Gå till innehåll

Sportbetting vs Poker


--Q--

Recommended Posts

Härligt dortmund :-)

Såg att Växjö gjorde 2 snabba sista 5minutrarna för 4-2 vinst så du satte den antar ja :-D NHL ser tuff ut ikväll, ska bli intressant !

 

Japp, riktigt skönt att Växjö satt. Hade spelat hårt på den.

 

Så här ser det ut just nu, är ungefär det ROI jag tänkt ligga på i längden, kanske lite högre.

 

Spel: 92

Omsättning: 51900:-

Träff: 54.3%

ROI: 106.3%

Netto: 3270.5:-

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 150
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

o/u nba är väldigt svårt att klonka imo. Det är förmodligen det spel jag förlorat mest på. Mindre sporter som bandy, speedway och damhandboll etc, har bookmakers mindre koll på, så där kan man få överodds. Tankar om mindre kända spel kontra nba, nhl och internationell fotboll, var ligger edgen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

o/u nba är väldigt svårt att klonka imo. Det är förmodligen det spel jag förlorat mest på. Mindre sporter som bandy, speedway och damhandboll etc, har bookmakers mindre koll på, så där kan man få överodds. Tankar om mindre kända spel kontra nba, nhl och internationell fotboll, var ligger edgen?

 

Hade bla Bollnäs som sm-vinnare i bandy förra året till 100ggr och Villa/lidköping till 200ggr, vilket är otroliga överodds baserat på lagens kunnande. För övrigt gick Bollnäs till final (förlorade dock) och Villa till semi. Good sweat!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelar du mycket på fotboll? är väl en jäkla massa på helgerna så detta borde vara en drömdag :-)

 

Det blir mest fotboll ja, särskilt en såndan här dag. Lördag är den dagen som jag lägger överlägset mest spel, följt av söndag. Idag är det dock väldigt mycket annat på schemat så får se hur mycket jag hinner lägga.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

o/u nba är väldigt svårt att klonka imo. Det är förmodligen det spel jag förlorat mest på. Mindre sporter som bandy, speedway och damhandboll etc, har bookmakers mindre koll på, så där kan man få överodds. Tankar om mindre kända spel kontra nba, nhl och internationell fotboll, var ligger edgen?

 

Edgen är självklart på de mindre sporterna, skillnaden är att 300 kr kan flytta en lina på vissa bolag. Samtligt som det är omöjligt att få några större summor. Även om roi blir sämre på mlb/nba så får man alltid in de summorna man vill och då spelar det egentligen ingen roll att roi är lägre eftersom vinsten i längden blir bättre.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Får hoppas på en bra dag idag, förlorade 750 på Nba men tog igen det på Devils som satt till fina 3.01, hade även en tennismatch med 2% som satt till 1.85. Plus 680 för dagen. Ska försöka hitta dagens spel också, har ju gått bra än så länge:)

 

Edit: Ska försöka lägga upp lite mål i första inlägget snart också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilka spel har du bäst roi på och vad har du för snittodds på dina spel? Lycka till idag!

 

Nhl har alltid gått bra för mig, har alltid haft ett Roi på över 110% på de, sedan speedway brukar också generera bra pengar. Där har jag ett roi på över 116%. Fast det som gått bäst är ändå europeiska basket. Har haft sjukt hög roi där under de åren jag spelat.

 

Har ett snittodds på ungefär 2.02-2.06.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är lite förvånad att du inte har Betfair som en av dina bas bookies, grundat på deras höga odds, samt att det går att beta väldigt tungt där. Någon speciell anledning till att du negligerar dom?

 

En stor anledning är att de sällan är högst av alla. Finns alltid nåt annat bolag som har lite högre odds även om Betfair ofta har höga odds generellt sett. En annan är att jag till en början inte ens hade ett konto, så har aldrig riktigt kommit igång att börja lägga spel där.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man blir en aning irriterad på hur låga svs odds är i förhållande till tex betfair (där jag spelar främst, vilket inte kan ha undgått någon) , dagens bandymatcher tex:

 

Svs:Tillberga - Vetlanda 1. 2.30 X. 3.45 2. 1.90

Betfair: 1. 2.44 X. 6.40 2. 2.16

 

Svs Siriús - Villa/lidköping 1. 2.70 X. 3.65 2. 1.65

Betfair: 1. 3.15 X. 8.20 2. 1.72

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nhl har alltid gått bra för mig, har alltid haft ett Roi på över 110% på de, sedan speedway brukar också generera bra pengar. Där har jag ett roi på över 116%. Fast det som gått bäst är ändå europeiska basket. Har haft sjukt hög roi där under de åren jag spelat.

 

Har ett snittodds på ungefär 2.02-2.06.

 

Imponerande siffror och snittodds, är dock mest imponerad att du har ett roi på 110% på nhl, själv ligger man nog runt 85% lol.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man blir en aning irriterad på hur låga svs odds är i förhållande till tex Betfair (där jag spelar främst, vilket inte kan ha undgått någon) , dagens bandymatcher tex:

 

Svs:Tillberga - Vetlanda 1. 2.30 X. 3.45 2. 1.90

Betfair: 1. 2.44 X. 6.40 2. 2.16

 

Svs Siriús - Villa/lidköping 1. 2.70 X. 3.65 2. 1.65

Betfair: 1. 3.15 X. 8.20 2. 1.72

 

Japp, riktigt usla odds på SS. Enda gången jag spelar där är när det är speedway och de inte riktigt hänger med när övriga marknaden sänker sina odds eller när det öppnar med ett stort överodds som försvinner efter en kort stund.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet inte om jag tänker för mycket i pokertermer men menar ni verkligen 110 och 116% roi och inte 10 och 16%? Själv ligger jag på 5% på sportsbetting och är nöjd, alltså 10500 kr tillbaka på 10 000 krs insats!

 

Håller med om större edge på små sporter, själv följer jag i princip all vintersport och tycker att man har en superedge där, speciellt på h2h-objekt.

 

Inatt blir det förhoppningsvis några tunga bet på nfl.

 

Nöjd med Dortmund igår!:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man blir en aning irriterad på hur låga svs odds är i förhållande till tex betfair (där jag spelar främst, vilket inte kan ha undgått någon) , dagens bandymatcher tex:

 

Svs:Tillberga - Vetlanda 1. 2.30 X. 3.45 2. 1.90

Betfair: 1. 2.44 X. 6.40 2. 2.16

 

Svs Siriús - Villa/lidköping 1. 2.70 X. 3.65 2. 1.65

Betfair: 1. 3.15 X. 8.20 2. 1.72

 

Älskar verkligen Kryss-oddsen på svenska spel! Har sett italienska matcher som varit nere i 1.90...

 

Och 3.45 som du nämner ovan är ju pinsamt!

 

De har väl typ 7-8 ggr på handbollskryss numera också?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Japp, riktigt skönt att Växjö satt. Hade spelat hårt på den.

 

Så här ser det ut just nu, är ungefär det ROI jag tänkt ligga på i längden, kanske lite högre.

 

Spel: 92

Omsättning: 51900:-

Träff: 54.3%

ROI: 106.3%

Netto: 3270.5:-

 

För mig är det här 6.3% roi och inte 106,3%, vet inte om ni sportsbettare kör med andra regler men roi-return of investment är ju 6,3% på dina spel ovan..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...