Quper Postad 17 Juni , 2005 Rapport Share Postad 17 Juni , 2005 Kommer det nå nya pokerprogram till tv snart? Just nu när 5an har slut så verkar det bara finnas pokerprogram där man får se helt okända kändisar spela poker för första gången i deras liv. Kommer förresten WPT tillbaka? * Mini RP - QoS * Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vorre Postad 17 Juni , 2005 Rapport Share Postad 17 Juni , 2005 Jag tror det är poker på 5:an på lördag, Ken Lenaard mot förre världsmästaren heads-up........har för mig att jag sett den ngnstans. Ja, kollade upp det på deras hemsida: POKER - LÖRDAG 23:15 Pokerstars - Greg Raymer vs Ken Lennaárd Vi fortsätter vår lyckade satsning på svensk poker och visar nu dokumetären Pokerstars - Greg Raymer vs Ken Lennaárd. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Machista Postad 17 Juni , 2005 Rapport Share Postad 17 Juni , 2005 Snälla någon. Det är så att jag är utomlands på semester (igen) och bränner lite av era pengar... Jag kan alltså inte se programmet. Finns det nån som skulle kunna vara schysst och spela in programmet och sen lägga ut det här. Kan man göra det rent tekniskt? Jag vill otroligt gärna se matchen. Puss Machista Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Quasi Postad 17 Juni , 2005 Rapport Share Postad 17 Juni , 2005 Snälla någon. Det är så att jag är utomlands på semester (igen) och bränner lite av era pengar... Jag kan alltså inte se programmet. Finns det nån som skulle kunna vara schysst och spela in programmet och sen lägga ut det här. Kan man göra det rent tekniskt? Jag vill otroligt gärna se matchen. Puss Machista Rent tekniskt är det inga problem och ingen härifrån kommer att behöva kopiera det för att du sedan ska kunna få tag på det. Just detta är väl inte rätt sak att diskutera här på forumet så fråga dig runt så hittar du. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Machista Postad 17 Juni , 2005 Rapport Share Postad 17 Juni , 2005 Jaha, men jag menade helt lagligt alltså. Ett tv-program kan väl inte vara olagligt att sprida eller? Jag menar, det visas ju på tv och alla kan ju spela in det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 17 Juni , 2005 Rapport Share Postad 17 Juni , 2005 Jaha, men jag menade helt lagligt alltså. Ett tv-program kan väl inte vara olagligt att sprida eller? Jag menar, det visas ju på tv och alla kan ju spela in det. Inspelning är ju bara för enskilt bruk. Kanal5 eller produktionsbolaget äger rättigheterna till programmet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cab19 Postad 22 Juni , 2005 Rapport Share Postad 22 Juni , 2005 Kommer förresten WPT tillbaka? PsGottadig kanske du kan komma med ett svar ,du borde väl veta ifall femman köpt in en säsong till eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joakim Postad 22 Juni , 2005 Rapport Share Postad 22 Juni , 2005 Eurosport visar EPT ibland. På http://www.eurosport.se har dom en tjänst som skickar ut ett mail som talar om när ens favoritsporter kommer att sändas. Favoritsporterna väljar man i en lista och i den listan finns poker. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PSGottaDig Postad 22 Juni , 2005 Rapport Share Postad 22 Juni , 2005 Kommer förresten WPT tillbaka? PsGottadig kanske du kan komma med ett svar ,du borde väl veta ifall femman köpt in en säsong till eller? WPT kommer tillbaka på Femman i höst. 22 avsnitt med start vecka 37. Det kommer sändas på söndagar 23.30. Vårt program Poker startar förmodligen sin andra säsong vecka 45. Det lutar i så fall åt 10 avsnitt som kommer sändas på torsdagar. /Pär Carlsson Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Frege Postad 22 Juni , 2005 Rapport Share Postad 22 Juni , 2005 Pokerzone går ju varje dag, med skiftande kvalitet på vad som erbjuds. Finns som stream på nätet också för övrigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cab19 Postad 29 Juni , 2005 Rapport Share Postad 29 Juni , 2005 Taget från kanal 5:s tablå 3 juli: 00:30 The Monte Carlo Millions Pokerprogram. The Monte Carlo Millions är världens mest exklusiva pokerturnering och äger rum i Monte Carlo. Originaltitel: The Monte Carlo Millions. Del 1/10. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nocturnal5 Postad 29 Juni , 2005 Rapport Share Postad 29 Juni , 2005 WPT kommer tillbaka på Femman i höst. 22 avsnitt med start vecka 37. Det kommer sändas på söndagar 23.30. Vårt program Poker startar förmodligen sin andra säsong vecka 45. Det lutar i så fall åt 10 avsnitt som kommer sändas på torsdagar. /Pär Carlsson LÅter alldeles utmärkt tycker jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Quper Postad 29 Juni , 2005 Författare Rapport Share Postad 29 Juni , 2005 WPT kommer tillbaka på Femman i höst. 22 avsnitt med start vecka 37. Det kommer sändas på söndagar 23.30. Vårt program Poker startar förmodligen sin andra säsong vecka 45. Det lutar i så fall åt 10 avsnitt som kommer sändas på torsdagar. /Pär Carlsson Tack, ser fram emot det, medans får man väll nöja sig med pokerzone på steamet. finns det förresten flera steam kanaler än den på http://www.global-mix.net/channel.php?m=gameintv ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TjockisBagarn Postad 1 Juli , 2005 Rapport Share Postad 1 Juli , 2005 är streamen uppe jämt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts