Kappa1337 Postad 20 Oktober , 2010 Rapport Postad 20 Oktober , 2010 Jag har precis flyttat och har nu fått för mycket plats over, så tänkte att jag skulle göra ett pokerbord av ett gammalt matsalsbord jag fått. Men vart kan jag hitta filt till bordet (och vad ska det vara för något) behöver jag något i stil med gummi under duken? Och vart kan man hitta billiga marker (allra helst inte såna tråkiga som man får i "vanliga" pokerset) Är det något speciellt man ska tänka på eller bör ha? Citera
doggy_ Postad 21 Oktober , 2010 Rapport Postad 21 Oktober , 2010 http://www.pokerbutiken.se/pokerduk-gummi-gron Citera
MikeTime Postad 21 Oktober , 2010 Rapport Postad 21 Oktober , 2010 Har byggt tre bord. Allt material (duk, kromade mugghållare och liknande) köpte jag på Ebay. Även de flesta marker är köpta därifrån. Går att hitta riktigt bra priser om man letar lite. Citera
Ola Brandborn Postad 21 Oktober , 2010 Rapport Postad 21 Oktober , 2010 Köp skumgummi av tunnaste modell (4-6 mm) som du lägger på bordet. Över detta tar du ett lakan (brukar vara slitstarkt tyg). Häftpistol på undersidan. Klart. Kostar nästan ingenting. Citera
Recommended Posts