Gå till innehåll

Sportbetting vs Poker


--Q--

Recommended Posts

Ingen jättebra dag igår men hamnade till slut på +275:-. Dock synd för både mig o dagboken att de 2 stora spelen inte satt.

 

Kom även på en sak, ni som spelar lite seriöst får gärna tipsa mig om det är någon speciell rekare ni brukar följa. Gärna någon som har hållt ett stabilt resultat länge.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 150
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Eftersom min långhelg redan inleds idag så blir det mycket fokus på betting. Har hittat en hel del bra spel och lägger ut 3 st här.

 

Första är i matchen mellan V.Hanescu - K.Anderson, där spelar jag V.Hanescu till oddset 1.78(1.75 nu)på pinnacle. Spelstopp 14:00

 

Andra spelet är morgondagens match mellan Alingsås HK och Guif. Där spelar jag rak seger på Guif till oddset 1.80 på Expekt.

 

Tredje och sista är i stormatchen i spanska cupen, där tror jag på Barcelonaseger och spelar vinst till oddset 2.01 på Pinnacle.

 

3% på spel 1&2, 2% på det tredje.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

SJUKT ÖVERODDS PÅ BWIN!!

Spelstopp om 10 min

 

Tampa Bay Rays - Chicago White Sox

Spel: Halvtid Tampa Bay Rays (Första 5 innings)

Odds: 1.87

Insats: MAX

 

Dock är man limiterad så fick inte spela för så mycket men tycker ni som inte har någon limit där ska köra för fullt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gårdagens tennismatch blev uppskjuten men tror den återupptas snart.

 

Lägger upp ett spel som jag tror är ett riktigt bra spel.

 

Match: Örebro SK Ungdomsklubb-Jonsereds IF

Spel: Örebro SK Ungdomsklubb DNB

Odds: 1.96

Bolag: Unibet

Insats: 4%

Spelstopp: 30/4 14:00

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hoppas någon tog rygg på de två sista spelen, var ett bra slut på månaden med 2 stora spel som gick in.

 

En liten summering av april:

 

Antal Spel: 101

Omsättning: 59073:-

Träff%: 55.4%

ROI: 106.6%

Netto: 3887.7:-

 

Var runt 4k back ett tag men det rättade till sig och blev ett helt okej resultat. Ska försöka o spela betydligt fler spel i Maj.

 

Har jobbat hela dagen men har spelat ett spel inför kvällen. Lycka till om ni ryggar.

 

Match: St Etienne - Monaco

Spel: Monaco +0.5

Odds: 1.76

Bolag: 12Bet

Insats: 2%

Spelstopp: 05/01 21:00

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ny dag och nya spel. Monacospelet gick in igår trots att de fick en man utvisad. Idag har jag spelet ett spel riktigt hårt, högsta insatsen hittills.

 

Spela fort om ni ska rygga för det kommer troligtvis försvinna snart.

 

Spel: Detroit Tigers vs New York Yankees U 8.5

Odds: 1.80

Bolag: Bet365

Insats: Max

Spelstopp: 3/5 01:05

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som tur var satt mitt stora lir igår, men det var på håret. Har börjat bra för dagboken, tror det är 7 raka vinster nu.

 

Inatt spelar jag "Seattle Mariners - Texas Rangers Ö 7" 2.09@Pinnacle. Lirar den med 6% så är inne med ganska stor insats.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kommer ett kort inlägg här, har varit en riktigt tung spelhelg trots att jag inte spelat så många spel. Men det är bara att bryta ihop och komma igen. Har inget spel att lägga ut där oddset inte blivit slashat men det kommer några i veckan. Ha det bra tills dess.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...