lonewolf2 Postad 4 November , 2010 Rapport Share Postad 4 November , 2010 Försöker räkna ut vad jag rakat för på ftp, om man tar sina ironmanpoäng och delar dom med 10, blir det rätt då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dutina Postad 5 November , 2010 Rapport Share Postad 5 November , 2010 Gå in på http://www.pokertableratings.com/, sök på dig själv så kan du se hur mycket du har betalat i rake. /D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jpb123 Postad 5 November , 2010 Rapport Share Postad 5 November , 2010 Försöker räkna ut vad jag rakat för på ftp, om man tar sina ironmanpoäng och delar dom med 10, blir det rätt då? Vad du betalt i rake beror ju på hur många potter du vunnit och har inget direkt med ftp poäng att göra. Blir rätt uppenbart om du tänker på att poängen fördelas contributed och rakeback numera enligt weighted contributed Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lonewolf2 Postad 5 November , 2010 Författare Rapport Share Postad 5 November , 2010 Ojdå, visste inte att ftp hade weighted cont rakeback, tack för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lonewolf2 Postad 5 November , 2010 Författare Rapport Share Postad 5 November , 2010 Gå in på http://www.pokertableratings.com/, sök på dig själv så kan du se hur mycket du har betalat i rake. /D Dessvärre tar inte denna hänsyn till rushpokern.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jpb123 Postad 5 November , 2010 Rapport Share Postad 5 November , 2010 Ojdå, visste inte att ftp hade weighted cont rakeback, tack för det. Dom ändrade det under enormt rabalder för bara någon månad sen. Enklaste sättet är väl att använda PT3 eller HEM. Båda kan hålla reda på raken och rakebaken åt dig. Största problemet är att hålla koll på alla mgr avdrag som påverkar rakebaken. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
martenmania Postad 5 November , 2010 Rapport Share Postad 5 November , 2010 Försöker räkna ut vad jag rakat för på ftp, om man tar sina ironmanpoäng och delar dom med 10, blir det rätt då? Om du enbart spelar turneringar är svaret JA. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lonewolf2 Postad 5 November , 2010 Författare Rapport Share Postad 5 November , 2010 Dom ändrade det under enormt rabalder för bara någon månad sen. Enklaste sättet är väl att använda PT3 eller HEM. Båda kan hålla reda på raken och rakebaken åt dig. Största problemet är att hålla koll på alla mgr avdrag som påverkar rakebaken. Så sant, har frågat min affiliate vad uttag kostar, men det verkar som dom vill behålla det för sig själva, har inte fått reda på det i alla fall. Däremot så står det om en viss del av avdragen såsom t.ex köp med ftp:s, och ironmanpoäng. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Akumila Postad 6 November , 2010 Rapport Share Postad 6 November , 2010 Så sant, har frågat min affiliate vad uttag kostar, men det verkar som dom vill behålla det för sig själva, har inte fått reda på det i alla fall. Däremot så står det om en viss del av avdragen såsom t.ex köp med ftp:s, och ironmanpoäng. Jag vet att en $1000-insättning från Neteller kostar $30, sen kan du spekulera vidare på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrRoland Postad 6 November , 2010 Rapport Share Postad 6 November , 2010 Dessvärre tar inte denna hänsyn till rushpokern.. Utgår från att du menar dessbättre Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jpb123 Postad 7 November , 2010 Rapport Share Postad 7 November , 2010 Så sant, har frågat min affiliate vad uttag kostar, men det verkar som dom vill behålla det för sig själva, har inte fått reda på det i alla fall. Däremot så står det om en viss del av avdragen såsom t.ex köp med ftp:s, och ironmanpoäng. Jo ftp och ironman avdragen är någorlunda lätta att hålla reda på. Svårare blir det med ev. freerolls och garantier i turneringar som också ger avdrag. Och som du säger helt omöjligt med uttagsavgifter etc. Synd också att inte PT3 (har inte koll på HEM) klarar att justera manuellt för alla avdrag och tillägg (collusion återbetalningar). Vore väl ok att få göra om det bara inte gick att radera på graferna att man gjort det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts