Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Hej,

 

Har spelat på PartyPoker i ungefär 2 månader och igårkväll så skickade jag in ett mail och undrade om dom kunde banna mig från casinot-delen i klienten, något som brukar vara okej på alla andra siter. Till svar får jag:

 

We operate a responsible gaming site and take all matters concerning our players very seriously.

 

 

 

For this reason, and to assist you in your efforts, we have closed your account with immediate effect. Please, note that we do not have the option to ban you from Casino games only, that is why your account has been fully closed.

 

 

 

All information registered in your account will be blocked to prevent any access to the account in future. It will also not be possible for you to open any new accounts.

 

För det första så FRÅGADE jag bara om det var MÖJLIGT att banna sig från casinot i klienten, och då stänger de ner mitt konto helt utan något som helst hopp att kunna använda det/skapa nytt igen? Har suttit i telefon med nån indier som inte förstod vad jag menade, hoppas kunna hitta någon site-representant här på forumet...

Postad

Vart med om liknande på PP, tog mig 2 månader o få rätsida på ett ärende som var sjukt enkelt egentligen, och det löste sig först när jag kom i kontakt med eb av deras chefer, o dit kommer man inte i första taget.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...