Gå till innehåll

Cheat-at-Poker.com, vad säger ni?


Anderssson

Recommended Posts

No shit, Sherlock!!!

 

Jag är - förutom en underbar människa - även en trendsättare. Jag kläckte ur mig denna fras på Primas highstakesbord för nån månad sedan och nu sprids det i cyberrymden.

 

Du verkar dessutom vara en mästare på att manipulera rymd-tidsväven då uttrycket även använts några tio tusen gånger innan du först sade det för någon månad sedan. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det skrämande är ju faktiskt att något sådant kan fungera.

 

Ta detta scenario som exempel:

 

Några st väldigt bra programmerare bestämmer sig för att försöka fuska åt sig pengar från andra spelare. Dom konstaterar snabbt att det är väldigt svårt att knäcka siternas programvara och riktar istället in sig på spelarna.

 

Om dom fick in ett program på spelarnas datorer som hela tiden skickade ut hålkorten till deras databas. Satte dom sig sedan på ett bord så matchades alla spelares nick mot deras databas, om det blev en match så visas direkt hålkorten för denna spelare direkt.

 

Dom funderar vidare och kommer fram till någon form av virus som lätt kan spridas runt i värden till en massa datorer och även pokerspelare.

Problemet med detta skulle vara att virusprogrammen snabbt kunde stoppa detta samt att användaren skulle få en fråga från brandväggen om denna trafik skulle släppas igenom. Naturligtvis skulle användaren stoppa all trafik från detta okända program.

 

Nej det måste göras mer sofistikerat än så.

Någon får en snille-blixt, varför inte göra en programvara som alla pokerspelare vill ha, som dom installerar frivilligt och som dom lättlurade fiskarna dessutom skulle vilja betala för!

 

Dessutom kommer dom gladeligen öppna sina brandväggar för detta program.

 

Resten är historia..................programmet heter PokerOffice...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Check with your accountant, lawyer or professional advisor, before acting on this information or any information products.

Så man ska ringa sin privata bankman, advokat, barnvakt etc innan man avgör om man ska gå allin med 72o?

 

There is however NO guarantee that you will earn any money using our information, products, techniques and ideas in these materials

No shit, Sherlock!!!

 

:lol:

 

/TF

 

 

"The risk-free way to earn

BIG money playing online poker

100% Guaranteed!"

 

 

vad är det isåfall. ser ganska mycket ut som en garanti tycker jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

No shit, Sherlock!!!

 

Jag är - förutom en underbar människa - även en trendsättare. Jag kläckte ur mig denna fras på Primas highstakesbord för nån månad sedan och nu sprids det i cyberrymden.

 

Du verkar dessutom vara en mästare på att manipulera rymd-tidsväven då uttrycket även använts några tio tusen gånger innan du först sade det för någon månad sedan. ;)

 

...jävla besserwisser...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

No shit, Sherlock!!!

 

Jag är - förutom en underbar människa - även en trendsättare. Jag kläckte ur mig denna fras på Primas highstakesbord för nån månad sedan och nu sprids det i cyberrymden.

 

Du verkar dessutom vara en mästare på att manipulera rymd-tidsväven då uttrycket även använts några tio tusen gånger innan du först sade det för någon månad sedan. ;)

 

Kan inte hålla mig men... No shit Sherlock!?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Check with your accountant, lawyer or professional advisor, before acting on this information or any information products.

Så man ska ringa sin privata bankman, advokat, barnvakt etc innan man avgör om man ska gå allin med 72o?

 

There is however NO guarantee that you will earn any money using our information, products, techniques and ideas in these materials

No shit, Sherlock!!!

 

:lol:

 

/TF

 

 

"The risk-free way to earn

BIG money playing online poker

100% Guaranteed!"

 

 

vad är det isåfall. ser ganska mycket ut som en garanti tycker jag.

 

Sant sant sant... Men eftersom mitt citat är hämtat ifrån deras Disclaimer och ditt citat är hämtat från den löpande texten så är jag rädd att mitt citat klår upp ditt citat rätt rejält... F.ö så är min pappa starkare än din pappa... ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kag tolkar det inte som ett bedrägeri. Mer som ett banalt sett att lära ut hur man bluffar. Men jag slängde också bara ett öga. Det skiljer sig i sådant fall inte så mycket från den skräplitteratur proffsen skriver.

 

Missade du den delen där han lovar att man ska kunna se de andras hålkort? Solklart bedrägeri imho. Jag tror fan det är samma snubbe som ligger bakom "Party Poker Cracked", den kanske inte sålde så bra längre. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag googla lite och hittade en kille som hade läst den.

 

Force Fold:

Trakasseri i chatten.

Man säger typ "Du vet att du inte kan vinna va?"

 

The Virtual Marked Card:

Man installerar TightVNC. Motståndaren måste också installera det.

Man måste även ha deras lösenord. :D

Sen kan man se korten. (daaah)

:club::diamond::heart::spade:

Pokern är räddad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ken Chans bluff #2

Killen bakom Cheat-at-poker har även denna sida. Verkar vara samma upplägg.

 

I paid $59.95 and all I got is a stinky link to a pokerbot

Här finns en recension av sidan ovan och lite mail från en kille som köpt det.

Han fick en ebook och länk till en pokerbot. Tyvärr så förlorade han pengar och ville ha pengarna tillbaka... =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ken Chans bluff #2

Killen bakom Cheat-at-poker har även denna sida. Verkar vara samma upplägg.

 

I paid $59.95 and all I got is a stinky link to a pokerbot

Här finns en recension av sidan ovan och lite mail från en kille som köpt det.

Han fick en ebook och länk till en pokerbot. Tyvärr så förlorade han pengar och ville ha pengarna tillbaka... =)

 

Ha ha. Hoppas han loosade mycket. 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon får en snille-blixt, varför inte göra en programvara som alla pokerspelare vill ha, som dom installerar frivilligt och som dom lättlurade fiskarna dessutom skulle vilja betala för!

För att det är väldigt enkelt att kontrollera om ett program skickar data över nätet, var datan skickas, och vad som skickas. Om PO eller PT började skicka data omotiverat skulle det upptäckas på en mikrosekund.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Någon får en snille-blixt, varför inte göra en programvara som alla pokerspelare vill ha, som dom installerar frivilligt och som dom lättlurade fiskarna dessutom skulle vilja betala för!

För att det är väldigt enkelt att kontrollera om ett program skickar data över nätet(1,2), var datan skickas(3), och vad som skickas(4). Om PO eller PT började skicka data omotiverat skulle det upptäckas på en mikrosekund.

 

1. Låt programmet ersätta binärerna för netstat på motsvarande vis ett rootkit gör, på så vis undviker man en stor del av upptäckten från den egna datorn, och hur många (l)users monitorerar trafiken från en mellanliggande dator?

 

2. Mjukvarubrandväggar fixas med lite kreativ processinfektion.

 

3. Skicka informationen till en rendezvous point i ett onion routing-nätverk.

 

4. Ersätt binärerna för libpcap med då, när vi ändå är igång. I övrigt se (1).

 

Fast, näe. Jag hade inte använt ett kommersiellt program som PT/PO för att sprida det om jag skulle göra det. Det hade väl blivit någon form av mask.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 months later...

"No Rules Poker" går att ladda ner gratis från säljarens sajt om man gissar vilt på tänkbara webbadresser och så småningom testar http://cheat-at-poker.com/Dload som url.

 

Jag har just läst praktverket och är mest imponerad av hur han lyckas fluffa så lite info till 35 sidor eller något sådant. Mycket skämdumpar blir det...

 

Nu ska jag bli miljönär på poker tack vare de fantastiska tipsen! 8-)

 

EDIT: Om det är piratsnack att länka till boken på författarens egen sajt så ber jag väldigt mycket om ursäkt för att jag kränkt en framstående skriftställares upphovsrätt och ger moderatorerna rätt att ta bort länken.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"No Rules Poker" går att ladda ner gratis från säljarens sajt om man gissar vilt på tänkbara webbadresser och så småningom testar http://cheat-at-poker.com/Dload som url.

 

Jag har just läst praktverket och är mest imponerad av hur han lyckas fluffa så lite info till 35 sidor eller något sådant. Mycket skämdumpar blir det...

 

Nu ska jag bli miljönär på poker tack vare de fantastiska tipsen! 8-)

 

EDIT: Om det är piratsnack att länka till boken på författarens egen sajt så ber jag väldigt mycket om ursäkt för att jag kränkt en framstående skriftställares upphovsrätt och ger moderatorerna rätt att ta bort länken.

 

Haha, vilken usel bok och för denna skulle man pröjsa 60 $...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"No Rules Poker" går att ladda ner gratis från säljarens sajt om man gissar vilt på tänkbara webbadresser och så småningom testar http://cheat-at-poker.com/Dload som url.

 

Jag har just läst praktverket och är mest imponerad av hur han lyckas fluffa så lite info till 35 sidor eller något sådant. Mycket skämdumpar blir det...

 

Nu ska jag bli miljönär på poker tack vare de fantastiska tipsen! 8-)

 

EDIT: Om det är piratsnack att länka till boken på författarens egen sajt så ber jag väldigt mycket om ursäkt för att jag kränkt en framstående skriftställares upphovsrätt och ger moderatorerna rätt att ta bort länken.

 

Hahaha! Nice hand sir! :D Frågan är ju varför folk tror att det som varit bedrägeri förut skylle vara genuint nu.

 

This isn't like all of my other get-rich-quick schemes. This time I really am gonna get rich, and quick!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har laddat hem all den där skiten på eMule, det suger brutalt :(

full proppat med affiliate länkar! nu börjar privatpersoner å ändra dessa i Adobe så det blir deras affiliate istället *LOL* (rätt åt original författarna)

bara att söka på "poker pdf" i eMule så rammlar det in 100-tals träffar på ebooks om poker och riktiga poker böcker.

fast bra böcker vill man ju kunna läsa i sängen och pc:n står i vardagsrummet :S

jobbigt med pdf böcker, men billigt :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...