jon123 Postad 24 Oktober , 2010 Rapport Postad 24 Oktober , 2010 Jag vill flytta pengar från ett entraction skin (mitt) till ett annat entraction skin (mitt), hur gör man detta enklast? Kan man använda Transfer to member eller är det bäst att ta ut till bankkonto/moneybookers och sen sätta in igen? Jag vill helst inte göra detta då jag har moneybookers i dollar och har inte ordnat något valutakonto ännu hos banken, så är stuck med dollar och sek. Det känns även dumt att röra runt i skapa "aktivitet" hos bankerna, då jag verkligen inte orkar med ytterligare en utredning. Citera
Chillarn7 Postad 24 Oktober , 2010 Rapport Postad 24 Oktober , 2010 Av egen erfarenhet går det endast flytta inom samma skin. Skulle tänka mig att det billigaste blir att flytta b2b->bank->b2b men du lär loosa en del på det iaf pga växlingskurserna. Citera
Ola Brandborn Postad 24 Oktober , 2010 Rapport Postad 24 Oktober , 2010 Det går bara att transferera inom skinnet. Dock så kan man väl misstänka att om du kontaktar Entraction i stället för skinnet och säger att du kommer flytta hela bankrullen och stänga ner det andra kontot att de kan hjälpa dig - annars måste de ut med cirkus 2-5% av beloppet i transaktionskostnader. Citera
jon123 Postad 24 Oktober , 2010 Författare Rapport Postad 24 Oktober , 2010 allright tack för infon. Då får det bli ut till bankkontot då jag faktiskt vill ha kvar mitt konto. Citera
Recommended Posts