Gå till innehåll

Intresse för en stor turre live? Synpunkter tack!!


MikeTime

Recommended Posts

Hej alla.

En pokerklubb jag ofta besöker har fått en idé och bett mig hjälpa till att rodda det hela.

Det går ut på att vi anordnar en 2-dagars liveturre (lör-sön) med ett inköp på cirkus 2.600:-. I dessa slantar ingår inköp i turren (2K), mat samt boende på ett trevligt brukshotell, beläget vid vattnet.

Maxantal när det gäller deltagare är lite oklart men minst 50-75 pers kan vi klämma in utan problem eftersom det är tänkt att hela hotellet kommer vara reserverat åt oss.

Turren kommer, om intresset är så stort att den blir av, att förläggas till en helg någon gång i april-maj 2011.

 

Nå, intresserade? Synpunkter? Tips? Idéer?

 

Shoot!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 99
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Bra initiativ, intressant ur alla synvinklar (dvs både för spons och spela). Ett råd bara: Lär av Grebbestad.

 

Men du brukar vara bra på att hålla lagom "sekretess" så det ska nog inte vara några problem....

 

Spons blir inte aktuellt. Allt material finns redan eftersom det är en etablerad klubb som kommer anordna detta isf. Plats meddelas inte öppet och kostnaden skall isf betalas in i förväg på t.ex ett bg.

Vinster betalas ut till personkonto.

 

Lät ju väldigt trevligt.

 

Ja, eller hur?! Kan bli hur skoj som helst.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om jag inte är gul kan det helt klart vara intressant. Jag har dock varit mod, så jag suger på poker och kommer säkert hinna gula flera gånger om fram tills dess.

 

Edit: Antar att det är en övernattning lör-sön som ingår i priset. Vad skulle det kosta om man vill boka en extra natt fre-lör för att inte behöva resa före turren?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...