Scaniac Postad 13 Februari , 2011 Författare Rapport Share Postad 13 Februari , 2011 Som sagt är homegame klubben full..maxmembers är fortfarande 50:/ jag tar tillbaka detta påstående, vi är nu 66 members! lägger upp en 5 + 0.50 freezeout klockan 20 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
1891Isidor Postad 13 Februari , 2011 Rapport Share Postad 13 Februari , 2011 Slängde precis in en ansökan. Är gärna med och lortar idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
turtyre Postad 13 Februari , 2011 Rapport Share Postad 13 Februari , 2011 oki, får man väl gå ifrån den nya principen, att inte multitabla nåt mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
07086515 Postad 14 Februari , 2011 Rapport Share Postad 14 Februari , 2011 Blev det ingen idag? Kör en på Onsdag då så man kan lira Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
4queens Postad 28 Februari , 2011 Rapport Share Postad 28 Februari , 2011 Nu på onsdag kör ju PS en forumturre kl 21.00. Ska vi försöka lägga upp och samköra en klubbturre om det finns intresserade. En thnl 5 dollars freeze 10min blinds, borde väl kunna passa de flesta. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 28 Februari , 2011 Rapport Share Postad 28 Februari , 2011 Kan man regga liksom? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 28 Februari , 2011 Författare Rapport Share Postad 28 Februari , 2011 Har skapat en turnering, 5 dollars freezeout thnl börjar 20:55 på onsdag Få ihop många till det nu!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
4queens Postad 1 Mars , 2011 Rapport Share Postad 1 Mars , 2011 Då va jag reggad, enda hittills dock. Folk som vill vara med kan ansöka om att bli medlem om de inte är det redan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
4queens Postad 2 Mars , 2011 Rapport Share Postad 2 Mars , 2011 Kom igen ni som ändå ska spela PS forumturnering ikväll! Va med och slaska lite vid sidan om i turneringen som ligger upplagd i home gamet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 2 Mars , 2011 Rapport Share Postad 2 Mars , 2011 Skrev ju att jag vill regga till klubben, om det fortfarande går? Nickar sonnyandrén Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XeroxFin Postad 9 Mars , 2011 Rapport Share Postad 9 Mars , 2011 http://www.pokerstars.se/poker/home-games/promotions/reload/ Upp med lite $5+0,5 alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XeroxFin Postad 11 Mars , 2011 Rapport Share Postad 11 Mars , 2011 Bump, upp med nån $5+0,5 till 20.00 CET ikväll. In och hämta bonus och gratis biljett om ni inte gjort det ännu. 2k i startmarker, 12 min nivåer? Jag skulle gärna spela PLO8, men det kanske inte intresserar tillräckligt många andra? Eller mix NLH/PLO/PLO8, går det? Föreslå! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 11 Mars , 2011 Rapport Share Postad 11 Mars , 2011 Tar gärna någon slags mixed game bara det blir enbart NLT. 8-game lär bli utröstad så din variant är ok. Triple stud skulle också vara najs... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XeroxFin Postad 11 Mars , 2011 Rapport Share Postad 11 Mars , 2011 Bump. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 11 Mars , 2011 Rapport Share Postad 11 Mars , 2011 Verkar som intresset är rätt svalt... Nytt försök på söndag 18:00 kanske? EDIT: Har inte blivit godkänt som medlem på första eller homegamegruppen som fiins i trådet så skulle bli svårt för mig att vara med ändå... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 12 Mars , 2011 Rapport Share Postad 12 Mars , 2011 Öyy... Xerox... Kanske dags för antingen dig eller mig att skapa en ny "homegame"-grupp och tråd på forumet där det inte [(enbart) och helst inte alls] spelas NLT utan bara blandspel/Omaha? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 12 Mars , 2011 Rapport Share Postad 12 Mars , 2011 bumppi Är det några som överhuvudtaget är intresserade att köra lite spontana forumturneringar? Iaf jag och Xerox vill köra lite annat än No Fold´Em Hold em... Kanske dags att bilda en "icke-NLT-grupp"... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hoeder Postad 14 Mars , 2011 Rapport Share Postad 14 Mars , 2011 jag har inte heller blivit accepterad, jag har flera dollar att tilta bort. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XeroxFin Postad 14 Mars , 2011 Rapport Share Postad 14 Mars , 2011 Bump, fixa nån vanlig NLT till idag måndag eller tisdag, pls. Jag med flera behöver FPP's. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
4queens Postad 15 Mars , 2011 Rapport Share Postad 15 Mars , 2011 Jag är helt klart med på en mix-turre! Går det att få upp en sådan till på torsdag kväll kanske, att samköras med forumturneringen skulle va gött. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 15 Mars , 2011 Författare Rapport Share Postad 15 Mars , 2011 fixare ikv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XeroxFin Postad 15 Mars , 2011 Rapport Share Postad 15 Mars , 2011 Kan du fixa nån till kl. 21 CET ikväll, pls? Har redan för mycket turrar på torsdag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
suckafopoker Postad 19 Mars , 2011 Rapport Share Postad 19 Mars , 2011 Hej där OP vill gärna vara med och lira. S Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
4queens Postad 19 Mars , 2011 Rapport Share Postad 19 Mars , 2011 Vad tror vi om att samköra en turnering med söndagens forumturnering? Har inga önskemål direkt men ska vi testa att köra någon form av mixspel eller dyl som det har uttryckts önskemål om? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
elch0ck Postad 21 Mars , 2011 Rapport Share Postad 21 Mars , 2011 Hoj Alla! Nån kanske har lust o slänga upp en turre ikväll typ vid 20.00 eller så går ni med i min klubb! Slänger upp en 5+5.50$ så får vi se hur många som går med! Id: 17537 Inbjudningskod: Kalleblask Väl bekommet! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts