Partneransvarig Postad 22 December , 2010 Rapport Share Postad 22 December , 2010 Söndagen den 9 Januari 2011 så går Comeon in med en medlemsturnering där dom har adderat $1500 till potten. Information Namn: Poker.se $1500 Added Datum: 9 Januari 2011 Tid: 21:00 svensk tid Inköp: $20+$2 / $10 rebuys i en timme Lösenords rebus: förstabokstavenärkandraäratredjeärnfjärdeärifemteärn Skrivesismåbokstäver Viktigt: Var noga med att rensa cookies innan ni klickar på länken så att vi med säkerhet vet att ni blir taggade korrekt så att ni kan medverka i denna turnering. Använd även kod pokerse då du signar upp dig. Har du inget konto på Comeon? Skapa då ett här! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
saft_suse Postad 6 Januari , 2011 Rapport Share Postad 6 Januari , 2011 kan vi ikke ha en ip-sperre så KUN nordiske/skandinaviske land kan delta? vi har jo hatt det i andre turneringer.................. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
saft_suse Postad 7 Januari , 2011 Rapport Share Postad 7 Januari , 2011 jeg er medlem av flere forum-og BÅDE ip-sperre for norden OG passord på mail istedetfor webpage har løst mye der ! som mange har vært inne på -det var mange spillere i går som aldri skulle fått delta.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mohican Postad 7 Januari , 2011 Rapport Share Postad 7 Januari , 2011 jeg er medlem av flere forum-og BÅDE ip-sperre for norden OG passord på mail istedetfor webpage har løst mye der ! som mange har vært inne på -det var mange spillere i går som aldri skulle fått delta.... Mycket bra förslag, lösenord via mail skulle kanske lösa problemet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 9 Januari , 2011 Rapport Share Postad 9 Januari , 2011 Såja, reggad. Låt oss hoppas addonen funkar denna gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partneransvarig Postad 9 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 9 Januari , 2011 Tre timmar kvar tills den drar igång och 17 reggade nu så hoppa in och kör en runda för vem vet ni kanske vinner massa cash. Bra värde nu som det ser ut Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
deppa Postad 9 Januari , 2011 Rapport Share Postad 9 Januari , 2011 Hmmm,,,,märkligt fick inte regga mig. Skulle tydligen vara av något säkerhetsskäl??? Och kundtjänsten är inte öppen. Då skall jag nog skita i denna pokersite i framtiden också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GodOfPoker Postad 9 Januari , 2011 Rapport Share Postad 9 Januari , 2011 5 av 9 är utlänningar på mitt bord som med största sannolikhet aldrig har varit inne på forumet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XeroxFin Postad 9 Januari , 2011 Rapport Share Postad 9 Januari , 2011 nvm, tycks va nåt fel med lobbyn. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GodOfPoker Postad 9 Januari , 2011 Rapport Share Postad 9 Januari , 2011 hur kan man göra addon? testa att stänga av o sätta på men hjälpte int Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XeroxFin Postad 9 Januari , 2011 Rapport Share Postad 9 Januari , 2011 Denna gång fick jag upp rutan, tog addon, men fick besked att den inte gick att genomföra (utan förklaring). Addon-alternativet försvann, startade om klienten, addon-alternativet fanns, tog upp rutan, men fick besked att jag hade för lite cash (visade $8 fast jag hade $18). Gjorde turbo-MB-insättning, klickade upp addon igen, hade då ~$30 med insättningen på $12, lyckas göra addon i sista sekunden. Jag har förvisso inte spelat särskilt mycket på Cake, men detta känns inte helt 100. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
saft_suse Postad 9 Januari , 2011 Rapport Share Postad 9 Januari , 2011 trengte 3 omstarter for å ta add-on....og her var follk fra blant annet romania og latvia........ ip-sperre i fremtiden ??? pasord på mail?? noe må gjøres ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
calloway Postad 9 Januari , 2011 Rapport Share Postad 9 Januari , 2011 Tack o hej cake! Tänkte dumt nog ge dom där colludande balterna en match bara för att såklart bli utdragen av en 3outare. Undrar varför flera av dom har comeon i sina nick.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mohican Postad 9 Januari , 2011 Rapport Share Postad 9 Januari , 2011 Tack o hej cake!Undrar varför flera av dom har comeon i sina nick.. En annan konstig sak var att man inte fick chatta på svenska, fast det är en medlemsturnering anordnad av ett svenskt pokerforum. Det gick visserligen bra om man inte skrev bokstäverna å,ä eller ö. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts