MikeTime Postad 19 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2010 Hej alla. En pokerklubb jag ofta besöker har fått en idé och bett mig hjälpa till att rodda det hela. Det går ut på att vi anordnar en 2-dagars liveturre (lör-sön) med ett inköp på cirkus 2.600:-. I dessa slantar ingår inköp i turren (2K), mat samt boende på ett trevligt brukshotell, beläget vid vattnet. Maxantal när det gäller deltagare är lite oklart men minst 50-75 pers kan vi klämma in utan problem eftersom det är tänkt att hela hotellet kommer vara reserverat åt oss. Turren kommer, om intresset är så stort att den blir av, att förläggas till en helg någon gång i april-maj 2011. Nå, intresserade? Synpunkter? Tips? Idéer? Shoot!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 19 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2010 Bra initiativ, intressant ur alla synvinklar (dvs både för spons och spela). Ett råd bara: Lär av Grebbestad. Men du brukar vara bra på att hålla lagom "sekretess" så det ska nog inte vara några problem.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 19 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2010 Lät ju väldigt trevligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 19 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 19 Oktober , 2010 Bra initiativ, intressant ur alla synvinklar (dvs både för spons och spela). Ett råd bara: Lär av Grebbestad. Men du brukar vara bra på att hålla lagom "sekretess" så det ska nog inte vara några problem.... Spons blir inte aktuellt. Allt material finns redan eftersom det är en etablerad klubb som kommer anordna detta isf. Plats meddelas inte öppet och kostnaden skall isf betalas in i förväg på t.ex ett bg. Vinster betalas ut till personkonto. Lät ju väldigt trevligt. Ja, eller hur?! Kan bli hur skoj som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hager Postad 19 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2010 Im in! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snusarn Postad 19 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2010 Kul jag är nästan garanterat med. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 19 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 19 Oktober , 2010 Är inköpet på en lagom nivå? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 19 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2010 Om jag inte är gul kan det helt klart vara intressant. Jag har dock varit mod, så jag suger på poker och kommer säkert hinna gula flera gånger om fram tills dess. Edit: Antar att det är en övernattning lör-sön som ingår i priset. Vad skulle det kosta om man vill boka en extra natt fre-lör för att inte behöva resa före turren? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 19 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2010 Låter kul, jag är intresserad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 19 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2010 Kul idé Mike 600 för boende och mat låter billigt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gus-owicz Postad 19 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2010 Kul ..jag är på ! P.S glöm inte sätta in mig på reserven på Berga Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 19 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2010 Är inköpet på en lagom nivå? Anordna en kvalturnering imo, om inte alla vill köpa in sig dirrrrr8-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
darvartagan Postad 19 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2010 Låter trevligt Behöver inte så mycket mer info.. passar datumet så är jag nog med om man hinar regga en plats innan den är full Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
J-O Postad 19 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2010 Låter kanon, jag är på Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
m1978 Postad 19 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2010 Intresserad! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
obvspeltorsk Postad 19 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2010 Antingen är jag så trött att jag missar det trots att jag läst igen det 3 ggr nu. Men vart kmr detta ske? Är intresserad om det inte är för långt bort Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 19 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2010 Antingen är jag så trött att jag missar det trots att jag läst igen det 3 ggr nu. Men vart kmr detta ske? Är intresserad om det inte är för långt bort Tror inte Mike är så intresserad av att outa det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 19 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2010 Potentiellt, ja. Vågar inte spika nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 19 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2010 verkar kul Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joey Postad 19 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2010 Är absolut intresserad om datumet funkar o stället ifråga inte ligger alltför avlägset. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juniior Postad 19 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2010 Skulle vara kul. Så länge de ligger hyffsat centralt i Sverige. Dvs, sthlms området +/- 30 mil. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
obvspeltorsk Postad 20 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2010 Tror inte Mike är så intresserad av att outa det.. Förväntade mig antagligen inte att få gpskoordinationer eller exakt gatuadress till gården hans eller stället det ska spelas på. TÄääänk. Län kan han ju outa iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 20 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2010 Lät väldigt bra, jag anmäler mitt intresse Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jodan Postad 20 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2010 Vore väldigt kul. Inte spelat en liveturre sedan Grebbestad. Rent spontant tror jag ni skulle kunna höja inköpet en aning. Kanske 1-2k mer? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 20 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2010 Rent spontant tror jag ni skulle kunna höja inköpet en aning. Kanske 1-2k mer? Si si, 5k låter perfekt edit: kr Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts