starsonmars Postad 14 Mars , 2011 Författare Rapport Share Postad 14 Mars , 2011 Va inget Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
braweone Postad 15 Mars , 2011 Rapport Share Postad 15 Mars , 2011 Torskade 6 k ikväll, bläääää. Totalt: 38.7 k plus Vad är gränsen för hur mycket du lägger på en kväll? Själv kör jag max 4k Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
starsonmars Postad 15 Mars , 2011 Författare Rapport Share Postad 15 Mars , 2011 Vad är gränsen för hur mycket du lägger på en kväll?Själv kör jag max 4k 6 är taket. Första gången jag torskade 6 så det var ju rätt surt alltså... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
starsonmars Postad 16 Mars , 2011 Författare Rapport Share Postad 16 Mars , 2011 Jag råkade se Devin the dude live, har sett en del hiphop irl men aldrig sett någon framträda som varit så sjukt bäng som honom. Garvade när han gled ut på scen, bara åsynen.. Om någon gillar ett mer jazzigt sound Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
braweone Postad 16 Mars , 2011 Rapport Share Postad 16 Mars , 2011 Har du nå koll på hur det ser ut på lördagar på dagen? Bor en bit från Sthlm och sista tåget går hem vid 22 tiden på vardagar. Skulle vilja kunna sitta fler timmar och då såg jag att lördagar öppnar dom pokerrummet 15.00 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 16 Mars , 2011 Rapport Share Postad 16 Mars , 2011 Har du nå koll på hur det ser ut på lördagar på dagen?Bor en bit från Sthlm och sista tåget går hem vid 22 tiden på vardagar. Skulle vilja kunna sitta fler timmar och då såg jag att lördagar öppnar dom pokerrummet 15.00 när går första tåget då? E ju bara stanna till kl 5 och sen ta första tåget hem? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 16 Mars , 2011 Rapport Share Postad 16 Mars , 2011 vad tycks? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
braweone Postad 16 Mars , 2011 Rapport Share Postad 16 Mars , 2011 när går första tåget då? E ju bara stanna till kl 5 och sen ta första tåget hem? Har tänkt på det:). Tråkigt och jobbigt om ja bustar för tidigt bara hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
starsonmars Postad 16 Mars , 2011 Författare Rapport Share Postad 16 Mars , 2011 Låten va aight! Lira ikväll. Torska 2.4 k. Seeeeeegt. Var rätt kortdöd och saker stämde bara inte. 4betade med bra händer pf och fick taskiga brädor etc som fisk inte la sig på. Lyckades vinna på en del bluffar dock. En galen snubbe går all in för 920 på min 120 raise, jag har AJs. Jag synar och han vinner med 24o. Ett par händer efteråt har jag 99 och annan galen snubbe som gjort det 140 kanske 15 händer irad är involverad. Jag synar bara på BB på 120 raise och vi är 3 i poten. Han betar 300 på 264 bräda. Jag säger 800 och han 1000 till. Jag foldar och han sa att han hade det. Handen efter har jag AA och han checkar i SB. Jag betar 200 i BB pf och han synar. Flop K55, han checkar, jag betar 200, han raisar till 400 och jag ställer in allt för 1700 totalt, han synar med en 5a och sen orkade jag inte mer och drog. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
starsonmars Postad 18 Mars , 2011 Författare Rapport Share Postad 18 Mars , 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
starsonmars Postad 18 Mars , 2011 Författare Rapport Share Postad 18 Mars , 2011 GOW3 knäcker. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
starsonmars Postad 23 Mars , 2011 Författare Rapport Share Postad 23 Mars , 2011 Min bad streak fortsätter. Backade 2.8 k igår, har förlorat 4 raka besök irad nu och det börjar bli rätt segt. Jag hade en del oflyt men jag vet ju om att just det ändå påverkar mitt spel i någon mening, så jag borde helt klart börja bli mer disciplinerad och ta tag i saken och gräva mig ur mitt lillhål jag byggt på senaste. Jag har rätt tidigt AQ och och är uppe mot en rätt tight spelare, kommer inte ihåg action pf exakt men vi är tre till floppen 180 raise och han är sist att agera och betar 400 på en 983 flop. Jag floatar och checkar brick på turn, han checkar likaså. River K och jag betar 800 och han synar med JJ. Han sa att han inte synar A men K och Q på river... Inte långt efteråt har jag 44, floppar ett set och förlorar mot FD. 3 k pot kanske. Jag pendlade mellan 4 k plus och 5 k minus större delen av kvällen, va inne för 6. Vidare har jag 88 på K84, torskar mot KK. Några händer senare mot samma spelare har jag 96s och raisar pf, får 3 syn eller nåt. KK duden som är tajt betar flop, halvpot, jag synar med öppet stegdrag då det ligger 78Qxxh. Turn 5h. Han betar 300, jag raisar till 760. Han ser lite besvärad ut och synar. River 2h och han betar ut 900, jag synar fast jag ändå fattar att han har dragit in runner runner flushen och han hade QJhh för färg. Sen har jag KT på T62T9 mot 66 och det kostade ju också en del sas. Floppade dock 88 mot 55 på 895 och floppade även två set till med 77 (all in mot A hög) på 742 och J74 och fick ok betalt. Har 34o och synar en 160 raise av en rätt tajt spelare, tre till flop som kommer A25 alla spader. Check check till raiser som betar 360. Fold, jag synar. Turn kommer 4 vilket kändes sådär så jag donkar ut 400 (borde betat mer här?) och han synar. River kommer 9 och jag värdebetar rätt hårt, 1260 och han synade med AK, K i spader tydligen.. Squeezar 420 pf med AKs, tiltad spelare som jag 4betade ställer mig all in och synar för 2 k till, han vinner med TT. Spelade sedan en hand dåligt där jag raisar med K3s, två synar, flop 893 med två ruter. Check, check, han betar 400, fold och jag synar. Turn ruter T, jag betar ut 600 då det är ett schysst kort att representera och han synar. River x och jag checkar, och han checkar. Jag trodde inte han hade tian eller färgen så jag borde givetvis ha ställt in då jag hade 2.5 k i stack och han 1.4 k ungefär. Han visar A9 med ruter A... han hade inte synat en push på river tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 29 Mars , 2011 Rapport Share Postad 29 Mars , 2011 Ska du lira onsdag, torsdag, fredag och/eller lördag? Jag spelar då! + även inatt. Ska in nu tänkte jag. /C Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
starsonmars Postad 30 Mars , 2011 Författare Rapport Share Postad 30 Mars , 2011 Ska du lira onsdag, torsdag, fredag och/eller lördag?Jag spelar då! + även inatt. Ska in nu tänkte jag. /C Har ingen aning om resterande dagarna men ska dit idag! Jag har på mig en blåsvart skjorta och vita sneakers om du vågar säga hej Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Laser Postad 30 Mars , 2011 Rapport Share Postad 30 Mars , 2011 Har ingen aning om resterande dagarna men ska dit idag! Jag har på mig en blåsvart skjorta och vita sneakers om du vågar säga hej Gött då har man koll på en reg iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 30 Mars , 2011 Rapport Share Postad 30 Mars , 2011 Har ingen aning om resterande dagarna men ska dit idag! Jag har på mig en blåsvart skjorta och vita sneakers om du vågar säga hej Vad heter du då? StarsOnMars? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 30 Mars , 2011 Rapport Share Postad 30 Mars , 2011 haha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 30 Mars , 2011 Rapport Share Postad 30 Mars , 2011 haha Jag får krypa under borden och se vilka som har vita sneakers... Förresten, har vi träffats? Vet du vem jag är? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 30 Mars , 2011 Rapport Share Postad 30 Mars , 2011 Jag får krypa under borden och se vilka som har vita sneakers... Förresten, har vi träffats? Vet du vem jag är? Noop det har vi inte vad jag vet. Och jag vet inte vem du är. Heter du cyntax? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 30 Mars , 2011 Rapport Share Postad 30 Mars , 2011 Noop det har vi inte vad jag vet. Och jag vet inte vem du är. Heter du cyntax? Japp! Haslo, I presume...? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 30 Mars , 2011 Rapport Share Postad 30 Mars , 2011 Japp! Haslo, I presume...? haha yes det är korrekt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
starsonmars Postad 31 Mars , 2011 Författare Rapport Share Postad 31 Mars , 2011 Vad heter du då? StarsOnMars? Näe Nå, var du där? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jackbalsam Postad 31 Mars , 2011 Rapport Share Postad 31 Mars , 2011 Någon som ska spela PLO-turren ikväll? Nån aning om hur många brukar vara med? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 4 April , 2011 Rapport Share Postad 4 April , 2011 jag va där i lördags. Blev lite sista minuten så hann aldrig avisera mitt besök här. Nån mer som va där? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GmasterF Postad 4 April , 2011 Rapport Share Postad 4 April , 2011 Kul med en CC-dagbok, denna ska följas! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts