MikeTime Postad 31 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 31 Oktober , 2010 Uppdaterat: Anmälda: Mike Sandsater S:t Björn jm_j bensjo (i gäststuga) TotalFreak Cyntax Puni ValterErik Soni Jennez Drunken Penguin John tarmac Bjoelle Hygglo Pinnen m1978 simonlofberg schoolbook miata Crappy Nisze Dybban! Ängeln Hogge Torax eloket Mats W Bergback mceot Omalley Okocha Darvartagan Jarne J-O Loudmouth NiceHandGG KungKroon Ludvvig Wiiand Fransson NettanLove Grahm Chrille A Frykman Skanke Kim Olsson Bronegård Reserver: Dan "Strykis" Rust Johan Risto Koivulainen kggk Optikern Galvanizer Mjukis Gus-Ovitz xcobra Illvillja Prodir Gosan 1 PokerStar-Mattias Andy BORD 1 "simonlofberg" (klassiskt internetkid med ett ständigt leende på läpparna) "Drunken penguin" (f.d moderator från sveriges framsida. trevlig skit!) "Soni" (noll koll faktiskt) Magnus Bergback (38-årig klubblirare) "KungKroon" (extremt trevlig hårdrockare. mkt duktig turrelirare) S Wiiand (50-årig klubblirare. gillar skratt och många öl) "Bensjo" (42-45?-årig myskille) "miata79" (ohyggligt trevlig kille i yngre medelåldern, lirar en del på nätet) "MikeTime" (37-årig fisk. bättre live- än nätlirare) "Loudmouth" (35årig småbögig gnagare som är bättre på att snacka än på poker) BORD 2 "Jarne" (Spelar mest kval på nätet, 50-årsåldern) S Fransson (Spelar mest live, 35 år) "NiceHandGG" (30-årig, gladlynt snubbe från södra sverige) "Skanke" (Lirar knappt nåt på nätet längre, 35 år?) "Sandsater" (Knappast ett "kid") "Cyntax" (spelar inget på nätet, 38 år, jurist) "NettanLove" (spelar inget på nätet, 45-årig klubbspelerska) "Bjoelle" (barnunge) "Nisze" (cool snubbe i yngre medelåldern, lirar lite sng tror jag) Kim Matsson (30-åring som knappt spelar nåt på nätet. Klubbspelare) BORD 3 "Ludvvig" (klassiskt internetkid. spelar mycket skithänder... ) "Jennez" (övergödd skåning med söt flickvän. lirar oftast nykter tyvärr.) Chrille Andersson (Mycket bra livespelare som bl.a slog padrinos hu i Krukans main) "Crappy" (medelålders live- och nätspelare. blir otroligt bakis) "m1978" (väldigt trevlig, lite yngre ståckhålmare) "Valterego" (45-årig, pratglad pf-redaktör) "Darvartagan" (ölälskande dalmas som gillas av flickorna) M Frykman (kompis till Skanke, säger väl allt? ) Christian Olsson (yngre klubblirare) "Tarmac" (31-årig spelare, som allt som oftast spelar med mer hjärta än hjärna, muttrat mycket vid suckout's, har nån enstaka gång återfunnits nykter) BORD 4 "Dybban" (27-årig live- och nätlirare med en bra blogg. älskas av alla) "jm_j" (underbar finne med en enorm törst efter vin.) "Puni" (ingen aning men obv hyfsad pokerspelare) Mats Wahlqvist (prat- och ölglad 50-årig klubbspelare. mkt trevlig) "Okocha" (rundnätt 23-åring. bra live- och nätlirare, dryg online, trevlig irl.) Lars Grahm (stabil klubblirare i 35-årsåldern) "JohnH" (trevlig sthlmare. lirar främst live på CC) Robin Bronegård (stabil, 32-årig klubblirare. vann Berga Open i januari) "TotalFarsa" (medelålders tvåbarnsfarsa med förkärlek för öl. mot honom vinner man till och med med 32s) "schoolbook" (medelålders, intelligent och gladlynt sthlmare. mattesnille) BORD 5 "eloket" (Härligt pratglad, medelålders snubbe. Kompis med jm_j) "Pinnen" (bridge- & schackspelare, doktor i kemi, från Piteå, Karlskoga, 38 år) "Mceot" (ingen aning) "Omalley" (Fantastisk smålänning i 37?-årsåldern. Blir ofta inlåst på fyllan i Tallinn) "Torax" (Blufftokig klubblirare i min ålder. Mkt trevlig!) "Ängeln" (50-årigt internetkid. klubbägare i Östergötland) "Hygglo" (Stabil, medelålders lirare från Värmland. Lugn men lurig) "Sankt Björn" (Hyvens sthlmare. Stabil imo.) "J-O" (Härlig värmländsk man som syns och hörs i mängden!) "Hogge" (Underbart bullrig värmlänning i 38-årsåldern. Gillar alkohol.) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Galvanizer Postad 31 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2010 I guess I'm dealing then... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 31 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2010 Last longer bet Erik? :twisted: Absolut! Vi tar det vidare i annat forum, förslagsvis MSN. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 31 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2010 Nu har ju jag kollat med dom för länge sen och Dybban står som ordinarie och Optikern står som reserv sen länge... Häng med lite nu redaktör´n... Jo, men din information är ju inte alltid pålitlig. Det var ju som när man aldrig kunde få reda på om det såldes öl eller ej. Säljs det öl förresten? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 31 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2010 Säljs det öl förresten? Jo hos oss den 13 november . Intresserad av ett besök kanske, lovar att det finns lättöl. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 31 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2010 Jo hos oss den 13 november . Intresserad av ett besök kanske, lovar att det finns lättöl. Sjukt intresserad, men på grund av omständigheter på hemmafronten kan jag inte tyvärr Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 31 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2010 Sjukt intresserad, men på grund av omständigheter på hemmafronten kan jag inte tyvärr Synd Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 31 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2010 Sjukt att få börja på samma bord som KK, känns ju som en vinst redan där:shock: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 1 November , 2010 Författare Rapport Share Postad 1 November , 2010 Sjukt att få börja på samma bord som KK, känns ju som en vinst redan där:shock: Vem av dom övriga nio är din knullkompis? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 12 November , 2010 Författare Rapport Share Postad 12 November , 2010 På grund av det stora intresset kommer jag öka maxantalet deltagare till 60. De 10 första på reservlistan bildar numera bord 6. Välkomna alla! Anmälda: Mike Sandsater S:t Björn jm_j bensjo (i gäststuga) TotalFreak Cyntax Puni ValterErik xcobra Jennez Drunken Penguin John tarmac Bjoelle Hygglo Pinnen m1978 simonlofberg schoolbook miata Crappy Nisze Dybban! Ängeln Hogge Torax eloket Mats W Bergback mceot Omalley Okocha Darvartagan Jarne J-O Loudmouth NiceHandGG KungKroon Ludvvig Wiiand Fransson NettanLove Grahm Chrille A Frykman Skanke Kim Olsson Bronegård Dan "Strykis" Rust Johan Risto Koivulainen kggk Optikern Galvanizer Mjukis Gus-Ovitz Reserver: Illvillja Prodir Gosan 1 PokerStar-Mattias Andy Jenny W Danne "The Admin" Eurythmech Bo Jompa Ibba BORD 1 "simonlofberg" (klassiskt internetkid med ett ständigt leende på läpparna) "Drunken penguin" (f.d moderator från sveriges framsida. trevlig skit!) "xcobra" ("Brutit mot estniska lagar för att träffa jm_j i fängelset, skriver en del om poker.") Magnus Bergback (38-årig klubblirare) "KungKroon" (extremt trevlig hårdrockare. mkt duktig turrelirare) S Wiiand (50-årig klubblirare. gillar skratt och många öl) "Bensjo" (42-45?-årig myskille) "miata79" (ohyggligt trevlig kille i yngre medelåldern, lirar en del på nätet) "MikeTime" (37-årig fisk. bättre live- än nätlirare) "Loudmouth" (35årig småbögig gnagare som är bättre på att snacka än på poker) BORD 2 "Jarne" (Spelar mest kval på nätet, 50-årsåldern) S Fransson (Spelar mest live, 35 år) "NiceHandGG" (30-årig, gladlynt snubbe från södra sverige) "Skanke" (Lirar knappt nåt på nätet längre, 35 år?) "Sandsater" (Knappast ett "kid") "Cyntax" (spelar inget på nätet, 38 år, jurist) "NettanLove" (spelar inget på nätet, 45-årig klubbspelerska) "Bjoelle" (barnunge) "Nisze" (cool snubbe i yngre medelåldern, lirar lite sng tror jag) Kim Matsson (30-åring som knappt spelar nåt på nätet. Klubbspelare) BORD 3 "Ludvvig" (klassiskt internetkid. spelar mycket skithänder... ) "Jennez" (övergödd skåning med söt flickvän. lirar oftast nykter tyvärr.) Chrille Andersson (Mycket bra livespelare som bl.a slog padrinos hu i Krukans main) "Crappy" (medelålders live- och nätspelare. blir otroligt bakis) "m1978" (väldigt trevlig, lite yngre ståckhålmare) "Valterego" (45-årig, pratglad pf-redaktör) "Darvartagan" (ölälskande dalmas som gillas av flickorna) M Frykman (kompis till Skanke, säger väl allt? ) Christian Olsson (yngre klubblirare) "Tarmac" (31-årig spelare, som allt som oftast spelar med mer hjärta än hjärna, muttrat mycket vid suckout's, har nån enstaka gång återfunnits nykter) BORD 4 "Dybban" (27-årig live- och nätlirare med en bra blogg. älskas av alla) "jm_j" (underbar finne med en enorm törst efter vin.) "Puni" (ingen aning men obv hyfsad pokerspelare) Mats Wahlqvist (prat- och ölglad 50-årig klubbspelare. mkt trevlig) "Okocha" (rundnätt 23-åring. bra live- och nätlirare, dryg online, trevlig irl.) Lars Grahm (stabil klubblirare i 35-årsåldern) "JohnH" (trevlig sthlmare. lirar främst live på CC) Robin Bronegård (stabil, 32-årig klubblirare. vann Berga Open i januari) "TotalFarsa" (medelålders tvåbarnsfarsa med förkärlek för öl. mot honom vinner man till och med med 32s) "schoolbook" (medelålders, intelligent och gladlynt sthlmare. mattesnille) BORD 5 "eloket" (Härligt pratglad, medelålders snubbe. Kompis med jm_j) "Pinnen" (bridge- & schackspelare, doktor i kemi, från Piteå, Karlskoga, 38 år) "Mceot" (ingen aning) "Omalley" (Fantastisk smålänning i 37?-årsåldern. Blir ofta inlåst på fyllan i Tallinn) "Torax" (Blufftokig klubblirare i min ålder. Mkt trevlig!) "Ängeln" (50-årigt internetkid. klubbägare i Östergötland) "Hygglo" (Stabil, medelålders lirare från Värmland. Lugn men lurig) "Sankt Björn" (Hyvens sthlmare. Stabil imo.) "J-O" (Härlig värmländsk man som syns och hörs i mängden!) "Hogge" (Underbart bullrig värmlänning i 38-årsåldern. Gillar alkohol.) BORD 6 Dan "Strykis" Rust Johan Risto Koivulainen kggk Optikern Galvanizer Mjukis Gus-Ovitz Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 12 November , 2010 Rapport Share Postad 12 November , 2010 Mike, jag kan tyvärr inte komma och donera, måste avregga mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 12 November , 2010 Rapport Share Postad 12 November , 2010 Den som gör drag på mig ska jag göra kaos med han, alla med hans namn.. efternamn.. vem.. samma efternamn, klippa hans tung. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 12 November , 2010 Rapport Share Postad 12 November , 2010 Sjätte bordet i hönshuset? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 12 November , 2010 Rapport Share Postad 12 November , 2010 Sjätte bordet i hönshuset? Jag trodde först det var hönsen som skulle få spela på sjätte bordet, men såg sedan att du spelar på fjärde Och jag på femte Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 12 November , 2010 Rapport Share Postad 12 November , 2010 Sjätte bordet i hönshuset? Lär ju vara behagligare temperatur där än i pokerrummet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
omalley Postad 12 November , 2010 Rapport Share Postad 12 November , 2010 6:e bordet står i tältet! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 12 November , 2010 Rapport Share Postad 12 November , 2010 Crappy och TF kör på devisen "ända mot ända, inget kan hända": Jag är fortfarande ledsen över att TF inte ville sova "Sked" sist vi fick vara i tältet. Får vi en ny chans? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Illvillja Postad 13 November , 2010 Rapport Share Postad 13 November , 2010 Mike, jag kan tyvärr inte komma och donera, måste avregga mig. Bra avregga er så jag får min reservplats. Men nu känns de nästan som de finns hopp, först på listan sedan införandet av ett nytt bord typ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
m1978 Postad 13 November , 2010 Rapport Share Postad 13 November , 2010 Bra avregga er så jag får min reservplats. Men nu känns de nästan som de finns hopp, först på listan sedan införandet av ett nytt bord typ Lär inte vara några problem, jag stod på reservplats 4 bara en vecka innan förra turren men kom med Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 13 November , 2010 Rapport Share Postad 13 November , 2010 Mike, skriv upp eury på reservlistan. Han är tillfrågad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 13 November , 2010 Rapport Share Postad 13 November , 2010 Den som gör drag på mig ska jag göra kaos med han, alla med hans namn.. efternamn.. vem.. samma efternamn, klippa hans tung. Vem var det som fuckin citera'? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 13 November , 2010 Rapport Share Postad 13 November , 2010 @ TF, Bjoelle har rättDu har uppenbarligen glömt hur det gick sist vi åkte tåg en vinterdag TF? Ska jag friska upp minnet? Du fick BACKA tillbaka och ta buss, de första 12st X2000 de försökte skicka hade frusit fast. Intercitytåget som sj skickade i ersättning hade en fastfrusen ventil och det var därmed 38 grader. Fler saker än det finns outs till ett pardrag i en chigaokortlek gick sönder och vi var ett antal timmar försenade när vi tillslut fick ta rälsbuss sista biten. Middagen med det goda vinet och den goda ölen, fick vi förvandla till en burgerking med cola på centralstationen. Kaffet och whiskeyn som vi skulle avnjutit fick vi ersätta med en klunk vatten på närmaste pissoar Jaha du har alltså bokat tåg mitt i vintern????? Oki, där blev turneringen helt plötsligt lite dyrare. Ska väl investera lite stålar på att köpa ett körkort. Hitta bil är lätt däremot, brukar vara en del "övergivna" på vintern här i fjollträsk. Trots att eloket har dom rätta kontakterna i tågbranschen vill jag nog köra på säkra sidan... Bra avregga er så jag får min reservplats. Men nu känns de nästan som de finns hopp, först på listan sedan införandet av ett nytt bord typ Lär inte vara några problem, jag stod på reservplats 4 bara en vecka innan förra turren men kom med Det går nog bra. Kommer antagligen vara gulare än gul för att tullen bestämt sig för att hårdkolla alla Lettlandsresenärer och blivit av med både 200 limpor cigg, 500 liter sprit, alla kontanter och fått bankkontot spärräd. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 13 November , 2010 Rapport Share Postad 13 November , 2010 Bra avregga er så jag får min reservplats. Men nu känns de nästan som de finns hopp, först på listan sedan införandet av ett nytt bord typ Om du ger mig 20% av din kommande vinst kan vi byta plats, du får min turreplats och jag tar din reservplats. Deal? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 13 November , 2010 Rapport Share Postad 13 November , 2010 Om du ger mig 20% av din kommande vinst kan vi byta plats, du får min turreplats och jag tar din reservplats. Deal?Lyssna inte på Fulla Pingvinen. Han är full. Tror jag ska hålla det semi-öppet för att man kör upp med bil istället för att ta tåget. Får bero på vädret. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gus-owicz Postad 13 November , 2010 Rapport Share Postad 13 November , 2010 Vem var det som fuckin citera'? Jag har blottat honom !! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts