Gå till innehåll

Kalmar Open III, 26 Februari 2011

Recommended Posts

Postad
Turre eller cg? Får fundera på det. Fixar du sängplats, god dricka, fint käk och glidmedel också?

Spelas det som önskas. Sängplats finns, glidmedel finns. På drickafrontwn gäller jelzin eller HB i 50/50 blandning med valfri apotekarnas dryck.

• Svars 132
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Spelas det som önskas. Sängplats finns, glidmedel finns. På drickafrontwn gäller jelzin eller HB i 50/50 blandning med valfri apotekarnas dryck.

Låter nästan för bra för att tacka nej till! Ska kolla upp om det funkar med en tvådagars pokerhelg då.

Återkommer via msn längre fram.

Postad
Kumla - Örebro samma samma lika!

rykten om en minisat i hultsfred på fredagen stämmer de? :D

Vet inte om det just blir en mini-satelit dagen innan, men får vi finbesök(läs: miketime m.fl) så blir det ju definitivt lir.

Däremot ska vi ha fler sateliter vid andra tidpunkter.

Postad

Finbesök? Smickrar du mig för att få mindre dåligt samvete när du tar mina pengar Bjoelle?

Verkar som vi blir ett gäng som kommer ner till Hultan redan på fredagen för att våldta... ...hm... våldgästa Bjoelle & co. Styr upp nån miniturre eller nåt.

Postad
Finbesök? Smickrar du mig för att få mindre dåligt samvete när du tar mina pengar Bjoelle?

Verkar som vi blir ett gäng som kommer ner till Hultan redan på fredagen för att våldta... ...hm... våldgästa Bjoelle & co. Styr upp nån miniturre eller nåt.

Jag är helt på.

Postad
En till örebroare som slår följe och håller @miketime i skinnet! Hur många är de som tat sitt förnuft tillfånga o anmält sig?

J9r

Antalet anmälda och vilka som har anmält sig kan ni se i andra inlägget i tråden.

Mvh

Postad

Låter gött :) Ska styras upp någon riktig slaskig historia. Frågan är om jag pratar om pokern eller de nattliga aktiviteterna?!

Jag är helt på.

:D

Våldta Bjoelle?

:(

Rör inte min Bjoelle

Min prins på sin vita häst kom till slut!