Saint_Bjorn Postad 18 November , 2010 Rapport Postad 18 November , 2010 Nu börjar de snart spela in. Inte läst något om vilka spelare som är klara. Vilka vill man se? Citera
Agent Cooper Postad 18 November , 2010 Rapport Postad 18 November , 2010 Så länge jag slipper se den "lustiga" duon Phil Laak och Antonio Esfandiari är jag mer än nöjd. Citera
JohAAn1 Postad 18 November , 2010 Rapport Postad 18 November , 2010 Så länge jag slipper se den "lustiga" duon Phil Laak och Antonio Esfandiari är jag mer än nöjd. Weeeeeeeeeeeeeeeeeeee Citera
Saint_Bjorn Postad 18 November , 2010 Författare Rapport Postad 18 November , 2010 Håller med om Laak, han är ett kräkmedel. Regs jag vill se igen: Doyle (håller gubben?) DN (oflytet håller i sig?) Farha (actionskapare) Elezra (dito) Greenstein (intressant) Gus H (dito) Benyamine (dito) durrr (given) PA (given) Ivey (given) Ziigmund (given) Fiskar jag vill se igen: Guy Laliberté Jamie Gold (hatar honom, men kul när han torskar) Resten kan fyllas ut med intressanta onlinespelare. Vill absolut inte se igen: Matusow Laak PH Citera
checkamat Postad 18 November , 2010 Rapport Postad 18 November , 2010 finns bara en legend som måste komma tillbaka, Sammy Farha. Ren underhållning när han spelar Citera
Drekari Postad 18 November , 2010 Rapport Postad 18 November , 2010 Phil Hellmuth! Phil Hellmuth! Phil Hellmuth! Citera
Agent Cooper Postad 18 November , 2010 Rapport Postad 18 November , 2010 Jag hoppas att Hellmuth är med och åker på några riktigt sjuka utdragningar. Det är rena pokerporrren! Citera
JoeFalk Postad 18 November , 2010 Rapport Postad 18 November , 2010 Håller med om Laak, han är ett kräkmedel. Regs jag vill se igen: Doyle (håller gubben?) DN (oflytet håller i sig?) Farha (actionskapare) Elezra (dito) Greenstein (intressant) Gus H (dito) Benyamine (dito) durrr (given) PA (given) Ivey (given) Ziigmund (given) Fiskar jag vill se igen: Guy Laliberté Jamie Gold (hatar honom, men kul när han torskar) Resten kan fyllas ut med intressanta onlinespelare. Vill absolut inte se igen: Matusow Laak PH Isildur vore riktigt nice.... Citera
Drekari Postad 18 November , 2010 Rapport Postad 18 November , 2010 Jag hoppas att Hellmuth är med och åker på några riktigt sjuka utdragningar. Det är rena pokerporrren! Så sant! Citera
Mjukis Postad 18 November , 2010 Rapport Postad 18 November , 2010 Farah Durrr Ziigmund Doyle Elezra Gus Benyamine PA Ivey Mig själv (tycker forumet kan ordna ett stejk-konto så att jag kan åka "over there" och busta rakt ut) Vore mycket roligare och mer intressant att se dom spela 500-1000 PLO. Citera
obvspeltorsk Postad 18 November , 2010 Rapport Postad 18 November , 2010 FarahDurrr Ziigmund Doyle Elezra Gus Benyamine PA Ivey Mig själv (tycker forumet kan ordna ett stejk-konto så att jag kan åka "over there" och busta rakt ut) Vore mycket roligare och mer intressant att se dom spela 500-1000 PLO. this! Hade nog varit underhållande. Citera
Saint_Bjorn Postad 18 November , 2010 Författare Rapport Postad 18 November , 2010 PLO är en våt dröm! Citera
Drekari Postad 18 November , 2010 Rapport Postad 18 November , 2010 Lär väl bli mer PLO i framtiden Citera
Mohican Postad 18 November , 2010 Rapport Postad 18 November , 2010 Nobody mentioned Patrik Antonius!? Citera
Morgyleus Postad 18 November , 2010 Rapport Postad 18 November , 2010 Nobody mentioned Patrik Antonius!? Jodå, (PA) Citera
spelberoende Postad 18 November , 2010 Rapport Postad 18 November , 2010 Lär väl bli mer PLO i framtiden Blir för krångligt för Svensson och hänga med där. Citera
K_MaN Postad 18 November , 2010 Rapport Postad 18 November , 2010 Jag hoppas att Hellmuth är med och åker på några riktigt sjuka utdragningar. Det är rena pokerporrren! +1!!!! Citera
Pold Postad 18 November , 2010 Rapport Postad 18 November , 2010 Skulle vilja se mer av dario minieri Citera
Metaddict Postad 18 November , 2010 Rapport Postad 18 November , 2010 Skulle vilja se mer av dario minieri Lol nice one sir Citera
Penils Postad 19 November , 2010 Rapport Postad 19 November , 2010 Fiskar jag vill se igen: Guy Laliberté Jamie Gold (hatar honom, men kul när han torskar) NEJ! Inte Jamie Gold. Står inte ut med att se honom donka bort flera miljoner kronor när han är så dålig att jag kunda ha rensat honom. För övrigt... Den jag mest av alla vill ha tillbaka är A.J. Benza!!!!11 Möjligtvis skulle jag må bättre om Shana Hiatt låg naken mitt på bordet. Det kan tänkas. Då kan vi snacka hole cam. Citera
Drekari Postad 19 November , 2010 Rapport Postad 19 November , 2010 NEJ! Inte Jamie Gold. Står inte ut med att se honom donka bort flera miljoner kronornär han är så dålig att jag kunda ha rensat honom. För övrigt... Den jag mest av alla vill ha tillbaka är A.J. Benza!!!!11 Möjligtvis skulle jag må bättre om Shana Hiatt låg naken mitt på bordet. Det kan tänkas. Då kan vi snacka hole cam. Sara jean underwood > Shana Hiatt Citera
Leooo Postad 19 November , 2010 Rapport Postad 19 November , 2010 Skulle vilja se PLO med hellmuth, underhållnings värde. Oooja Citera
Sideshow Postad 19 November , 2010 Rapport Postad 19 November , 2010 Aejones, prahlad, dangs, galfond, harrington, jungleman mfl. Internetwizzards alltså. Vore också väldigt roligt med någon svensk för en gångs skull men har någon tillräckligt mycket deg? Sen ett tiotal rika amatörer + det gamla gardet. Citera
el_kryddo Postad 19 November , 2010 Rapport Postad 19 November , 2010 Jag vill se Guy spela in lite mer pengar "for the foundation". Sen vill jag höra Kaplan dra många roliga judeskämt om Elezra. Citera
Recommended Posts