Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Måste man skicka iväg ett mail till supporten för att aktivera ett byte i månaden? På mitt konto får jag bara byta en gång på 180 dagar

"We're sorry, but our records indicate that you have changed your screen name within the last 180 days.

To ensure your privacy and security, we only allow you to change your screen name once every 180 days."

Postad
Måste man skicka iväg ett mail till supporten för att aktivera ett byte i månaden? På mitt konto får jag bara byta en gång på 180 dagar

"We're sorry, but our records indicate that you have changed your screen name within the last 180 days.

To ensure your privacy and security, we only allow you to change your screen name once every 180 days."

Om det är på Party du menar så gör man det på http://www.partyaccount.com under profile. Det funkar för mig. Om jag inte minns fel så måste man spela ihop minst 9000poäng varje kvartal för att man ska kunna detta. Jag kan ha fel dock.

Postad
Varför vill man byta nick?

Då kan ju inte de andra regsen hålla sig undan från en mer...

Du kan ju fortfarande hålla dig undan från dem :). I annat fall lär de snabbt märka att du inte är en fisk. Jag brukar byta namn för att jag har lite favoritfiskar som ej vill spela mot samma nick men när jag byter så ställer de mer än gärna upp och donerar.