på pengar i T6-härvan. Apropå ingenting kan jag förövrigt nämna att jag råkade springa på herr Guoga på en flygplats för lite mer än ett år sedan och växlade ett par ord med honom och det framgick med all tydlighet att karln var genuint ledsen öven sin roll i det hela. /#LOUDmouth# Se tidigare förklaring. Han har lånat ut sitt namn och därmed har han intygat att företaget är seriöst. Jag har läst om hans agerande och ingenstans hittar jag att han har betalat tillbaka pengar till alla dom som köpte vinstandelar i företaget. Du får gärna visa det. När du försvarar ett svin som Tony G så visar det vilka värderingar du har. Värderingar som gör att jag mår dåligt vilket i sin tur gör att jag enligt dig inte får spela poker. Ni är otroliga. Som sagt, om du verkligen inte fattar problemet så ............. Analysen av detta sista stycke tycker mest ger vid handen att du är bitter för att du själv inte fått stejk/kontrakt. Till modsen: Härmed ansöker jag vänligen om att få ha Yrke: Pokerproffs och/eller GUD under mitt nickname! /#LOUDmouth# Jag är så dum att jag tror på vad ni säger. Jag har försökt att komma på varför inte jag har insett det själv men jag lyckas inte. Jag spelar på micro. Jag brukar ta ut vinstpengarna varje år och börja på ny kula. Så jag började året med 1000 kr från fjolåret. Jag har nu tagit ut dom och har kvar vinsten från januari som är ca 1800 dvs 36 Buy In. Jag budgeterar för att ha ca 20.000 kr när året är slut dvs 400 Buy In. Varför skulle jag vara stejkad? Kapitalet är väl inga problem. Jag kan ju inte gå upp en nivå om någon skulle rejka mig eftersom man måste slå nivån först. Eller hur? Att vara sponsrad har jag inte kompetens/utseende/lust/tid för. Vilket ansvar att 24 timmar om dygnet vara tillgänglig och trevlig och maximera pokesites kapital som dom satsar på mig. Vad jag däremot kan känna avundsjuk på är om han får lära sig GTO. Det är en av dom här sakerna som gör att jag mår dåligt. Jag vill förstå GTO men fattar tamefan ingenting. Angående sponsrade spelares sponsring så står jag för att det är ett slöseri med spelarnas rakepengar. Jag tror inte siterna har räknat på det utan man anlitar sina kompisar. Du får gärna visa på motsatsen, Givetvis finns det undantag som Mats Sundin, Daniel N, Glimne osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Synabluffen Postad 27 Januari , 2011 Rapport Share Postad 27 Januari , 2011 Vad jag däremot kan känna avundsjuk på är om han får lära sig GTO. Det är en av dom här sakerna som gör att jag mår dåligt. Jag vill förstå GTO men fattar tamefan ingenting. Om vi ponerar att Heypoker nu skulle ha duktiga proffs(vilket jag inte tror), som ska lära ut poker till SM. Vad är det som säger dig att han, eller du, ens har hjärnkapacitet att kunna bli bra, och ta till er såpass djup kunskap på ett bra sätt? Efter några av dina påståenden i denna tråden så tvivlar jag starkt på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts