Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

fast det är ju inte ens ett faktum att han har sålt sin legga, han baserar det på att han inte hittar blom på ratsit.se, finns ju en del andra rimliga förklaringar... namnbyte, skyddad identitet, databas strul hos ratsit, scb, soliditet eller var man nu hämtar uppgifterna.

Postad
fast det är ju inte ens ett faktum att han har sålt sin legga, han baserar det på att han inte hittar blom på ratsit.se, finns ju en del andra rimliga förklaringar... namnbyte, skyddad identitet, databas strul hos ratsit, scb, soliditet eller var man nu hämtar uppgifterna.

alltså, jag har sett lägenheten ute för salu långt efter datum då han hade köpt den(festbilderna i rosa fillingar etc.) Nu kan det ju va så att mäklarfirman hade gjort bort sig å lät läggan ligga kvar.

Nog om det, lägenheten gick för 7miljonersnåret omkring, inte 14m+.

Jag hoppas karln kommer tebaka till nosebleeds dock, en fröjd att obba.

(vid avenyn, inte PÅ avenyn.)

Postad
Helt sjukt att blom´s flytt väcker så stor uppmärksamhet. Min danske kollega tog upp det igår.. måste verkligen varit brist på samtalsämnen :/

Om det var sant att han flyttat kan väl andra skatteregler göra det intressant för oss pokerintresserade?

Han bör väl kunna vara mindre anonym från London?