Jimmy_the_Rose Postad 31 December , 2010 Rapport Postad 31 December , 2010 är ganska säker på jag kommer, måste bara dubbelkika med alt schema först. vill ändå dra till kalmar lite, blir det eventuellt dödsutgång efter eller är medelåldern för hög? Ta med dig Jimmy då åxå, han kan behöva komma ifrån skåneland lite. Citera
FormerForum Postad 1 Januari , 2011 Rapport Postad 1 Januari , 2011 är ganska säker på jag kommer, måste bara dubbelkika med alt schema först. vill ändå dra till kalmar lite, blir det eventuellt dödsutgång efter eller är medelåldern för hög? Du kan ju inte åka till Kalmar när jag precis flyttat därifrån. Citera
Starfitter Postad 1 Januari , 2011 Rapport Postad 1 Januari , 2011 Du kan ju inte åka till Kalmar när jag precis flyttat därifrån. jag kan besöka dig på din nuvarande bostadsort också, mer än gärna Citera
K1 Postad 1 Januari , 2011 Författare Rapport Postad 1 Januari , 2011 Blir vi 96 så funderar jag på att dra igång turren vid 11.00. Några tankar runt detta? "Lång resväg", "skönt att komma hem i tid" De blir en lång trevlig pokerLördag, vilket de ska vara. Oss spelar de ingen roll som bor i kalmar, vi måste ändå ställa allt iordning på fredag och städa på söndag. Är de någon som absolut har invändningar mot att börja kl 11 och som har anmält sig.... Att börja kl 14 innebär att långresande kan köra på Lördagen. Och en turnering som håller på hela natten är ju inte fel Mycket sidospel och trevliga samtal Mvh Jonas & Susanne Citera
Jimmy_the_Rose Postad 1 Januari , 2011 Rapport Postad 1 Januari , 2011 Agerar ombud och anmäler Jimie G. (IE som flytta till örebro) Citera
zebra73 Postad 2 Januari , 2011 Rapport Postad 2 Januari , 2011 Ska försöka dra ihopa ett gäng, vi skippade ju sist i sista minuten. Men förhoppningsvis kan vi bli en bil full till denna gången ... Citera
sandsater Postad 2 Januari , 2011 Rapport Postad 2 Januari , 2011 Blir vi 96 så funderar jag på att dra igång turren vid 11.00.Några tankar runt detta? "Lång resväg", "skönt att komma hem i tid" De blir en lång trevlig pokerLördag, vilket de ska vara. Oss spelar de ingen roll som bor i kalmar, vi måste ändå ställa allt iordning på fredag och städa på söndag. Är de någon som absolut har invändningar mot att börja kl 11 och som har anmält sig.... Att börja kl 14 innebär att långresande kan köra på Lördagen. Och en turnering som håller på hela natten är ju inte fel Mycket sidospel och trevliga samtal Mvh Jonas & Susanne Det viktigaste är väl att det sker i god tid och inte 10-12 dagar i förväg. Sen är det ju stor skillnad på 11:00 och 14:00. Finns ju flertalet mellanting också. Citera
K1 Postad 2 Januari , 2011 Författare Rapport Postad 2 Januari , 2011 Agerar ombud och anmäler Jimie G. (IE som flytta till örebro) Då är han reggad 26st är vi nu. Citera
sickpot Postad 2 Januari , 2011 Rapport Postad 2 Januari , 2011 Blir vi 96 så funderar jag på att dra igång turren vid 11.00.Några tankar runt detta? "Lång resväg", "skönt att komma hem i tid" Klockan 11 är väldigt tidigt imo. Men blir vi 96 spelare anpassar sig nog de flesta! Citera
_flashy_ Postad 12 Januari , 2011 Rapport Postad 12 Januari , 2011 om jag inte är reggad så kan du skriva upp mig okså ((Alec orre)) ser fram emot denna turren som fan! kanske en liten CG kväll någon helg innan? du har mitt nr jonas! cya Citera
K1 Postad 12 Januari , 2011 Författare Rapport Postad 12 Januari , 2011 om jag inte är reggad så kan du skriva upp mig okså ((Alec orre))ser fram emot denna turren som fan! kanske en liten CG kväll någon helg innan? du har mitt nr jonas! cya Då är du reggad min vän (våran vän ).. Om de finns utrymme för en CG kväll så kör vi gärna en. Ska försöka planera in de. Sitter just nu i Göteborg, kolla lite handboll med min fru och spela poker Ha de gött så håller vi kontakten. Mvh Citera
zcream Postad 13 Januari , 2011 Rapport Postad 13 Januari , 2011 om jag inte är reggad så kan du skriva upp mig okså ((Alec orre))ser fram emot denna turren som fan! kanske en liten CG kväll någon helg innan? du har mitt nr jonas! cya Back to back? Citera
_flashy_ Postad 13 Januari , 2011 Rapport Postad 13 Januari , 2011 går alltid för vinst ofc =) e du sugen på lite CG någon helg innan om vi styr upp något!? e så jävla livespelsugen så orkar inte vänta te den 26feb Citera
K1 Postad 13 Januari , 2011 Författare Rapport Postad 13 Januari , 2011 går alltid för vinst ofc =) e du sugen på lite CG någon helg innan om vi styr upp något!? e så jävla livespelsugen så orkar inte vänta te den 26feb Vad sägs om Lördag 29 Jan, 5+5kr en kall öl och jag lagar något gott krubb. kl 17 typ? Citera
_flashy_ Postad 13 Januari , 2011 Rapport Postad 13 Januari , 2011 Vad sägs om Lördag 29 Jan, 5+5kr en kall öl och jag lagar något gott krubb.kl 17 typ? de spikar vi direkt!! hade varit perfekt med 7-9 pers. vilka mer är på!? Citera
K1 Postad 13 Januari , 2011 Författare Rapport Postad 13 Januari , 2011 de spikar vi direkt!! hade varit perfekt med 7-9 pers. vilka mer är på!? Skickade iväg en inbjudan precis till några st. Har du kontakt med nybroborna så kolla gärna med dom och samtidigt infomera om turren den 26 Feb. 8 st ska vi väl kunna få ihop Citera
_flashy_ Postad 13 Januari , 2011 Rapport Postad 13 Januari , 2011 e du på Zcream? kanske kan få med kapten mf? Citera
mani08 Postad 21 Januari , 2011 Rapport Postad 21 Januari , 2011 En Nybroit här! Ang. turneringen 26:e Feb. Är väldigt sugen på spel men blir pappa i början av februari så kan bli tight med tid! Vill så gärna, men kan som sagt inte anmäla mig fullt ut. Skriv gärna upp mig som reserv! Hopp! Citera
FormerForum Postad 22 Januari , 2011 Rapport Postad 22 Januari , 2011 En Nybroit här! Ang. turneringen 26:e Feb. Är väldigt sugen på spel men blir pappa i början av februari så kan bli tight med tid! Vill så gärna, men kan som sagt inte anmäla mig fullt ut. Skriv gärna upp mig som reserv! Hopp! Ålder? Och GRATTIS! Citera
K1 Postad 22 Januari , 2011 Författare Rapport Postad 22 Januari , 2011 En Nybroit här! Ang. turneringen 26:e Feb. Är väldigt sugen på spel men blir pappa i början av februari så kan bli tight med tid! Vill så gärna, men kan som sagt inte anmäla mig fullt ut. Skriv gärna upp mig som reserv! Hopp! Då behöver jag ett namn och ett mobilnummer... Pappa i början av Februari, aldrig hört talas om en förlossning längre än 48tim så du hinner nog innan den 26 Citera
K1 Postad 22 Januari , 2011 Författare Rapport Postad 22 Januari , 2011 37 st är nu reggade. Mvh Kalmar Hold´em Citera
Recommended Posts