Partneransvarig Postad 11 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2010 Söndagen brukar föra med sig en trevlig turnering från någon av våra samarbetspartners och denna gång är det PokerStars som har en exklusiv turnering för oss. Turneringsinformation: Namn: Poker.se exklusiv turnering / ID: 318539692 Tid: 20:00 Datum: 17 Oktober Inköp: $1+0,1 Adderade priser: 1000 turnerings dollar Lösenordsrebus: förstabokstavenärvandraäritredjeärkfjärdeärtfemteärisjätteärgochsistaärt (skrives med små bokstäver) Sen anmälning tillgänglig - 30 minuter För er som inte har ett konto på PokerStars kan skapa ett här! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XeroxFin Postad 11 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2010 edit, fixat Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partneransvarig Postad 11 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 11 Oktober , 2010 Det ska vara på den 17 Söndagen och bett dom ändra detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Blackbird Postad 12 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 12 Oktober , 2010 Detta låter utmärkt ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Malderiss Postad 14 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2010 I´m in Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerArne Postad 16 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2010 Någon som vet om man kan byta land direkt i Stars-klienten? Har flyttat utomlands och måste byta adress för att sätta in pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 16 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2010 Tror tyvärr att du måste maila supporten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerArne Postad 16 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2010 Jobbigt! Men tack för info Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sharken Postad 16 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2010 Jag är oxå med, fast jag har två små ovänner som sitter på var sin axel den ena heter RIGG o den andra OTUR får se om ja kan skrämma iväg dom i den här turren. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partneransvarig Postad 17 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 17 Oktober , 2010 Jag är oxå med, fast jag har två små ovänner som sitter på var sin axel den ena heter RIGG o den andra OTUR får se om ja kan skrämma iväg dom i den här turren. Hoppas det går bättre ikväll då GL Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 17 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2010 Jag är oxå med, fast jag har två små ovänner som sitter på var sin axel den ena heter RIGG o den andra OTUR får se om ja kan skrämma iväg dom i den här turren. Hmmm jag hoppas också jag kan göra upp med dessa kräk en gång för alla ikväll Självklart spelas den Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lemiux Postad 17 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2010 Aaam Inn! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hf89fc Postad 17 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2010 Jag ar med! Nu ska det bara inte somnas som forra veckan... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
WannaSeeMyPig Postad 17 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2010 Reggad Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 17 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2010 Om det är nu en fin turnering med 1000adderade turneringspengar varför bara 1$ buy in? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 17 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2010 Det undrar jag med. Tydligen är det Stars som propsat på det och inte vi. Antar att de ville ha fler sign-ups. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sharken Postad 17 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2010 Poker är nog det ända stället man klagar på att det är för billigt he he. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 17 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2010 Det undrar jag med. Tydligen är det Stars som propsat på det och inte vi. Antar att de ville ha fler sign-ups. ja men känns mer elogé om dom fixat iaf 10+1$ där buyin pengarna blir till vanliga cashpriser iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
WannaSeeMyPig Postad 17 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2010 hepp var man ute, inte en enda aa kk qq jj eller tt. tvungen att pusha med QK men A7 står sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
[ALC] Postad 17 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2010 PokerStars Standard Seat 1: ALC_SWE (2130 in chips) Seat 2: wildbrain (1980 in chips) Seat 3: lassiter666 (2775 in chips) Seat 4: Closp (1353 in chips) Seat 5: nolimitswede (2985 in chips) Seat 6: Millhill (1453 in chips) Seat 7: TottaXX (3030 in chips) Seat 8: ceasar112 (1124 in chips) Seat 9: swe7b (715 in chips) lassiter666: posts small blind 100 Closp: posts big blind 200 *** HOLE CARDS *** Dealt to ALC_SWE nolimitswede: folds Millhill: folds TottaXX: folds ceasar112: raises 924 to 1124 and is all-in swe7b: folds ALC_SWE: raises 1006 to 2130 and is all-in wildbrain: folds lassiter666: folds Closp: folds Uncalled bet (1006) returned to ALC_SWE *** FLOP *** *** TURN *** *** RIVER *** *** SHOW DOWN *** ceasar112: shows (a straight, Ten to Ace) ALC_SWE: shows (two pair, Aces and Kings) ceasar112 collected 2548 from pot Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 17 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2010 ja men känns mer elogé om dom fixat iaf 10+1$ där buyin pengarna blir till vanliga cashpriser iaf You and me both. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lazermannen Postad 17 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2010 GG och tack för en trevlig turre, fick äran att titta in på finalbordet, men åkte relativt snabbt som 7:a Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lano Postad 17 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2010 Tackar Pokerforum & Poker.se för en trevlig turnering Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EmPeTre Postad 18 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2010 Tackar Pokerforum & Poker.se för en trevlig turnering Så säger du bara för att du vann Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts