Mecklenburgare Postad 12 Januari , 2011 Rapport Postad 12 Januari , 2011 HAHA! Kan vara dagens kommentar, förlåt men.. Rekatochklart kan vara Sveriges största skitsida, ägaren har den endast för att få folk att regga sig genom hans länkar och han tjänar en viss % av vad folk förlorar på sina konton. Kan nästan garantera att det inte finns en enda person på den sidan som går plus på sportsbetting i längden. Så svaret är nej De hade en ganska duktig snubbe, minns inte hans nick men han hade bra koll på tennis. Såg dock att han inte var kvar, föga förvånande. Citera
--Q-- Postad 12 Januari , 2011 Författare Rapport Postad 12 Januari , 2011 De hade en ganska duktig snubbe, minns inte hans nick men han hade bra koll på tennis. Såg dock att han inte var kvar, föga förvånande. luckystrike? Citera
Mecklenburgare Postad 12 Januari , 2011 Rapport Postad 12 Januari , 2011 luckystrike? Nej kan ha varit jvk eller något. Citera
--Q-- Postad 12 Januari , 2011 Författare Rapport Postad 12 Januari , 2011 Nej kan ha varit jvk eller något. Okej, har knappt varit inne på sidan så vet inte riktigt vad det är för folk där men. Ett råd är till alla att hålla sig borta från sidan Citera
axelsson Postad 12 Januari , 2011 Rapport Postad 12 Januari , 2011 Vilka betalsidor följer du? Citera
--Q-- Postad 12 Januari , 2011 Författare Rapport Postad 12 Januari , 2011 Vilka betalsidor följer du? Avstår helst att säga det då vissa spel kan komma upp här från dem. Citera
axelsson Postad 12 Januari , 2011 Rapport Postad 12 Januari , 2011 ah ok, följde själv två olika bloggar förra året som då gick från gratis till betalning och de hade haft grymma resultat tidigare men efter förändringen så gick det bra åt helvete.. Citera
--Q-- Postad 12 Januari , 2011 Författare Rapport Postad 12 Januari , 2011 Är ofta det är så, när man blir betalrekar har man ju press på sig att hela tiden leverera och att alltid lägga upp spel. Blir nog att många lägger ut spel bara för att reka nåt. Citera
m1978 Postad 12 Januari , 2011 Rapport Postad 12 Januari , 2011 Jag har ett tips till dig.. tippa INTE på Sandviken ikväll. Dom har spelat 17 matcher.. vunnit 15 förlorat 2.. jag har tippat bandy 2ggr i vinter båda gångerna har jag tippat Sandviken å det är dom två förlusterna dom har Och ikväll har jag tippat 3e gången på dom så garanterad förlust Citera
DoctorNorth Postad 12 Januari , 2011 Rapport Postad 12 Januari , 2011 Dagens spel hade varit kul! Fast är ju som du skriver, tvingas man lägga ut spel efter krav så blir det lätt att det bara läggs ut vad som helst. Fast antar att du spelar dagligen och alltid har minst ett "bättre" spel om dan. Men hade räckt bra med veckans spel också tkr jag! Om man ska spela enbart på 1 site, vilket jag vet att man egentligen inte bör göra, vilken rekommenderar du då? Som är ok i odds och utbud. Citera
DoctorNorth Postad 12 Januari , 2011 Rapport Postad 12 Januari , 2011 Jag har ett tips till dig.. tippa INTE på Sandviken ikväll. Dom har spelat 17 matcher.. vunnit 15 förlorat 2.. jag har tippat bandy 2ggr i vinter båda gångerna har jag tippat Sandviken å det är dom två förlusterna dom har Och ikväll har jag tippat 3e gången på dom så garanterad förlust Haha, ja de ligger under med 2-0 efter halvtimmen:) Citera
okocha Postad 12 Januari , 2011 Rapport Postad 12 Januari , 2011 Jag har ett tips till dig.. tippa INTE på Sandviken ikväll. Dom har spelat 17 matcher.. vunnit 15 förlorat 2.. jag har tippat bandy 2ggr i vinter båda gångerna har jag tippat Sandviken å det är dom två förlusterna dom har Och ikväll har jag tippat 3e gången på dom så garanterad förlust 5-0 nu Citera
--Q-- Postad 12 Januari , 2011 Författare Rapport Postad 12 Januari , 2011 Dagens spel hade varit kul! Fast är ju som du skriver, tvingas man lägga ut spel efter krav så blir det lätt att det bara läggs ut vad som helst. Fast antar att du spelar dagligen och alltid har minst ett "bättre" spel om dan. Men hade räckt bra med veckans spel också tkr jag! Om man ska spela enbart på 1 site, vilket jag vet att man egentligen inte bör göra, vilken rekommenderar du då? Som är ok i odds och utbud. Dagens spel kan jag fixa, i alla fall de flesta dagarna i veckan. (dagens finns lite längre bak i tråden). Som svar på din fråga beror det lite på vad du spelar, men antar att det är blandat och då tycker jag helt klart Bet365, de är också en av få bolag som har en bra bonus kvar. De har även överlägset bäst liveodds. Men framförallt så har de en en jämn och hög nivå på oddsen. Spelar du däremot mycket på Us-sports är det Pinnacle som gäller. Citera
--Q-- Postad 12 Januari , 2011 Författare Rapport Postad 12 Januari , 2011 Ja man kan undra vad Saik håller på med, rätt sjukt att det står 7-1. Tyvärr ligger mitt kära Villa också under. Men tror de vänder i andra:) Citera
okocha Postad 12 Januari , 2011 Rapport Postad 12 Januari , 2011 Ja man kan undra vad Saik håller på med, rätt sjukt att det står 7-1. Tyvärr ligger mitt kära Villa också under. Men tror de vänder i andra:) hoppas dom vänder i andra även om jag spela en liten slant på vsk Citera
--Q-- Postad 12 Januari , 2011 Författare Rapport Postad 12 Januari , 2011 hoppas dom vänder i andra även om jag spela en liten slant på vsk 5-5 blev det till slut. Vsk trivs i hallen tyvärr.. Citera
m1978 Postad 12 Januari , 2011 Rapport Postad 12 Januari , 2011 Jag har ett tips till dig.. tippa INTE på Sandviken ikväll. Dom har spelat 17 matcher.. vunnit 15 förlorat 2.. jag har tippat bandy 2ggr i vinter båda gångerna har jag tippat Sandviken å det är dom två förlusterna dom har Och ikväll har jag tippat 3e gången på dom så garanterad förlust Haha, ja de ligger under med 2-0 efter halvtimmen:) 5-0 nu haha Ja man kan undra vad Saik håller på med, rätt sjukt att det står 7-1. Tyvärr ligger mitt kära Villa också under. Men tror de vänder i andra:) Ja vad säger man Hur sjukt är det inte att dom förlorat alla gånger jag tippat på dom å vunnit resten Citera
walkalone Postad 12 Januari , 2011 Rapport Postad 12 Januari , 2011 5-5 blev det till slut.Vsk trivs i hallen tyvärr.. Villa/Lidköping, vilket skönt lag det är! Okocha har definitivt forumets vackraste bild i sin ägo. Citera
--Q-- Postad 13 Januari , 2011 Författare Rapport Postad 13 Januari , 2011 Sådär, gårdagen slutade tyvärr men ett minus på 2510:-. Efter nattens matcher är jag +- 0, hade 3 tennismatcher som var uppskjutna sedan 2 dagar tillbaka och alla dessa missade såklart. dock tog jag igen förlusterna på 2 spel i Ncaab. Nya tag idag. Citera
--Q-- Postad 13 Januari , 2011 Författare Rapport Postad 13 Januari , 2011 Haha nej, hade Sirus men de tappa ju sin ledning tyvärr. Citera
niqlas Postad 13 Januari , 2011 Rapport Postad 13 Januari , 2011 Ja vad säger man Hur sjukt är det inte att dom förlorat alla gånger jag tippat på dom å vunnit resten Kan du inte fortsätta lägga ut dina spel så man kan rygga... eller rygga bakvänt.. Verkar vara säkra papper Citera
--Q-- Postad 13 Januari , 2011 Författare Rapport Postad 13 Januari , 2011 Blir det nå NHL ikväll? Håller på att flyttar om rullen så har inte kunnat spela så mycket, men inatt har jag i alla fall Phoenix -1.5 och sedan rekommenderar jag Philadelphia ML, finns till 2.05 på massa ställen. Citera
Recommended Posts