omalley Postad 12 Januari , 2011 Rapport Postad 12 Januari , 2011 Anmäl med sovplats tack. Får lösa det här på hemmafronten genom att sexa riktigt bra ett par veckor plus bli bättre på att ta ur tvättmaskinen. Då får du bunkra upp med mer gaffatejp! Citera
TotalFarsa Postad 12 Januari , 2011 Rapport Postad 12 Januari , 2011 Då får du bunkra upp med mer gaffatejp! Internskämt som för den utomstående får mig att framstå som ett jädra freak. Vilket såklart är ok Citera
Grubbla Postad 12 Januari , 2011 Rapport Postad 12 Januari , 2011 Totalfarsa om du ska fixa dealen på hemmafronten kommer du ha tunghäfta under hela turren. Citera
torax Postad 12 Januari , 2011 Rapport Postad 12 Januari , 2011 Totalfarsa om du ska fixa dealen på hemmafronten kommer du ha tunghäfta under hela turren. win win för alla ? Citera
bensjo Postad 12 Januari , 2011 Rapport Postad 12 Januari , 2011 Anmäler 2 platser inklusive sängplats -er. Citera
chipsHENKE Postad 12 Januari , 2011 Rapport Postad 12 Januari , 2011 Kan nog bli intressant, ska kolla schemat! just out of curiosity är det 18 som gäller? Citera
MikeTime Postad 12 Januari , 2011 Författare Rapport Postad 12 Januari , 2011 Kan nog bli intressant, ska kolla schemat! just out of curiosity är det 18 som gäller? Ja. Minst. Citera
Grubbla Postad 13 Januari , 2011 Rapport Postad 13 Januari , 2011 Torax jag orkar inte hålla tillbaka längre...ska vi dela dubbelsäng? Citera
torax Postad 13 Januari , 2011 Rapport Postad 13 Januari , 2011 Torax jag orkar inte hålla tillbaka längre...ska vi dela dubbelsäng? Dho.. hmm well hrumpff.. Klart vi ska... (måste bara kolla schema osv) har bara prelbokat. Citera
MikeTime Postad 13 Januari , 2011 Författare Rapport Postad 13 Januari , 2011 Mjukis + 1 anmäler sig.Dubbelrum inklätt i plast, samt en högtryckstvätt önskas. Anmäl med sovplats tack. Får lösa det här på hemmafronten genom att sexa riktigt bra ett par veckor plus bli bättre på att ta ur tvättmaskinen. Då får du bunkra upp med mer gaffatejp! Internskämt som för den utomstående får mig att framstå som ett jädra freak. Vilket såklart är ok Torax jag orkar inte hålla tillbaka längre...ska vi dela dubbelsäng? Miwu11, det känns spontant som vi bokat fel ställe. Det här hotellet hade nog passat bättre... Citera
Grubbla Postad 13 Januari , 2011 Rapport Postad 13 Januari , 2011 Miwu11, det känns spontant som vi bokat fel ställe. Det här hotellet hade nog passat bättre... Nemen käre värld, blir som en fnissande liten skolflicka. Citera
Mr_Tight Postad 13 Januari , 2011 Rapport Postad 13 Januari , 2011 Kul, anmäler mig och önskar sovplats. Citera
miwu11 Postad 13 Januari , 2011 Rapport Postad 13 Januari , 2011 Miwu11, det känns spontant som vi bokat fel ställe. Det här hotellet hade nog passat bättre... Vi kanske får boka det hotellet oxå ,ser ut som om sängplattserna börjar att ta slut.Jag kan ofra mig att byta:-D Citera
bjoelle Postad 13 Januari , 2011 Rapport Postad 13 Januari , 2011 Anmäl med sovplats tack. Får lösa det här på hemmafronten genom att sexa riktigt bra ett par veckor plus bli bättre på att ta ur tvättmaskinen. Kan tänka mig att frugan din går med på det om du rakar dig. Citera
BigMeech Postad 14 Januari , 2011 Rapport Postad 14 Januari , 2011 Anmäler mig och Linkan och önskar sovplats. Citera
Grubbla Postad 14 Januari , 2011 Rapport Postad 14 Januari , 2011 Dho.. hmm well hrumpff.. Klart vi ska... (måste bara kolla schema osv) har bara prelbokat. Gott Glömde tillägga att jag är en spoonare... Citera
miwu11 Postad 24 Januari , 2011 Rapport Postad 24 Januari , 2011 I dags läget så är det ca 50 st anmälda till turren. Citera
MikeTime Postad 24 Januari , 2011 Författare Rapport Postad 24 Januari , 2011 I dags läget så är det ca 50 st anmälda till turren. Nja, är nog några fler isf. Har ett gäng anmälningar via sms som jag mörkat för dig också... Citera
schoolbook Postad 24 Januari , 2011 Rapport Postad 24 Januari , 2011 Gah, hur kan jag ha missat den här !?!? Anmäler mig med sängplats om det inte är för sent. Citera
MikeTime Postad 25 Januari , 2011 Författare Rapport Postad 25 Januari , 2011 Redan 57 anmälda. Sängplatserna är i princip slut så vi håller på att fixa alternativt boende till ev fler anmälda. Kom ihåg att cappen är 100 lirare så passa på att anmäla er NU om ni vill vara säkra på att få en plats. mvh APK gm Mike. Citera
miwu11 Postad 25 Januari , 2011 Rapport Postad 25 Januari , 2011 Redan 57 anmälda. Sängplatserna är i princip slut så vi håller på att fixa alternativt boende till ev fler anmälda.Kom ihåg att cappen är 100 lirare så passa på att anmäla er NU om ni vill vara säkra på att få en plats. mvh APK gm Mike. Nu hänger du inte med i svängarna 59 anmälda är det:mrgreen: Citera
MikeTime Postad 26 Januari , 2011 Författare Rapport Postad 26 Januari , 2011 anmälan och sovplats.... Wp. Btw - ni kan ju då och då titta in på er inkorg här på pf eftersom jag inom en ganska snar framtid kommer skicka ut mer info. Citera
miwu11 Postad 28 Januari , 2011 Rapport Postad 28 Januari , 2011 Till dags dato så är det 64 anmälda vara av 49 st har bokat sovplats. Vilket innebär att det just nu är slut på alla bäddar.De som nu anmäler sig ställer vi på vänt listan, som då får en sovplats vid eventuell avbokning allt sker i turordning. Skulle det bli ännu större intresse av att boka boende så håller vi även på att kolla upp flera alternativ till boende,ju snabbare vi får in anmälningar desto större möjligheter har vi till att lösa alternativ boenden. Till turnering finns det än så länge 36 platser kvar. Jag önskar er alla en trevlig helg mvh miwu 11. Citera
hogge75 Postad 28 Januari , 2011 Rapport Postad 28 Januari , 2011 När får vi resultatet av rumslotteriet? Dvs, hur många ska jag hålla vaken med snarkningar Citera
Recommended Posts