Gå till innehåll

Simpason - Feb lockdown


Vladi

Recommended Posts

  • Svars 290
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Bra eller dåligt? Fi har varit rätt aktiv.

Seat 1: Player 1 ( $65.84 USD )

Seat 2: Player 2 ( $30.32 USD )

Seat 3: Player 3 ( $77.03 USD )

Seat 4: Player 4 ( $56.57 USD )

Seat 5: vaxduk123 ( $50.00 USD )

Seat 6: Player 6 ( $16.25 USD )

Player 6 posts small blind [$0.25 USD].

Player 1 posts big blind [$0.50 USD].

Dealt to vaxduk123 [ 8s 9s ]

Player 2 folds

Player 3 folds

Player 4 folds

vaxduk123 raises [$1.50 USD]

Player 6 folds

Player 1 raises [$4.50 USD]

vaxduk123 calls [$3.50 USD]

** Dealing Flop ** [ 7c, 3s, Jh ]

Player 1 bets [$5.50 USD]

vaxduk123 calls [$5.50 USD]

** Dealing Turn ** [ 5d ]

Player 1 bets [$10.50 USD]

vaxduk123 raises [$39.50 USD]

 

Jag gillar det! Det är ju en stor raise på turn men bara du tänker på att spela likadant med lite värdehänder med så tycker jag det är ok. Så du inte minraisar turn då ;-)

Syn turn, bluff river funkar väl med...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag gillar det! Det är ju en stor raise på turn men bara du tänker på att spela likadant med lite värdehänder med så tycker jag det är ok. Så du inte minraisar turn då ;-)

Syn turn, bluff river funkar väl med...

 

Fattar vad du menar! Men syn turn o bluff river känns inte jättebra mtp stackarna, tkr jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bra eller dåligt? Fi har varit rätt aktiv.

Seat 1: Player 1 ( $65.84 USD )

Seat 2: Player 2 ( $30.32 USD )

Seat 3: Player 3 ( $77.03 USD )

Seat 4: Player 4 ( $56.57 USD )

Seat 5: vaxduk123 ( $50.00 USD )

Seat 6: Player 6 ( $16.25 USD )

Player 6 posts small blind [$0.25 USD].

Player 1 posts big blind [$0.50 USD].

Dealt to vaxduk123 [ 8s 9s ]

Player 2 folds

Player 3 folds

Player 4 folds

vaxduk123 raises [$1.50 USD]

Player 6 folds

Player 1 raises [$4.50 USD]

vaxduk123 calls [$3.50 USD]

** Dealing Flop ** [ 7c, 3s, Jh ]

Player 1 bets [$5.50 USD]

vaxduk123 calls [$5.50 USD]

** Dealing Turn ** [ 5d ]

Player 1 bets [$10.50 USD]

vaxduk123 raises [$39.50 USD]

 

 

Tror tyvärr han har en hand här väldigt ofta när han skjuter 2 gator. Inget fd på flopp och turnkortet förändrar heller ingenting. Sedan så har du bara en hålpipa att dra efter. Rätt att syna flopp dock...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror tyvärr han har en hand här väldigt ofta när han skjuter 2 gator. Inget fd på flopp och turnkortet förändrar heller ingenting. Sedan så har du bara en hålpipa att dra efter. Rätt att syna flopp dock...

 

 

Jag funderade en del på handen efteråt och kom fram till ungefär samma som du, att han kommer ha en hand här väldigt, väldigt ofta. Så jag röstar spew.

 

P.S Det var dubbelpipa. Och ja, jag satte den.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hittade 70min spel så här på kvällen. Skolan tär på mig alldeles för mycket.

 

*

 

Kul historia. Min ena roomie som är pratglad av sig träffade en skidåkare från Venezuela på tåget för några veckor sedan och de snackade lite fram och tillbaka, hursomhelst så bytte de facebook. Snubben skriver en del, men helt plötsligt får min roomie panik när han blir överröst med komplimanger om hur söt han är och frågor om han har sexpack. Det visar sig att vår vän http://en.wikipedia.org/wiki/Cesar_Baena är lagd åt motsatt håll som min roomie, eller blir facerapad. För att ha så kul som möjligt åt detta så antar vi att han inte blir facerapad.

 

MEN HERREGUD?!?!?

HAHAH! du måste skämta?!

Min roommate vart också stalkad av samma snubbe!

Han undrade om han var bi/homo, och beundrade antons t-shirt med en regnbåge på (gaysymbol i us, med det visste ju inte han om).

Han gav även komplimanger för hans fina röv och liknande ^^

Stört random att ni också råkat ut för denna kille ;P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

MEN HERREGUD?!?!?

HAHAH! du måste skämta?!

Min roommate vart också stalkad av samma snubbe!

Han undrade om han var bi/homo, och beundrade antons t-shirt med en regnbåge på (gaysymbol i us, med det visste ju inte han om).

Han gav även komplimanger för hans fina röv och liknande ^^

Stört random att ni också råkat ut för denna kille ;P

 

HAHHA det där är det sjukaste!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inne i en sjukt tråkig period, att kalla det downswing är väl för tidigt kanske. Är hursomhelst back 20 inköp i spelet sen den 14e nov, kollat igenom och det är i stort sett nuts mot nuts varenda en. Sen är det väl klart något som jag spewat bort, konstigt vore det annars.

 

Hursomhelst så är målet att bara nöta igenom tills jag finner ljuset i den tunneln jag hoppas inte kommer vara alltför lång. Tur att man har rakeback.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vaknade upp och hade min hittills största minneslucka, kommer inte ihåg någonting efter klockan 2. wp gg osv

 

Hann bara med att spela lite mer än 2h igår och idag var tanken att jag skulle få in typ 6h eller helst mer. Känner att det kan bli svårt men ska ge det ett försök.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...

Om det är någon som spelar liknande nivåer, är ungefär lika gammal som har lite lösa planer på att dra nånstans o grinda om ett halvår eller så, skicka PM!

 

Har som mål att om ett år flytta till spanien, barcelona och semi-leva på grindet.

Får se vart man är om ett år, men hade vart sjukt fett att dra dit med en fellow-grinder :)

 

lever du på pokern atm btw?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har som mål att om ett år flytta till spanien, barcelona och semi-leva på grindet.

Får se vart man är om ett år, men hade vart sjukt fett att dra dit med en fellow-grinder :)

 

lever du på pokern atm btw?

 

Låter soft! Vad och vilka nivåer spelar du nu?

 

Aa jag har "levt" på den sen i början på sept förra året. Iaf betalat hyra + mat + utgångar osv, inte direkt några jordenruntresor om man säger så.

 

Jag är lite mer inne på Thailand, Filippinerna, Bali, Kambodja eller w/e. Något helt nytt iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...