Crappy Postad 27 September , 2010 Rapport Share Postad 27 September , 2010 mest bara för att jag vill syna ner ludde denna gången. Det ska jag DEFINITIVT också göra Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 27 September , 2010 Rapport Share Postad 27 September , 2010 Gör inte det, han drar ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 27 September , 2010 Rapport Share Postad 27 September , 2010 Gör inte det, han drar ut. Mmmmm det var därför jag foldade mina 99 mot hans push. Men att bli retad, hånad och närmast förlöjligad blir för mycket (Nåja den sved och jag får leva med den resten av mitt liv ) :mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 27 September , 2010 Rapport Share Postad 27 September , 2010 Mmmmm det var därför jag foldade mina 99 mot hans push.Men att bli retad, hånad och närmast förlöjligad blir för mycket (Nåja den sved och jag får leva med den resten av mitt liv ) :mrgreen: Är inte det ganska standard när det kommer till ditt pokerspelande? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ludvvig Postad 27 September , 2010 Rapport Share Postad 27 September , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
J-O Postad 28 September , 2010 Rapport Share Postad 28 September , 2010 Jag är på, självklart Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 28 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 28 September , 2010 Anmälda: Mike Sandsater S:t Björn jm_j bensjo (i gäststuga) TotalFreak Cyntax Puni ValterErik Soni Jennez Drunken Penguin John tarmac Bjoelle Hygglo Pinnen m1978 simonlofberg schoolbook miata Crappy Nisze Dybban! Ängeln Hogge Torax eloket Mats W Bergback mceot Omalley Okocha Darvartagan Jarne padrinos Loudmouth NiceHandGG KungKroon Ludvvig Wiiand Fransson NettanLove Grahm Chrille A Frykman Skanke Kim Olsson Bronegård J-O, f.d Appelsf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 28 September , 2010 Rapport Share Postad 28 September , 2010 Anmälda: Mike Sandsater S:t Björn jm_j bensjo (i gäststuga) TotalFreak Cyntax Puni ValterErik Soni Jennez Drunken Penguin John tarmac Bjoelle Hygglo Pinnen m1978 simonlofberg schoolbook miata Crappy Nisze Dybban! Ängeln Hogge Torax eloket Mats W Bergback mceot Omalley Okocha Darvartagan Jarne padrinos Loudmouth NiceHandGG KungKroon Ludvvig Wiiand Fransson NettanLove Grahm Chrille A Frykman Skanke Kim Olsson Bronegård J-O, f.d Appelsf Vän av ordning påpekar att det där är 51, borde vara dags för reservlista med J-O som första namn. (Du kommer ju säkert med, J-O och hoppas det varmt också så vi får chans till fler morgongrytor!). Fullbokat cirka 100 timmar efter annonseringen och mer än 100 dagar före turren! Unikt i pokervärlden? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nizse Postad 28 September , 2010 Rapport Share Postad 28 September , 2010 Om det är ok vill min trevlige vän Dan "Strykis" gärna hamna på reservlistan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 28 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 28 September , 2010 Anmälda: Mike Sandsater S:t Björn jm_j bensjo (i gäststuga) TotalFreak Cyntax Puni ValterErik Soni Jennez Drunken Penguin John tarmac Bjoelle Hygglo Pinnen m1978 simonlofberg schoolbook miata Crappy Nisze Dybban! Ängeln Hogge Torax eloket Mats W Bergback mceot Omalley Okocha Darvartagan Jarne J-O Loudmouth NiceHandGG KungKroon Ludvvig Wiiand Fransson NettanLove Grahm Chrille A Frykman Skanke Kim Olsson Bronegård Reserver: Dan "Strykis" Rust Johan Risto Koivulainen kggk Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 28 September , 2010 Rapport Share Postad 28 September , 2010 Sätt Rust och Johan på listan också Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
omalley Postad 28 September , 2010 Rapport Share Postad 28 September , 2010 Jag slänger in en Risto i reserven också så får jag kanske sällskap från småland. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 28 September , 2010 Rapport Share Postad 28 September , 2010 Upp med Koivulainen på reserven också, Mike Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 28 September , 2010 Rapport Share Postad 28 September , 2010 Är inte det ganska standard när det kommer till ditt pokerspelande? Hur var det nu? Du förlorade ett inköp till mig? Kom igen när du har vunnit en pott Loooossser :h: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 29 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 29 September , 2010 What u all have been waiting for, the seating chart: BORD 1 "simonlofberg" "Drunken penguin" "Soni" Magnus Bergback "KungKroon" S Wiiand "Bensjo" "miata79" "MikeTime" "Loudmouth" BORD 2 "Jarne" S Fransson "NiceHandGG" "Skanke" "Sandsater" "Cyntax" "NettanLove" "Bjoelle" "Nisze" Kim Matsson BORD 3 "Ludvvig" "Jennez" Chrille Andersson "Crappy" "m1978" "Valterego" "Darvartagan" M Frykman Christian Olsson "Tarmac" BORD 4 "Dybban" "jm_j" "Puni" Mats Wahlqvist "Okocha" Lars Grahm "JohnH" Robin Bronegård "TotalFarsa" "schoolbook" BORD 5 "eloket" "Pinnen" "Mceot" "Omalley" "Torax" "Ängeln" "Hygglo" "Sankt Björn" "Padrinos" "Hogge" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 29 September , 2010 Rapport Share Postad 29 September , 2010 Hur var det nu? Du förlorade ett inköp till mig? Kom igen när du har vunnit en pottLoooossser :h: Ett?!? 2 nästan. För övrigt skulle jag vilja ställa min plats till förfogande för J-O ifall det skulle vara så att alla anmälda dyker upp. Med tanke på hur mycket han donerat till turrar in the past så skulle det inte kännas rätt att spela om inte han gör det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 29 September , 2010 Rapport Share Postad 29 September , 2010 BORD 4"Dybban" "jm_j" "Puni" Mats Wahlqvist "Okocha" Lars Grahm "JohnH" Robin Bronegård "TotalFarsa" "schoolbook" Mycket nöjd med bordet! Inte för motståndet men för sällskapet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nice Hand GG Postad 29 September , 2010 Rapport Share Postad 29 September , 2010 är ju bara massa pokerproffs med :-( hoppas dessa onlinekids just också bara är onlinekids... själv skall jag öva mina reading skills på CC och även ett utav mina lite sjukare tricks som bygger på att jag skall ta beslut enligt vad sekundvisaren står på. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 29 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 29 September , 2010 är ju bara massa pokerproffs med :-( hoppas dessa onlinekids just också bara är onlinekids... själv skall jag öva mina reading skills på CC och även ett utav mina lite sjukare tricks som bygger på att jag skall ta beslut enligt vad sekundvisaren står på. Facit: BORD 2 "Jarne" (Spelar mest kval på nätet, 50-årsåldern) S Fransson (Spelar mest live, 35 år) "NiceHandGG" "Skanke" (Lirar knappt nåt på nätet längre, 35 år?) "Sandsater" (Knappast ett "kid") "Cyntax" (spelar inget på nätet, 35-40 år) "NettanLove" (spelar inget på nätet, 45-årig klubbspelerska) "Bjoelle" (barnunge) "Nisze" (cool snubbe i yngre medelåldern, lirar lite sng tror jag) Kim Matsson (30-åring som knappt spelar nåt på nätet. Klubbspelare) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 29 September , 2010 Rapport Share Postad 29 September , 2010 är ju bara massa pokerproffs med :-( Äh, deras skit luktar också illa... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 29 September , 2010 Rapport Share Postad 29 September , 2010 Mycket nöjd med bordet! Inte för motståndet men för sällskapet håller me.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tarmac Postad 29 September , 2010 Rapport Share Postad 29 September , 2010 Oh my lord ... har jag verkligen Jennez o m1978 samt en idrottslegend i Christian Olsson på samma bord? Jöss ... kommer bli tufft =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 29 September , 2010 Rapport Share Postad 29 September , 2010 Oh my lord ... har jag verkligen Jennez o m1978 samt en idrottslegend i Christian Olsson på samma bord? Jöss ... kommer bli tufft =) Lättaste bordet imo Ludde bombar bara med sina Doyle's Jennez, aka fiskjens behöver man inte ta ngn notis av Valter? Psssstttt Darvatagan? En kvinna till honom dagen innan så somnar han vid bordet Undertecknad? Nja Crappy= Gratismarker :mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
#LOUDmouth# Postad 29 September , 2010 Rapport Share Postad 29 September , 2010 Åhh, jag får äran att sitta vid samma bord som värden! Efter att ha sett genomgången av bord 2 inser jag hur fel jag var ute som trodde att jag skulle höja medelåldern. Trodde faktiskt att det var betydligt lägre åldrar. Men så, för en rookie skulle det vara smutt med en low down av mitt bord också. Vem är rötkuken, snackepåsen, snyggingen och inte minst vem är den obligatoriska gbg-Glenn med ett hurtfriskt humör och dålig humor? /#LOUDmouth# Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 29 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 29 September , 2010 Åhh, jag får äran att sitta vid samma bord som värden! Efter att ha sett genomgången av bord 2 inser jag hur fel jag var ute som trodde att jag skulle höja medelåldern. Trodde faktiskt att det var betydligt lägre åldrar. Men så, för en rookie skulle det vara smutt med en low down av mitt bord också. Vem är rötkuken, snackepåsen, snyggingen och inte minst vem är den obligatoriska gbg-Glenn med ett hurtfriskt humör och dålig humor? /#LOUDmouth# Varsågod: BORD 1 "simonlofberg" (klassiskt internetkid med ett ständigt leende på läpparna) "Drunken penguin" (f.d moderator från sveriges framsida. trevlig skit!) "Soni" (noll koll faktiskt) Magnus Bergback (38-årig klubblirare) "KungKroon" (extremt trevlig hårdrockare. mkt duktig turrelirare) S Wiiand (50-årig klubblirare. gillar skratt och många öl) "Bensjo" (42-45?-årig myskille) "miata79" (ohyggligt trevlig kille i yngre medelåldern, lirar en del på nätet) "MikeTime" (37-årig fisk. bättre live- än nätlirare) "Loudmouth" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts