Gå till innehåll

NL200 river beslut: c/r all in


Recommended Posts

  • Svars 68
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag lirar dock mestadels 1knl & 2knl.

 

Vill du lira? Jag kan ju "inte ens göra en enkel range". Borde vara enkla pengar för någon som du.

 

 

 

 

 

 

Edit: Jaja, jag vet att du kommer slingra dig, o jag bryr mig inte särskilt mycket. Poängen är att du bör åtminstone lyssna, o bemöta argument med argument, istället för att komma med person-angrepp direkt mot någon som du inte vet någonting om. Den personen kanske är bättre än du tror. Var objektiv och öppensinnad så kan dessa strategi-trådar tjäna någonting till för alla. Det gäller såklart alla som läser eller postar strategi.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej men gud va bra att du inte la fram ett enda argument till varför inte, härligt. Keep it up, du är en tillgång till detta forum.

 

 

 

Är det sant? Jag tog nog inte ett tydligare fall för att göra min poäng mera uppenbar.

 

 

 

Fattar inte riktigt varför du behöver vara en sån idiot, jag har bara lagt objektivt förklarat hur jag tänkte.

 

(Och hint, jag spelar mycket högre än dig, och är långt mycket bättre än dig, så även om du inte håller med om allting/jag har inte alltid rätt, så bör du kanske åtminstone lyssna.)

 

Jag lirar dock mestadels 1knl & 2knl.

 

Vill du lira? Jag kan ju "inte ens göra en enkel range". Borde vara enkla pengar för någon som du.

 

 

 

 

 

 

Edit: Jaja, jag vet att du kommer slingra dig, o jag bryr mig inte särskilt mycket. Poängen är att du bör åtminstone lyssna, o bemöta argument med argument, istället för att komma med person-angrepp direkt mot någon som du inte vet någonting om. Den personen kanske är bättre än du tror. Var objektiv och öppensinnad så kan dessa strategi-trådar tjäna någonting till för alla. Det gäller såklart alla som läser eller postar strategi.

 

 

Jag skrattade

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men suck, för det första har jag helt lagt av att lira midstakes (bara €600nl och £600nl (vilket är som 1knl)), och dessutom lirar jag ju mycket 1knl£ och €, och det spelar ju som 2knl det med.

 

Dessutom är det svårt att få igång 2knl bord, men jag sitter alltid och försöker starta dom. Och det är ju inte ens roligt va många händer PTR missar... ser ju ut som värsta fisken enligt den sidan :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lugn nu. du har 30 bi för nivån vilket innebär gulning vid en inte alltför stor downswing om du nu skulle fortsätta "regga" nl2k

 

alla dina inlägg ger mig stora cds-deja vuer från 07 eller när det nu begav sig :-)

 

http://forumserver.twoplustwo.com/showpost.php?p=23827529&postcount=3442

 

Nej då, det där skrev jag ju för flera dager sen. Har närmare 35BI's nu :) Det räcker gott och väl.

 

Roligt att mina 07-metoder fortfarande enkelt räcker för dagens mid/highstakes nivåer då, bådar ju gott för pokern :) Tänk hur bra du måste vara då, som använder splitter nya 2010-metoderna! Förintar du nosebleeds eller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej jag FÖRSÖKTE hålla mig till handen, ändå tills den där idioten kom in och trodde att han va nån :)

 

Jag har aldrig ägnat mig åt personangrepp i denna tråd men du lyckades just bra själv. Grattis! Självinsikten är god...

 

Du tycker alltså att det alltid är en självklar värdebet i okochas exempel med K8 på 984?

 

En del av skribenterna i denna tråd är erkänt några av Sveriges bästa spelare (jag tillhör dom inte) och du verkar inte ens inse att dom skrattar åt dig. Kanske borde du lyssna på folk som har spelat professionellt många år längre än dig och som faktiskt har grundläggande kunskaper och mer därtill. Och sluta tro att du själv är facit när du är så ute och cyklar att t.o.m. microprofsen gråter blod.

 

För att citera en stor, vis (tolkningsfråga) man:

 

"Poängen är att du bör åtminstone lyssna, o bemöta argument med argument, istället för att komma med person-angrepp direkt mot någon som du inte vet någonting om. Den personen kanske är bättre än du tror."

 

Självinsikt var det ja...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...