Gå till innehåll

Sportbetting vs Poker


--Q--

Recommended Posts

Vet inte om jag tänker för mycket i pokertermer men menar ni verkligen 110 och 116% roi och inte 10 och 16%? Själv ligger jag på 5% på sportsbetting och är nöjd, alltså 10500 kr tillbaka på 10 000 krs insats!

 

Håller med om större edge på små sporter, själv följer jag i princip all vintersport och tycker att man har en superedge där, speciellt på h2h-objekt.

 

Inatt blir det förhoppningsvis några tunga bet på nfl.

 

Nöjd med Dortmund igår!:)

 

Hehe, Dortmund var fin:)

 

När man pratar sportsbetting säger man nästan alltid 110% t.ex dvs samma sak som 10% inom pokern. 100% är alltså +-0.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 150
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Dagens spel var ganska självklart. Har även spelat rak seger på Japan till 20.5 i odds och att de leder i halvlek till 15.5

 

Match: Japan - Österrike

Spel: Japan +7.5

Odds: 2.03

Bolag: Betsson (1.95@Nordicbet)

Spelstopp: 18:45

 

Snodde båda, ser ut som dom leder fint?

dags o livebetta in cashen, gött som fan, tack för den!

 

Blev du rik på den eller? :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Snodde båda, ser ut som dom leder fint?

dags o livebetta in cashen, gött som fan, tack för den!

 

Blev du rik på den eller? :mrgreen:

 

Ja den var riktigt fin, det sjuka är att jag gick back igår ändå trots att det kom in några tusen på Japan. Vet inte hur många matcher de va igår som laget jag lirat på tappa ledning i slutet (Luleå, Bayern osv..).

 

Men som sagt hoppas någon ryggade gårdagens spel och även rak seger på japan, riktigt härligt överodds på dem. 10 mål tillgodo på hcp-spelet. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då var första veckans spel klar och det hamna på 1002:- plus, la inga spel igår då jag hade fullt upp med att återhämta mig från lördagsnatten. Nya tag den här veckan och då hoppas jag på bättre resultat. Har lite andra grejor att göra så kan bli en rätt lugn vecka man lite spel hinner man nog lägga ändå.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Snappade upp New Jersey till en liten penning, en komfortabel seger med 5-2 till 1.92..

 

Fick 4.25 i liveodds på vinst på Island med hcp -20,5.. Spelade när de ledde med 11 efter 21 min, tyckte det var ett riktigt fint odds. Vet inte om jag tänker fel dock, hobbyspelare som man är:).

 

22-8 i paus iaf..

 

(Vet inte om de tänkt släppa in reserver i andra el. nåt men de ger 1.75 med hcp -16,5 nu i paus när de leder med 14.. Tycker jag e skumt:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Så där ja, nu är Mr Q tillbaka. Ville inte börja skriva igen förens jag kunde uppdatera kontinuerligt. Har flyttat och bytt jobb så har helt enkelt inte haft tid. Ska försöka att hålla dagboken i liv den här gången ;).

 

Har tänkt att ha samma upplägg som förut, skriver lite hur det går med min betting och kommer lägga ut lite spel här när jag hittar några godbitar. Alla frågor och synpunkter är givetvis välkomna.

 

Som det ser ut nu så började jag spela mer seriöst för en vecka sen igen. Har satt in 25,000 och kommer sätta in 25k till inom nån månad. Ligger på insatser mellan 0-5-4% av bankrullen och har gjort en "rygglista" där jag har skrivit upp de personer jag följer, har även rangordnat dem så jag ryggar vissa hårdare än andra.

 

Hoppas att dagboken blir intressant att läsa och att ni kommenterar flitigt.

 

/Q

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lägger ut 2 bra spel direkt.

 

Det försöka är i matchen mellan Vålerenga - Lilleström. Matchen börjar kl 20.00.

Spelar rak 1 på Vålerenga till 2.0@Pinnacle

 

Spel nummer 2 är från Seria A:

 

Napoli - Udinese

Spel: Napoli -1

Odds: 2.25

Bolag: 12Bet

Spelstop: 20:45

 

Spelar 3% på båda.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...