Integrale Postad 15 November , 2010 Rapport Postad 15 November , 2010 Tja! Jobbar för närvarande 75% och stämplar upp resten. På fritiden brukar jag lira lite poker och nu lyckades jag vinna en fin slant. Nån som vet om det kommer bli problem om jag plockar ut dom pengarna? Mvh Marcus Citera
Anref Postad 15 November , 2010 Rapport Postad 15 November , 2010 Låt dom ligga på någon annans konto eller neteller, om myndigheterna får syn på pengarna uppstår ju uppenbart problem, kunde du inte tänka själv eller? Hur kunde du ens vinna pengarna från en början? Citera
psykologen Postad 15 November , 2010 Rapport Postad 15 November , 2010 Tja! Jobbar för närvarande 75% och stämplar upp resten. På fritiden brukar jag lira lite poker och nu lyckades jag vinna en fin slant. Nån som vet om det kommer bli problem om jag plockar ut dom pengarna? Mvh Marcus Inga problem. Låt dom ligga på någon annans konto eller neteller, om myndigheterna får syn på pengarna uppstår ju uppenbart problem, kunde du inte tänka själv eller? Hur kunde du ens vinna pengarna från en början? Snälla, kan du inte berätta lite om dig själv? Var dina föräldrar förståndshandikappade? Hur kom det sig att du blev en hej kom och hjälp mig människa? Citera
Anref Postad 15 November , 2010 Rapport Postad 15 November , 2010 Inga problem. Snälla, kan du inte berätta lite om dig själv? Var dina föräldrar förståndshandikappade? Hur kom det sig att du blev en hej kom och hjälp mig människa? que? Citera
papiPope Postad 15 November , 2010 Rapport Postad 15 November , 2010 Hur kunde du ens vinna pengarna från en början? Han är bättre än dig! "haahaaha....." Citera
tallkotten Postad 16 November , 2010 Rapport Postad 16 November , 2010 Går fin fint. Gör det just nu. Ser det bara som dubbel rb Citera
affe2000 Postad 16 November , 2010 Rapport Postad 16 November , 2010 Låt dom ligga på någon annans konto eller neteller, om myndigheterna får syn på pengarna uppstår ju uppenbart problem, kunde du inte tänka själv eller? Hur kunde du ens vinna pengarna från en början? Årets post. Citera
DrRoland Postad 16 November , 2010 Rapport Postad 16 November , 2010 Finns redan en tråd om detta: http://pokerforum.nu/forum/onlinepoker/47124-kasseproffs.html Och en ännu bättre tråd: http://pokerforum.nu/forum/off-topic/29601-spela-poker-och-ta-kassa-avdelat-fran-pokern-som-enda-inkomst-men-vad-haender.html Citera
Chillarn7 Postad 16 November , 2010 Rapport Postad 16 November , 2010 Låt dom ligga på någon annans konto eller neteller, om myndigheterna får syn på pengarna uppstår ju uppenbart problem, kunde du inte tänka själv eller? Hur kunde du ens vinna pengarna från en början? Kan någon länka till "årets forumtomte" tråden tack! Citera
Cyntax Postad 16 November , 2010 Rapport Postad 16 November , 2010 Tänk så här... pokervinst = lotterivinst. Lotterivinst = inte arbete. Pokervinst = går mycket bra att casha in a-kassa samtidigt. Klonka på du! Citera
XeroxFin Postad 16 November , 2010 Rapport Postad 16 November , 2010 ... Kan någon länka till "årets forumtomte" tråden tack! Att hacka på Ferna är Glocalnet-lågt och riktigt elakt. Citera
Integrale Postad 16 November , 2010 Författare Rapport Postad 16 November , 2010 Tackar för svaren, särskilt det från Amagad Citera
wahlen1 Postad 16 November , 2010 Rapport Postad 16 November , 2010 Annan sak ifall du går på soss, då kan det nog bli svårt. Men a-kassan har man istället för arbete (en viss period) alltså är det som att jobba. Citera
Drekari Postad 16 November , 2010 Rapport Postad 16 November , 2010 Låt dom ligga på någon annans konto eller neteller, om myndigheterna får syn på pengarna uppstår ju uppenbart problem, kunde du inte tänka själv eller? Hur kunde du ens vinna pengarna från en början? Finns det någon anledning till varför du svarar så drygt? Särskilt inte när du själv har lagt upp trådar och ber om hjälp Behandla andra som du själv vill bli behandlad, dvs jag tror inte du hade uppskattat om någon hade svarat så på din tråd när du ber om hjälp.. Citera
Recommended Posts