Gå till innehåll

Poker på TV framöver?


Quper

Recommended Posts

Kommer det nå nya pokerprogram till tv snart?

Just nu när 5an har slut så verkar det bara finnas pokerprogram där man får se helt okända kändisar spela poker för första gången i deras liv.

 

Kommer förresten WPT tillbaka?

 

* Mini RP - QoS *

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tror det är poker på 5:an på lördag, Ken Lenaard mot förre världsmästaren heads-up........har för mig att jag sett den ngnstans.

 

Ja, kollade upp det på deras hemsida:

POKER - LÖRDAG 23:15

 

Pokerstars - Greg Raymer vs Ken Lennaárd

 

Vi fortsätter vår lyckade satsning på svensk poker och visar nu dokumetären Pokerstars - Greg Raymer vs Ken Lennaárd.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Snälla någon. Det är så att jag är utomlands på semester (igen) och bränner lite av era pengar... :twisted:

 

Jag kan alltså inte se programmet. Finns det nån som skulle kunna vara schysst och spela in programmet och sen lägga ut det här. Kan man göra det rent tekniskt? Jag vill otroligt gärna se matchen.

 

Puss

Machista

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Snälla någon. Det är så att jag är utomlands på semester (igen) och bränner lite av era pengar... :twisted:

 

Jag kan alltså inte se programmet. Finns det nån som skulle kunna vara schysst och spela in programmet och sen lägga ut det här. Kan man göra det rent tekniskt? Jag vill otroligt gärna se matchen.

 

Puss

Machista

 

Rent tekniskt är det inga problem och ingen härifrån kommer att behöva kopiera det för att du sedan ska kunna få tag på det. Just detta är väl inte rätt sak att diskutera här på forumet så fråga dig runt så hittar du. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kommer förresten WPT tillbaka?

 

PsGottadig kanske du kan komma med ett svar ,du borde väl veta ifall femman köpt in en säsong till eller?

 

WPT kommer tillbaka på Femman i höst. 22 avsnitt med start vecka 37. Det kommer sändas på söndagar 23.30.

 

Vårt program Poker startar förmodligen sin andra säsong vecka 45. Det lutar i så fall åt 10 avsnitt som kommer sändas på torsdagar.

 

/Pär Carlsson

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

WPT kommer tillbaka på Femman i höst. 22 avsnitt med start vecka 37. Det kommer sändas på söndagar 23.30.

 

Vårt program Poker startar förmodligen sin andra säsong vecka 45. Det lutar i så fall åt 10 avsnitt som kommer sändas på torsdagar.

 

/Pär Carlsson

 

LÅter alldeles utmärkt tycker jag!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

WPT kommer tillbaka på Femman i höst. 22 avsnitt med start vecka 37. Det kommer sändas på söndagar 23.30.

 

Vårt program Poker startar förmodligen sin andra säsong vecka 45. Det lutar i så fall åt 10 avsnitt som kommer sändas på torsdagar.

 

/Pär Carlsson

 

Tack, ser fram emot det, medans får man väll nöja sig med pokerzone på steamet. finns det förresten flera steam kanaler än den på

http://www.global-mix.net/channel.php?m=gameintv ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...