Starfitter Postad 26 Oktober , 2011 Rapport Postad 26 Oktober , 2011 +1 Han är även helt okej på Texas Holdem nu ska vi inte överdriva här va... Citera
Trillske Postad 27 Oktober , 2011 Författare Rapport Postad 27 Oktober , 2011 Cliffs: Level, en totalt anonym användare, skriver otrevligheter och påpekar ett tydligt ogillande av Trillske Level, nu en lite mindre anonym användare, PMar plötsligt sin skype Trillske undrar varför i helvette han ska skypa med någon som är så jävla otrevlig Level försöker rättfärdiga sitt beteende genom att skriva skit om Trillske Inget av det har varit vare sig smart, genomtänkt eller roligt, så enda anledningen att det ges lite utrymme är att det nu levererat viss tyngd vad gäller ren otrevlighet. Citera
Level Postad 27 Oktober , 2011 Rapport Postad 27 Oktober , 2011 Cliffs:Level, en totalt anonym användare, skriver otrevligheter och påpekar ett tydligt ogillande av Trillske Level, nu en lite mindre anonym användare, PMar plötsligt sin skype Trillske undrar varför i helvette han ska skypa med någon som är så jävla otrevlig Level försöker rättfärdiga sitt beteende genom att skriva skit om Trillske Inget av det har varit vare sig smart, genomtänkt eller roligt, så enda anledningen att det ges lite utrymme är att det nu levererat viss tyngd vad gäller ren otrevlighet. Wp att fara med osanning. Ännu ett beundransvärt karaktärsdrag. Citera
Trillske Postad 27 Oktober , 2011 Författare Rapport Postad 27 Oktober , 2011 Du sätter mig i en väldigt konstig situation här. Du tvingar mig ju i princip att posta historiken. Samtidigt är det sandlåda och tycker inte att det eller du har något i tråden att göra (annan typ av sandlåda). Kan du inte bara editera ditt inlägg och gå och leka med någon annan istället? Jag väntar tills jag kommer hem ikväll iaf, men den trevligaste lösningen vore ju om det gjorde så. Citera
Starfitter Postad 27 Oktober , 2011 Rapport Postad 27 Oktober , 2011 En gång addade jag dig på Msn Trollske, du sa du skulle accepta.... du kan mkt väl vara en bot Citera
soetnows Postad 27 Oktober , 2011 Rapport Postad 27 Oktober , 2011 Hehe jag vet vem trillske är nu. Efter lite research visar det sig att vi studerar på samma skola.. Citera
Level Postad 27 Oktober , 2011 Rapport Postad 27 Oktober , 2011 Snälla, posta vår konversation. Jag har inget att dölja, jag var tom trevlig. Ditt sista svar var däremot lite småäckligt. Så posta gärna, utan att fabricera fabler då ofc. Citera
okocha Postad 27 Oktober , 2011 Rapport Postad 27 Oktober , 2011 blablabla... för att återgå till topic, vem vill möta trillske HU? Citera
HeavyM Postad 27 Oktober , 2011 Rapport Postad 27 Oktober , 2011 Jag vill se ett 5-mannabord med Trillske, Slaktis, Nidroon, denorio och E.H. Citera
Trillske Postad 27 Oktober , 2011 Författare Rapport Postad 27 Oktober , 2011 Hehe jag vet vem trillske är nu. Efter lite research visar det sig att vi studerar på samma skola..Jag är inte speciellt hemlig. Tror jag nämnt mitt fullständiga namn, ålder, adress, länkat facebook ect.. vid åtskilliga tillfällen. En relativt ordinär människa kopplad till ett nät-alterego som lever sitt eget liv. Senast jag mötte bajsmongo stackade jag honom med JJ mot missat FD låg flopp på 10/20. Han skrev något om att hans range var stark, att det var horribelt att stacka flopp med bara ett par, sen satte han sig på något annat bord och hittade en finfin rush och ja resten vet ni. Citera
HeavyM Postad 27 Oktober , 2011 Rapport Postad 27 Oktober , 2011 Hej jag möter ALLA!!! (fast bara på de nivåer jag spelar för där är jag BÄST!!!) mvh trillske Dra ner på osten vettja, du kan inte tänka klart. Måste vara den bästa replik som skrivits på detta forum Citera
juventini Postad 27 Oktober , 2011 Rapport Postad 27 Oktober , 2011 Ser han ut som vi tror att han gör? Citera
Trillske Postad 27 Oktober , 2011 Författare Rapport Postad 27 Oktober , 2011 Är antagligen lika kort som ni tror att jag är (strax under 180) och ser antagligen inte lika konstig ut som ni tror att jag gör. Sen känns det väl lite sådär att diskutera det vidare både vad gäller regler moral och nivå. Ikväll ska jag spela poker minst en timme. Det ni. Citera
Trillske Postad 29 Oktober , 2011 Författare Rapport Postad 29 Oktober , 2011 Nej, det blev ingen poker alls ens. Och igår somnade jag 19:00. Ikväll är det dock inbokat. Dock spelar jag på stejk, så hela den här trådens minimala existensberättigande svävar i fara. Å andra sidan kan vi ju utvecklas. Det är väl det vi gör, utvecklas? Mitt största misslyckande är att jag skrämde bort Slaktavfall från den här tråden. Slaktis, hur fördelar man en ofördelbar kostnad? Citera
Trillske Postad 10 December , 2011 Författare Rapport Postad 10 December , 2011 Så ni vill spela HU, säger ni, jaha med mig då eller, svarar jag på stockholmska och ni slår er ner. Jamen posta blind då din noob säger ni och jamen vänta då, det kostar, svarar jag och lol hur mycket då svarar ni och det får ni väl fan se efteråt. Sen postar jag blind och allt blir precis som jag tänkt mig för pokern går bra nu, det gör den. Jag har 20bb/100 för mycket och satte rubbet i halsen. Förkylning och feber och 4 tentor nästa vecka och ja - allt det där; skyll dig själv och blah blah. Jag har gjort för mycket i år. Men ändå. Nu liksom? Jag känner mig svag. Som på mönstringen, då en tant uppemot 70 sa att "nehe du, sådär kan minsann jag också lyfta". Jag hade gått in hos psykologen och hon hade frågat om jag ville göra lumpen och jag hade svarat nej och hon hade sagt att jamen vadå, tror du jag bestämmer sådant eller? Och jag borde svarat att ja, det tror jag, du skickade just hem alla mina vänner. Men det gjorde jag inte, jag svarade "öhh" och hon sa att det var lag på att göra lumpen och jag svarade "öhh" och sedan misslyckades jag med att misslyckas på testerna så till den milda grad att den gamla exmilitären till inskrivningsgubbe lyfte (ordagrant) ner mig så jag fick göra om allt igen. Men pokern går bra. Citera
diazo Postad 10 December , 2011 Rapport Postad 10 December , 2011 Så ni vill spela HU, säger ni, jaha med mig då eller, svarar jag på stockholmska och ni slår er ner. Jamen posta blind då din noob säger ni och jamen vänta då, det kostar, svarar jag och lol hur mycket då svarar ni och det får ni väl fan se efteråt. Sen postar jag blind och allt blir precis som jag tänkt mig för pokern går bra nu, det gör den. Jag har 20bb/100 för mycket och satte rubbet i halsen. Förkylning och feber och 4 tentor nästa vecka och ja - allt det där; skyll dig själv och blah blah. Jag har gjort för mycket i år. Men ändå. Nu liksom? Jag känner mig svag. Som på mönstringen, då en tant uppemot 70 sa att "nehe du, sådär kan minsann jag också lyfta". Jag hade gått in hos psykologen och hon hade frågat om jag ville göra lumpen och jag hade svarat nej och hon hade sagt att jamen vadå, tror du jag bestämmer sådant eller? Och jag borde svarat att ja, det tror jag, du skickade just hem alla mina vänner. Men det gjorde jag inte, jag svarade "öhh" och hon sa att det var lag på att göra lumpen och jag svarade "öhh" och sedan misslyckades jag med att misslyckas på testerna så till den milda grad att den gamla exmilitären till inskrivningsgubbe lyfte (ordagrant) ner mig så jag fick göra om allt igen. Men pokern går bra. <3 haters gonna hate men Trillske e fan kung i min bok : ) Citera
Soni Postad 10 December , 2011 Rapport Postad 10 December , 2011 <3 haters gonna hate men Trillske e fan kung i min bok : ) Är det denna boken du pratar om? Citera
diazo Postad 10 December , 2011 Rapport Postad 10 December , 2011 najnaj för fan, tänkte mer på denna : ) Citera
Trillske Postad 11 December , 2011 Författare Rapport Postad 11 December , 2011 Äh, fjantnivå. We had a good run. Citera
Trillske Postad 19 Februari , 2012 Författare Rapport Postad 19 Februari , 2012 bump? BossMedia Game #1714780647: Table Eva 6 - kr5.00/kr10.00 - No Limit Hold'em - 04:27:21 - 2012/02/19 Seat 1: riverjack (kr1893.51) Seat 2: UNKNOWN (kr0.00) Seat 3: Orkasig (kr2000.00) Seat 4: Trillske (kr2000.00) Seat 5: UNKNOWN (kr0.00) Orkasig posts the small blind of kr5.00 Trillske posts the big blind of kr10.00 riverjack is the button *** HOLE CARDS *** Dealt to Trillske riverjack raises kr25.00 Orkasig raises kr90.00 Trillske calls kr90.00 riverjack folds *** FLOP *** Orkasig bets kr120.00 Trillske calls kr120.00 *** TURN *** Orkasig bets kr260.00 Trillske calls kr260.00 *** RIVER *** Orkasig checks Trillske bets kr620.00 Orkasig folds Citera
Big Less Postad 19 Februari , 2012 Rapport Postad 19 Februari , 2012 Trillske är som parre, fast tråkigare och utan parres sympatiska drag (att han alltid förlorade till slut). Men sanningen är den att Trillske inte är så dum i huvet som andra tror, eller så cool som han själv tror. Citera
Recommended Posts