Partneransvarig Postad 13 December , 2010 Rapport Postad 13 December , 2010 Söndagen den 19 December kör 24hPoker en €1000 added medlemsturnering och det är €1000 i cash i potten. Namn: Pokerpunktse 1000 EURO adderat Datum: 19 December Tid: 20:00 Inköp: €10+€1 Turneringstyp: Texas NL-turnering Lösenordsrebus: jagsimmarienrundskålochharettminnesommittnamn,vadärjag SkrivesiSTORAbokstäver Det ligger även en bounty på Valterego. Han spelar under nicket "Valter@Ego" och den som slår ut honom får en hoodie. Finns i storlek S-XL. Om ni inte har ett konto hos24hPoker så kan ni skapa ett här! Lycka till alla medlemmar Citera
valterego Postad 19 December , 2010 Rapport Postad 19 December , 2010 Glöm inte kvällens turnering! Citera
Mr.Lajban Postad 19 December , 2010 Rapport Postad 19 December , 2010 He, he. Nästan värt att öppna ett konto där för att få chansen att busta dig Lycka till! Citera
Sideshow Postad 19 December , 2010 Rapport Postad 19 December , 2010 När kommer ovan nämnda turnering ploppa upp i menyn då? Citera
valterego Postad 19 December , 2010 Rapport Postad 19 December , 2010 När kommer ovan nämnda turnering ploppa upp i menyn då? Den finns i menyn under "Tournaments -> special" Citera
Sideshow Postad 19 December , 2010 Rapport Postad 19 December , 2010 Va min meny som såg ut att vara i tidsordning men tydligen inte var det. Tack så mycket ändå V Citera
Vasabo Postad 19 December , 2010 Rapport Postad 19 December , 2010 HAde också svårt att hitta den, tack för hjälpen! Citera
Crappy Postad 19 December , 2010 Rapport Postad 19 December , 2010 Hoho Den hoodien ska bli min Citera
XeroxFin Postad 19 December , 2010 Rapport Postad 19 December , 2010 HohoDen hoodien ska bli min Finns i storlek S-XL. [Trashtalk]Du får allt ha sambon att sy in den då.[/Trashtalk] Citera
valterego Postad 19 December , 2010 Rapport Postad 19 December , 2010 Då kör vi strax. Målsättningen är obv att spara in en hoodie Citera
valterego Postad 19 December , 2010 Rapport Postad 19 December , 2010 Såg bra ut tills man tomtade in sig i AA. Bara börja bygga igen. Citera
Crappy Postad 19 December , 2010 Rapport Postad 19 December , 2010 Häng i så jag får chansen. Om nu Hoodien är för stor får du behålla den, det räcker med äran Citera
valterego Postad 19 December , 2010 Rapport Postad 19 December , 2010 Häng i så jag får chansen. Om nu Hoodien är för stor får du behålla den, det räcker med äran Nu finns iof inte hoodien hos mig, det är 24h som har den Citera
#LOUDmouth# Postad 19 December , 2010 Rapport Postad 19 December , 2010 Kanske en dum fråga men Ola som är avstängd borde väl inte få lira denna turren? EDIT: passar bättre i sammanhanget /#LOUDmouth# Citera
valterego Postad 19 December , 2010 Rapport Postad 19 December , 2010 Kanske en dum fråga men Ola som är avstängd borde väl inte få lira denna turren? EDIT: passar bättre i sammanhanget /#LOUDmouth# Jag tror du vet svaret på frågan själv Men för att vara tydlig, jo, det får han. Går bättre nu. Ligger på åttonde plats med 39 kvar. Låg trea ett tag. Även Crappy är uppe i toppen och nosar. Citera
Sideshow Postad 19 December , 2010 Rapport Postad 19 December , 2010 Alla ni som foldar i evighet eftersom ni vet att ni kommer hitta nötkort i slutet och gå upp i ledning kan ju berätta hur man gör Edit: Så torskar man hela stacken mot en kille som skriver sitt namn med bara stora bokstäver också. Citera
valterego Postad 19 December , 2010 Rapport Postad 19 December , 2010 Oj då, ett spår av bitterhet? Jag är hur som bust. "abbeyking" fick en hoodie. Citera
Mohican Postad 30 December , 2010 Rapport Postad 30 December , 2010 Postar detta här, eftersom jag inte hittar nån bättre plats och vill inte starta en egen tråd. Alltså: Vad är det för mening med att ha en frirulle med rebuy + add on €0.25, med över 600 spelare och två stycken vinner plats i en €20 re-buy turre. #1: Den som spelar frirullar har inte råd att spela €20 re-buy. #2: Den som spelar €20 re-buy har inte råd (läs: tid) att spela frirullar. Det var på 24h poker idag. Vad har jag missat här? Citera
Drunken_Penguin Postad 30 December , 2010 Rapport Postad 30 December , 2010 Postar detta här, eftersom jag inte hittar nån bättre plats och vill inte starta en egen tråd. Alltså: Vad är det för mening med att ha en frirulle med rebuy + add on €0.25, med över 600 spelare och två stycken vinner plats i en €20 re-buy turre. #1: Den som spelar frirullar har inte råd att spela €20 re-buy. #2: Den som spelar €20 re-buy har inte råd (läs: tid) att spela frirullar. Det var på 24h poker idag. Vad har jag missat här? Vinner man en ticket så har man råd att spela den. Är väl inte så svårt? Citera
Mohican Postad 30 December , 2010 Rapport Postad 30 December , 2010 Vinner man en ticket så har man råd att spela den. Är väl inte så svårt? Det räcker inte med att vinna ticket. Du ska ha råd med att göra åtminstone en re-buy plus en add-on. Citera
Drunken_Penguin Postad 30 December , 2010 Rapport Postad 30 December , 2010 Det räcker inte med att vinna ticket. Du ska ha råd med att göra åtminstone en re-buy plus en add-on. Senast jag spelade en rebuyturnering så fanns det inget som tvingade en att göra rebuys eller add-ons. Citera
Mohican Postad 30 December , 2010 Rapport Postad 30 December , 2010 Ok, du spelar alltså rebuys utan rebuys, wow, du måste vara bra. Standard är väl att man gör en rebuy direkt vid starten, sen är det upp till var o en om man vill göra flera. Add-on gör man naturligtvis alltid om man nu inte råkar vara jättechipleader. Citera
Drunken_Penguin Postad 30 December , 2010 Rapport Postad 30 December , 2010 Ok, du spelar alltså rebuys utan rebuys, wow, du måste vara bra. Standard är väl att man gör en rebuy direkt vid starten, sen är det upp till var o en om man vill göra flera. Add-on gör man naturligtvis alltid om man nu inte råkar vara jättechipleader. Var står det något om hur jag personligen spelar i mina poster? Vad som är standard för dig eller andra pokerstjärnor har absolut noll att göra med hur random frirulletomte ser på saken. Om det blir 600 pers i en frirulle som ger bort 2 €20-tickets så verkar det ju finnas många som tycker att den är skitbra, även om proffs som du sitter och gnäller för att inte siten kastar pengar på dig personligen. Citera
Mohican Postad 30 December , 2010 Rapport Postad 30 December , 2010 Var står det något om hur jag personligen spelar i mina poster? Vad som är standard för dig eller andra pokerstjärnor har absolut noll att göra med hur random frirulletomte ser på saken. Om det blir 600 pers i en frirulle som ger bort 2 €20-tickets så verkar det ju finnas många som tycker att den är skitbra, även om proffs som du sitter och gnäller för att inte siten kastar pengar på dig personligen. #1 Det står inte nånstans, det var bara min "kvalificerade" gissning. #2 Jag kan förstå det där med frirulletomtar (jag har varit en sån själv) #3 Jag hoppas att du slutar med att kalla mej för proffs. #4 Mej veterligen har jag inte gnällt nånstans nån gång, jag bara undrade varför det var en sån konstig turnering. #5 Jag kommer aldrig att bli rik på poker, så var inte orolig. #6 Gott Nytt År! Citera
Drunken_Penguin Postad 30 December , 2010 Rapport Postad 30 December , 2010 #1 Det står inte nånstans, det var bara min "kvalificerade" gissning.#2 Jag kan förstå det där med frirulletomtar (jag har varit en sån själv) #3 Jag hoppas att du slutar med att kalla mej för proffs. #4 Mej veterligen har jag inte gnällt nånstans nån gång, jag bara undrade varför det var en sån konstig turnering. #5 Jag kommer aldrig att bli rik på poker, så var inte orolig. #6 Gott Nytt År! 1: "Kvalificerade" gissningar är ofta dåligt underbyggda, och för det mesta fel (enligt min erfarenhet av sådana). 2: Det har säkert de flesta. 3: Okej, för att du ber så snällt. 4: Att ifrågasätta €40-frirullar känns gnälligt. 5: Det vet du inte. 6: Tack detsamma. Citera
Recommended Posts