MikeTime Postad 13 November , 2010 Författare Rapport Share Postad 13 November , 2010 Eurythmech bokar en reservplats. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cDk Postad 13 November , 2010 Rapport Share Postad 13 November , 2010 mike, Bo som var med mig hogge o johan sist vill in på en reservplats också Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
m1978 Postad 13 November , 2010 Rapport Share Postad 13 November , 2010 Eurythmech bokar en reservplats. Intressant.. få på forumet jag är så nyfiken på att se irl Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 14 November , 2010 Författare Rapport Share Postad 14 November , 2010 Intressant.. få på forumet jag är så nyfiken på att se irl Tro mig, det var en besvikelse! Fick inte en enda oneliner kastad i ansiktet... Han var ju supertrevlig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
J-O Postad 16 November , 2010 Rapport Share Postad 16 November , 2010 Mike nu har jag fixat det vi snackat om, synes den 15 januari Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
J-O Postad 17 November , 2010 Rapport Share Postad 17 November , 2010 Vän av ordning påpekar att det där är 51, borde vara dags för reservlista med J-O som första namn. (Du kommer ju säkert med, J-O och hoppas det varmt också så vi får chans till fler morgongrytor!). Klart vi ska ta en morgongryta Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 17 November , 2010 Rapport Share Postad 17 November , 2010 Klart vi ska ta en morgongryta Jaförfaan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
J-O Postad 17 November , 2010 Rapport Share Postad 17 November , 2010 Jaförfaan Jag hade redan räknat med dig, sovplats i bilen finnes, där kan vi ha ett eget barskåp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
m1978 Postad 18 November , 2010 Rapport Share Postad 18 November , 2010 Mike nu har jag fixat det vi snackat om, synes den 15 januari Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
J-O Postad 18 November , 2010 Rapport Share Postad 18 November , 2010 Ja du, det vore nåt för bubblan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 18 November , 2010 Rapport Share Postad 18 November , 2010 Då lovar jag att bubbla . Lämnar frugan hemma oxå för säkerhets skull Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 18 November , 2010 Rapport Share Postad 18 November , 2010 Då lovar jag att bubbla . Lämnar frugan hemma oxå för säkerhets skull Tråkigt, tråkigt. Men bra för mig Då slipper jag iaf en av alla dessa spelare som har edge på mig. Och ja innan någon annan säger det, alla har edge på mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 18 November , 2010 Rapport Share Postad 18 November , 2010 Tråkigt, tråkigt.Men bra för mig Då slipper jag iaf en av alla dessa spelare som har edge på mig. Och ja innan någon annan säger det, alla har edge på mig Inte då. Jag ser det som jävligt -EV att spela poker med dig... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 18 November , 2010 Rapport Share Postad 18 November , 2010 Inte då. Jag ser det som jävligt -EV att spela poker med dig... Du är snäll du DP Men det är inte för att du inte har egde på mig utan för att jag har sådan sagolik tur mot dig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 19 November , 2010 Författare Rapport Share Postad 19 November , 2010 Mike nu har jag fixat det vi snackat om, synes den 15 januari Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
J-O Postad 19 November , 2010 Rapport Share Postad 19 November , 2010 ¨Snygg bild på lapproffe, vart fick du tag i den Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr_Tight Postad 23 November , 2010 Rapport Share Postad 23 November , 2010 Ställer mig gärna på reservplats. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 24 November , 2010 Rapport Share Postad 24 November , 2010 Ställer mig gärna på reservplats. +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 25 November , 2010 Författare Rapport Share Postad 25 November , 2010 Prispotten (minst 72K vid 60 deltagare) ser ut enligt följande: 1:a 25.000:- (plus en graverad pokal, skänkt av J-O) 2:a 14.000:- 3:a 10.000:- 4:e 8.000:- 5:e 6.000:- 6:e 4.000:- 7:e 3.000:- 8:e 2.000:- Detta innebär att hela finalbordet kommer itm. Avgiften för 2nd chance (350:- ) kommer läggas på från prisplats 1 och neråt. Det kommer finnas dealers på de sista två borden som spelas 8-handat. Det finns även en massös på plats som kan erbjuda massage till en rimlig kostnad. Som vanligt förekommer ingen försäljning av alkoholhaltiga drycker utan det får var och en ta med själv. Enklare förtäring, kaffe/mineralvatten samt lite tilltugg ingår i avgiften. Vartefter borden bryts kommer sidospel erbjudas på dessa. Anmälda: Mike (sover i kåken) Sandsater (sover i kåken) S:t Björn jm_j bensjo (i gäststuga) TotalFreak (sover i kåken) Cyntax Puni ValterErik xcobra Jennez Drunken Penguin (sover i kåken) John (i gäststuga) tarmac Bjoelle Hygglo (sover i kåken) Pinnen m1978 simonlofberg schoolbook miata (sover i kåken) Crappy (sover i kåken) Nisze Dybban! Ängeln Hogge Torax eloket Mats W Bergback mceot Omalley (sover i kåken) Okocha Darvartagan Jarne (sover i gästrummet) J-O Loudmouth NiceHandGG KungKroon Ludvvig Wiiand Fransson NettanLove Grahm Chrille A Frykman Skanke Kim Olsson Bronegård Dan "Strykis" Rust Johan Risto Koivulainen kggk Optikern Galvanizer Mjukis Gus-Ovitz Reserver: Illvillja Kobo Prodir Gosan 1 PokerStar-Mattias Andy Jenny W Danne "The Admin" Eurythmech Bo Jompa Ibba Charlotte E Mr Tight Sturedenstore jake Grubbla MC-Peder BORD 1 "simonlofberg" (klassiskt internetkid med ett ständigt leende på läpparna) "Drunken penguin" (f.d moderator från sveriges framsida. trevlig skit!) "xcobra" ("Brutit mot estniska lagar för att träffa jm_j i fängelset, skriver en del om poker.") Magnus Bergback (38-årig klubblirare) "KungKroon" (extremt trevlig hårdrockare. mkt duktig turrelirare) S Wiiand (50-årig klubblirare. gillar skratt och många öl) "Bensjo" (42-45?-årig myskille) "miata79" (ohyggligt trevlig kille i yngre medelåldern, lirar en del på nätet) "MikeTime" (37-årig fisk. bättre live- än nätlirare) "Loudmouth" (35årig småbögig gnagare som är bättre på att snacka än på poker) BORD 2 "Jarne" (Spelar mest kval på nätet, 50-årsåldern) S Fransson (Spelar mest live, 35 år) "NiceHandGG" (30-årig, gladlynt snubbe från södra sverige) "Skanke" (Lirar knappt nåt på nätet längre, 35 år?) "Sandsater" (Knappast ett "kid") "Cyntax" (spelar inget på nätet, 38 år, jurist) "NettanLove" (spelar inget på nätet, 45-årig klubbspelerska) "Bjoelle" (barnunge) "Nisze" (cool snubbe i yngre medelåldern, lirar lite sng tror jag) Kim Matsson (30-åring som knappt spelar nåt på nätet. Klubbspelare) BORD 3 "Ludvvig" (klassiskt internetkid. spelar mycket skithänder... ) "Jennez" (övergödd skåning med söt flickvän. lirar oftast nykter tyvärr.) Chrille Andersson (Mycket bra livespelare som bl.a slog padrinos hu i Krukans main) "Crappy" (medelålders live- och nätspelare. blir otroligt bakis) "m1978" (väldigt trevlig, lite yngre ståckhålmare) "Valterego" (45-årig, pratglad pf-redaktör) "Darvartagan" (ölälskande dalmas som gillas av flickorna) M Frykman (kompis till Skanke, säger väl allt? ) Christian Olsson (yngre klubblirare) "Tarmac" (31-årig spelare, som allt som oftast spelar med mer hjärta än hjärna, muttrat mycket vid suckout's, har nån enstaka gång återfunnits nykter) BORD 4 "Dybban" (27-årig live- och nätlirare med en bra blogg. älskas av alla) "jm_j" (underbar finne med en enorm törst efter vin.) "Puni" (ingen aning men obv hyfsad pokerspelare) Mats Wahlqvist (prat- och ölglad 50-årig klubbspelare. mkt trevlig) "Okocha" (rundnätt 23-åring. bra live- och nätlirare, dryg online, trevlig irl.) Lars Grahm (stabil klubblirare i 35-årsåldern) "JohnH" (trevlig sthlmare. lirar främst live på CC) Robin Bronegård (stabil, 32-årig klubblirare. vann Berga Open i januari) "TotalFarsa" (medelålders tvåbarnsfarsa med förkärlek för öl. mot honom vinner man till och med med 32s) "schoolbook" (medelålders, intelligent och gladlynt sthlmare. mattesnille) BORD 5 "eloket" (Härligt pratglad, medelålders snubbe. Kompis med jm_j) "Pinnen" (bridge- & schackspelare, doktor i kemi, från Piteå, Karlskoga, 38 år) "Mceot" (ingen aning) "Omalley" (Fantastisk smålänning i 37?-årsåldern. Blir ofta inlåst på fyllan i Tallinn) "Torax" (Blufftokig klubblirare i min ålder. Mkt trevlig!) "Ängeln" (50-årigt internetkid. klubbägare i Östergötland) "Hygglo" (Stabil, medelålders lirare från Värmland. Lugn men lurig) "Sankt Björn" (Hyvens sthlmare. Stabil imo.) "J-O" (Härlig värmländsk man som syns och hörs i mängden!) "Hogge" (Underbart bullrig värmlänning i 38-årsåldern. Gillar alkohol.) BORD 6 Dan "Strykis" Rust Johan Risto Koivulainen kggk Optikern Galvanizer Mjukis Gus-Ovitz Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 25 November , 2010 Rapport Share Postad 25 November , 2010 Jag tänker mig Miketime som typ Steve Dannenman på alla sätt, hur nära ligger det verkligheten? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 25 November , 2010 Författare Rapport Share Postad 25 November , 2010 Jag tänker mig Miketime som typ Steve Dannenman på alla sätt, hur nära ligger det verkligheten? Bara en megacash ifrån obv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jake Postad 25 November , 2010 Rapport Share Postad 25 November , 2010 ställer mig också på reservlistan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 26 November , 2010 Rapport Share Postad 26 November , 2010 Vill redan nu boka första massagen om det är samma brud som sist! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
m1978 Postad 26 November , 2010 Rapport Share Postad 26 November , 2010 Vill redan nu boka första massagen om det är samma brud som sist! Ja du verkade ju gilla massagen, hur många tog du senast? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 27 November , 2010 Författare Rapport Share Postad 27 November , 2010 Vill redan nu boka första massagen om det är samma brud som sist! Hon tyckte du var söt fyi. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts