T_B_A_ Postad 30 November , 2010 Rapport Share Postad 30 November , 2010 Hej, jag satte in 10K Sek hos bet365 i veckan. Har hitills utnyttjat både pokerbonus samt Sportbonus. Problemet är att jag redan hade konto hos dom, det såg jag av en slump i min mailhistorik nyss, detta var från 2007 och de låg på iPoker även då och jag räknar med att jag utnyttjade iaf Pokerbonusen även då. Vad göra nu? Känns som att de kommer ta mina pengar om jag avsöjar eller om de hinner komma på mig. Har ni några erfarenheter från bet365 eller andra bolag under liknande situation? Det där är hela min rulle och väldigt mkt pengar för mig. Hoppas ju inte chipdumpa är enda utvägen Mvh TBA Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vuns187 Postad 30 November , 2010 Rapport Share Postad 30 November , 2010 FIck du inte ett meddelande när du gjorde ditt konto att det redan fanns ett konto på din email? Om inte så är det ju deras problem enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
T_B_A_ Postad 30 November , 2010 Författare Rapport Share Postad 30 November , 2010 Hej, nej, jag registrerade på annan mail, använder två numera, den jag skapade som 12-åring använder jag numera bara åt msn och facebook... Men exakt samma namn och övriga kontaktuppgifter som på det förra. Som också är öppet eftersom jag kunde logga in där med... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XeroxFin Postad 30 November , 2010 Rapport Share Postad 30 November , 2010 hann du göra uttag med gamla kontot? vilka insättnings-/uttagsmetoder har du använt/ska du använda? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
T_B_A_ Postad 30 November , 2010 Författare Rapport Share Postad 30 November , 2010 XeroxFin// Edit: Jo jag tog tydligen ut en liten summa, men satte in mer om det nu spelar någon roll. Jag satte in och cashade ut med ett annat numera utgånget visa-kort. Använder samma metod men annat kort nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XeroxFin Postad 30 November , 2010 Rapport Share Postad 30 November , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
T_B_A_ Postad 30 November , 2010 Författare Rapport Share Postad 30 November , 2010 XeroxFin// Ja, dessvärre skickade jag in rubbet senast:-( Det känns som att jag åker dit hur jag än gör fan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XeroxFin Postad 30 November , 2010 Rapport Share Postad 30 November , 2010 Då är det nog bäst att vara helt ärlig, kontakta supporten och ta konsekvenserna. Shit happens. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hakard_fura Postad 30 November , 2010 Rapport Share Postad 30 November , 2010 aa, de tar kanske värdet för bonusar osv men har du tur får resten ligga Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
#LOUDmouth# Postad 30 November , 2010 Rapport Share Postad 30 November , 2010 Jag har gjort samma sak hos något av bolagen med brittisk bas. Kommer tyvärr inte ihåg vilket bolag eller vilket nätverk men jag har/hade konto hos Ladbrokes, WillHill, VC, Stan James och Bet365 plus några till jag har glömt så något av dom ......................... Jag kom på typ dagen efter skapandet (och insättning på) av det nya kontot att jag nog redan hade ett gammalt konto. Ringde bolaget och frågade varpå dom bekräftade min misstanke. Det var inget problem och dom löste det direkt över telefon. Har för mig att dom förde över pengarna och att jag fick behålla det gamla kontot men det kan jag inte svära på. I mitt fall handlade det förvisso om max en eller ett par tusenlappar (sek) men ett vettigt bolag lär ju inte direkt vara hårdare mot en potentiell mycket lönsam kund som faktiskt är ärlig. Uppdatera gärna hur det gick sen! /#LOUDmouth# Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts