omalley Postad 21 December , 2010 Rapport Share Postad 21 December , 2010 Kanske skulle lägga ut en blänkare om samkörning. Vi är 2 som kör bil från söder om Jönköping. Minst 2 till kan vi klämma in om någon är intresserad. Ser för övrigt mer fram mot detta än julafton! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 21 December , 2010 Rapport Share Postad 21 December , 2010 What???Optikern!!! Det är allmän samling på tåget från Gbg. Jag gissar att vi blir 7/8 st iaf. Om Totalfixarn lägger upp tågavgångar och vilket tåg så kanske vi kan samla ihop ännu fler! Till Eders tjänst! Avgång Gbg kl 1002, SJ Regional 172. Framme ca 1230 Hem igen ca 1123, SJ Regional 167. Framme ca 1400 Fast ska erkänna att jag planerar ha bilen i beredskap om det är sån kaos som det är i tågtrafiken ikväll. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 21 December , 2010 Rapport Share Postad 21 December , 2010 Fast ska erkänna att jag planerar ha bilen i beredskap om det är sån kaos som det är i tågtrafiken ikväll. Odds på den? Btw så har jag redan tjingat shotgun, info för er som tänkte försöka åka med om Farsan kör. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 22 December , 2010 Rapport Share Postad 22 December , 2010 Odds på den? Btw så har jag redan tjingat shotgun, info för er som tänkte försöka åka med om Farsan kör. Superbt! Du kan få bli chef över volymkontrollen och om du är snäll, spolarvätskan. Vägde in på 85,8 imorse. Måste under 82 innan mikes turre annars kostar det mig 2k till DP :-/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 22 December , 2010 Rapport Share Postad 22 December , 2010 Superbt! Du kan få bli chef över volymkontrollen och om du är snäll, spolarvätskan. Vägde in på 85,8 imorse. Måste under 82 innan mikes turre annars kostar det mig 2k till DP :-/ Äsch, 3 kilo gör du på 4 dagar. Jag har fortfarande 10 kvar att tappa. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 22 December , 2010 Rapport Share Postad 22 December , 2010 Ingen julmat för er två? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 22 December , 2010 Rapport Share Postad 22 December , 2010 Ingen julmat för er två?Ooooooh, det ska lastas så mkt julmat så du anar inte Btw... Bountyn som jag utlyser på mig själv kom i posten idag. Hogge och mike fattar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 22 December , 2010 Rapport Share Postad 22 December , 2010 Ooooooh, det ska lastas så mkt julmat så du anar inte Btw... Bountyn som jag utlyser på mig själv kom i posten idag. Hogge och mike fattar. Moahahahaha Nu blev jag glad igen, puss TF Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 22 December , 2010 Rapport Share Postad 22 December , 2010 Har tyvärr varit tvungen att lämna återbud idag då det dök upp en sak som jag måste prioritera som arbetslös. Nämligen ett jobb. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 22 December , 2010 Rapport Share Postad 22 December , 2010 Hurra, grattis! :mrgreen: Eller, fan också att du inte kan vara mer och spela, jag hade sett fram emot att träffa dig igen. Dock så kommer det fler turrar Riktigt kul att höra att det löst sig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DonLennon Postad 22 December , 2010 Rapport Share Postad 22 December , 2010 Wall(ter)-E: Det där med att hänga på forum är inte min tepåse, fattar knappt hur man skriver här ju. Men men, kanske ska tänka om gällande tåget då om ni är så många. Återkommer i frågan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
miata91 Postad 22 December , 2010 Rapport Share Postad 22 December , 2010 Klart ni skall joina gemenskapen på tåget... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 23 December , 2010 Författare Rapport Share Postad 23 December , 2010 Fan TF, du är lika duktig på bountys som jag på julkort..! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 24 December , 2010 Rapport Share Postad 24 December , 2010 Fan TF, du är lika duktig på bountys som jag på julkort..! Han har också russin ser jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ludvvig Postad 24 December , 2010 Rapport Share Postad 24 December , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 25 December , 2010 Rapport Share Postad 25 December , 2010 Måste tyvärr hoppa av jag också. Hade hoppats slippa spela pingis den här helgen men som lagledare måste man nog ställa upp när ingen annan kan Hoppas närvara vid nästa evenemang! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 25 December , 2010 Rapport Share Postad 25 December , 2010 Missar :( Fick förlängd semester i Malaysia till den 15e tack vare att flyget blev försenat pga det såkallade väderkaoset i paris (läs 2 cm snö). Riktigt tråkigt, men önskar er alla en trevlig turnering! Måste tyvärr hoppa av jag också. Hade hoppats slippa spela pingis den här helgen men som lagledare måste man nog ställa upp när ingen annan kan Hoppas närvara vid nästa evenemang! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 25 December , 2010 Författare Rapport Share Postad 25 December , 2010 :( +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cDk Postad 26 December , 2010 Rapport Share Postad 26 December , 2010 Jag får tyvärr hoppa på trenden och avanmäla mig jag också Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 26 December , 2010 Författare Rapport Share Postad 26 December , 2010 Efter diverse avhopp ser det numera ut så här: UPPDATERING: Prispotten (minst 73,2K vid 61 deltagare) ser ut enligt följande: 1:a 25.000:- (plus en graverad pokal, skänkt av J-O) 2:a 15.000:- 3:a 10.000:- 4:e 8.000:- 5:e 6.000:- 6:e 4.000:- 7:e 3.000:- 8:e 2.000:- First to bust: 200:- i cg-chips. Detta innebär att hela finalbordet kommer itm. Avgiften för 2nd chance (350:- ) kommer läggas på från prisplats 1 och neråt. Det kommer finnas dealers på de sista två borden som spelas 8handat. Det finns även en massös på plats som kan erbjuda massage till en rimlig kostnad. Som vanligt förekommer ingen försäljning av alkoholhaltiga drycker utan det får var och en ta med själv. Enklare förtäring, kaffe/mineralvatten samt lite tilltugg ingår i avgiften. Vartefter borden bryts kommer sidospel erbjudas på dessa. Anmälda: Mike (sover i kåken) Sandsater (sover i kåken) S:t Björn jm_j bensjo (i gäststuga) TotalFreak (sover i kåken) Cyntax Mattias "PokerStar" A ValterErik xcobra Jennez Drunken Penguin (sover i kåken) John (i gäststuga) tarmac Bjoelle Hygglo (sover i kåken) Pinnen m1978 Jenny W schoolbook miata (sover i kåken) Crappy (sover i kåken) Nisze Dybban! Ms Taman Hogge Torax eloket Mats W Bergback mceot Omalley (sover i kåken) Okocha Darvartagan Jarne (sover i gästrummet) J-O Loudmouth NiceHandGG KungKroon Gosan1 Wiiand Fransson NettanLove Grahm Chrille A Kim Olsson Bronegård Dan "Strykis" Andy Johan Risto Koivulainen kggk Optikern Galvanizer Mjukis Gus-Ovitz Illvillja Reserver: Danne "The Admin" Eurythmech Bo Jompa Ibba Charlotte E Mr Tight Sturedenstore jake Grubbla MC-Peder Sigge Bluffsyn Bluffsyn 2 Bluffsyn 3 BORD 1 Jenny W (Trevlig klubbspelerska. Dock ganska oerfaren. På poker iaf.) "Drunken penguin" (f.d moderator från sveriges framsida. trevlig skit!) "xcobra" ("Brutit mot estniska lagar för att träffa jm_j i fängelset, skriver en del om poker.") Magnus Bergback (38-årig klubblirare) "KungKroon" (extremt trevlig hårdrockare. mkt duktig turrelirare) S Wiiand (50-årig klubblirare. gillar skratt och många öl) "Bensjo" (42-45?-årig myskille) "miata79" (ohyggligt trevlig kille i yngre medelåldern, lirar en del på nätet) "MikeTime" (37-årig fisk. bättre live- än nätlirare) "Loudmouth" (35årig småbögig gnagare som är bättre på att snacka än på poker) BORD 2 "Jarne" (Spelar mest kval på nätet, 50-årsåldern) S Fransson (Spelar mest live, 35 år) "NiceHandGG" (30-årig, gladlynt snubbe från södra sverige) "Kobo" (Ung butikschef, Red Bull Vodka-beroende.) "Sandsater" (Knappast ett "kid") "Cyntax" (spelar inget på nätet, 38 år, jurist) "NettanLove" (spelar inget på nätet, 45-årig klubbspelerska) "Bjoelle" (Hogges blivande pojkvän) "Nisze" (cool snubbe i yngre medelåldern, lirar lite sng tror jag) Kim Matsson (30-åring som knappt spelar nåt på nätet. Klubbspelare) BORD 3 "Gosan1" (har noll koll på vem det är) "Jennez" (övergödd skåning med söt flickvän. lirar oftast nykter tyvärr.) Chrille Andersson (Mycket bra livespelare som bl.a slog padrinos hu i Krukans main) "Crappy" (medelålders live- och nätspelare. blir otroligt bakis) "m1978" (väldigt trevlig, lite yngre ståckhålmare) "Valterego" (45-årig, pratglad pf-redaktör) "Darvartagan" (ölälskande dalmas som gillas av flickorna) "Prodir" (ingen aning) Christian Olsson (yngre klubblirare) "Tarmac" (31-årig spelare, som allt som oftast spelar med mer hjärta än hjärna, muttrat mycket vid suckout's, har nån enstaka gång återfunnits nykter) BORD 4 "Dybban" (27-årig live- och nätlirare med en bra blogg. älskas av alla) "jm_j" (underbar finne med en enorm törst efter vin.) Mattias "PokerStar" A (semikänd bloggare. skriver sämre än Dybban) Mats Wahlqvist (prat- och ölglad 50-årig klubbspelare. mkt trevlig) "Okocha" (rundnätt 23-åring. bra live- och nätlirare, dryg online, trevlig irl.) Lars Grahm (stabil klubblirare i 35-årsåldern) "JohnH" (trevlig sthlmare. lirar främst live på CC) Robin Bronegård (stabil, 32-årig klubblirare. vann Berga Open i januari) "TotalFarsa" (medelålders tvåbarnsfarsa med förkärlek för öl. mot honom vinner man till och med med 32s) "schoolbook" (medelålders, intelligent och gladlynt sthlmare. mattesnille) BORD 5 "eloket" (Härligt pratglad, medelålders snubbe. Kompis med jm_j) "Pinnen" (bridge- & schackspelare, doktor i kemi, från Piteå, Karlskoga, 38 år) "Mceot" (ingen aning) "Omalley" (Fantastisk smålänning i 37?-årsåldern. Blir ofta inlåst på fyllan i Tallinn) "Torax" (Blufftokig klubblirare i min ålder. Mkt trevlig!) "Ms Taman" (trevlig, medelålders, kvinnlig klubblirare. pratglad och skojfrisk!) "Hygglo" (Stabil, medelålders lirare från Värmland. Lugn men lurig) "Sankt Björn" (Hyvens sthlmare. Stabil imo.) "J-O" (Härlig värmländsk man som syns och hörs i mängden!) "Hogge" (Underbart bullrig värmlänning i 38-årsåldern. Gillar alkohol.) BORD 6 Dan "Strykis" Andy Johan Risto Koivulainen kggk Optikern Galvanizer Mjukis Gus-Ovitz Illvillja Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hygglo Postad 26 December , 2010 Rapport Share Postad 26 December , 2010 Vilket bra bord jag sitter vid, känner nästan alla där, bara härliga/roliga människor! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 26 December , 2010 Rapport Share Postad 26 December , 2010 Vilket bra bord jag sitter vid, känner nästan alla där, bara härliga/roliga människor! Kan bara instämma Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Aceofclubs Postad 26 December , 2010 Rapport Share Postad 26 December , 2010 Går väl mot trenden o ställer mig i den långa kön då.... Kan ju vara värt en del att få tracka DP igen... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 27 December , 2010 Rapport Share Postad 27 December , 2010 Efter diverse avhopp ser det numera ut så här:UPPDATERING: Prispotten (minst 73,2K vid 61 deltagare) ser ut enligt följande: 1:a 25.000:- (plus en graverad pokal, skänkt av J-O) 2:a 15.000:- 3:a 10.000:- 4:e 8.000:- 5:e 6.000:- 6:e 4.000:- 7:e 3.000:- 8:e 2.000:- First to bust: 200:- i cg-chips. Detta innebär att hela finalbordet kommer itm. Avgiften för 2nd chance (350:- ) kommer läggas på från prisplats 1 och neråt. Det kommer finnas dealers på de sista två borden som spelas 8handat. Det finns även en massös på plats som kan erbjuda massage till en rimlig kostnad. Som vanligt förekommer ingen försäljning av alkoholhaltiga drycker utan det får var och en ta med själv. Enklare förtäring, kaffe/mineralvatten samt lite tilltugg ingår i avgiften. Vartefter borden bryts kommer sidospel erbjudas på dessa. Anmälda: Mike (sover i kåken) Sandsater (sover i kåken) S:t Björn jm_j (sover på kåken) bensjo (i gäststuga) TotalFreak (sover i kåken) Cyntax Mattias "PokerStar" A ValterErik xcobra Jennez Drunken Penguin (sover i kåken) John (i gäststuga) tarmac Bjoelle Hygglo (sover i kåken) Pinnen m1978 simonlofberg schoolbook miata (sover i kåken) Crappy (sover i kåken) Nisze Dybban! Ms Taman Hogge Torax eloket Mats W Bergback mceot Omalley (sover i kåken) Okocha Darvartagan Jarne (sover i gästrummet) J-O Loudmouth NiceHandGG KungKroon Gosan1 Wiiand Fransson NettanLove Grahm Chrille A Kim Olsson Bronegård Dan "Strykis" Andy Johan Risto Koivulainen kggk Optikern Galvanizer Mjukis Gus-Ovitz Illvillja fyp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 29 December , 2010 Författare Rapport Share Postad 29 December , 2010 Snart är Eury välkommen! UPPDATERING: Prispotten (minst 73,2K vid 61 deltagare) ser ut enligt följande: 1:a 25.000:- (plus en graverad pokal, skänkt av J-O) 2:a 15.000:- 3:a 10.000:- 4:e 8.000:- 5:e 6.000:- 6:e 4.000:- 7:e 3.000:- 8:e 2.000:- First to bust: 200:- i cg-chips. Detta innebär att hela finalbordet kommer itm. Avgiften för 2nd chance (350:- ) kommer läggas på från prisplats 1 och neråt. Det kommer finnas dealers på de sista två borden som spelas 8handat. Det finns även en massös på plats som kan erbjuda massage till en rimlig kostnad. Som vanligt förekommer ingen försäljning av alkoholhaltiga drycker utan det får var och en ta med själv. Enklare förtäring, kaffe/mineralvatten samt lite tilltugg ingår i avgiften. Vartefter borden bryts kommer sidospel erbjudas på dessa. Anmälda: Mike (sover i kåken) Sandsater (sover i kåken) S:t Björn jm_j bensjo (i gäststuga) TotalFreak (sover i kåken) Cyntax Mattias "PokerStar" A ValterErik xcobra Jennez Drunken Penguin (sover i kåken) John (i gäststuga) tarmac Bjoelle Hygglo (sover i kåken) Pinnen m1978 Danne "The Admin" L schoolbook miata (sover i kåken) Crappy (sover i kåken) Nisze Dybban! Ms Taman Hogge Torax eloket Mats W Bergback mceot Omalley (sover i kåken) Okocha Darvartagan Jarne (sover i gästrummet) J-O Loudmouth NiceHandGG KungKroon Gosan1 Wiiand Fransson NettanLove Grahm Chrille A Kim Olsson Bronegård Dan "Strykis" Andy Eurythmech Risto Koivulainen kggk Optikern Galvanizer Mjukis Gus-Ovitz Illvillja Reserver: Jompa Ibba Charlotte E Mr Tight Sturedenstore jake Grubbla MC-Peder Sigge Bluffsyn Bluffsyn 2 Bluffsyn 3 BORD 1 Danne "The Admin" L "Drunken penguin" (f.d moderator från sveriges framsida. trevlig skit!) "xcobra" ("Brutit mot estniska lagar för att träffa jm_j i fängelset, skriver en del om poker.") Magnus Bergback (38-årig klubblirare) "KungKroon" (extremt trevlig hårdrockare. mkt duktig turrelirare) S Wiiand (50-årig klubblirare. gillar skratt och många öl) "Bensjo" (42-45?-årig myskille) "miata79" (ohyggligt trevlig kille i yngre medelåldern, lirar en del på nätet) "MikeTime" (37-årig fisk. bättre live- än nätlirare) "Loudmouth" (35årig småbögig gnagare som är bättre på att snacka än på poker) BORD 2 "Jarne" (Spelar mest kval på nätet, 50-årsåldern) S Fransson (Spelar mest live, 35 år) "NiceHandGG" (30-årig, gladlynt snubbe från södra sverige) "Kobo" (Ung butikschef, Red Bull Vodka-beroende.) "Sandsater" (Knappast ett "kid") "Cyntax" (spelar inget på nätet, 38 år, jurist) "NettanLove" (spelar inget på nätet, 45-årig klubbspelerska) "Bjoelle" (Hogges blivande pojkvän) "Nisze" (cool snubbe i yngre medelåldern, lirar lite sng tror jag) Kim Matsson (30-åring som knappt spelar nåt på nätet. Klubbspelare) BORD 3 "Gosan1" (har noll koll på vem det är) "Jennez" (övergödd skåning med söt flickvän. lirar oftast nykter tyvärr.) Chrille Andersson (Mycket bra livespelare som bl.a slog padrinos hu i Krukans main) "Crappy" (medelålders live- och nätspelare. blir otroligt bakis) "m1978" (väldigt trevlig, lite yngre ståckhålmare) "Valterego" (45-årig, pratglad pf-redaktör) "Darvartagan" (ölälskande dalmas som gillas av flickorna) "Prodir" (ingen aning) Christian Olsson (yngre klubblirare) "Tarmac" (31-årig spelare, som allt som oftast spelar med mer hjärta än hjärna, muttrat mycket vid suckout's, har nån enstaka gång återfunnits nykter) BORD 4 "Dybban" (27-årig live- och nätlirare med en bra blogg. älskas av alla) "jm_j" (underbar finne med en enorm törst efter vin.) Mattias "PokerStar" A (semikänd bloggare. skriver sämre än Dybban) Mats Wahlqvist (prat- och ölglad 50-årig klubbspelare. mkt trevlig) "Okocha" (rundnätt 23-åring. bra live- och nätlirare, dryg online, trevlig irl.) Lars Grahm (stabil klubblirare i 35-årsåldern) "JohnH" (trevlig sthlmare. lirar främst live på CC) Robin Bronegård (stabil, 32-årig klubblirare. vann Berga Open i januari) "TotalFarsa" (medelålders tvåbarnsfarsa med förkärlek för öl. mot honom vinner man till och med med 32s) "schoolbook" (medelålders, intelligent och gladlynt sthlmare. mattesnille) BORD 5 "eloket" (Härligt pratglad, medelålders snubbe. Kompis med jm_j) "Pinnen" (bridge- & schackspelare, doktor i kemi, från Piteå, Karlskoga, 38 år) "Mceot" (ingen aning) "Omalley" (Fantastisk smålänning i 37?-årsåldern. Blir ofta inlåst på fyllan i Tallinn) "Torax" (Blufftokig klubblirare i min ålder. Mkt trevlig!) "Ms Taman" (trevlig, medelålders, kvinnlig klubblirare. pratglad och skojfrisk!) "Hygglo" (Stabil, medelålders lirare från Värmland. Lugn men lurig) "Sankt Björn" (Hyvens sthlmare. Stabil imo.) "J-O" (Härlig värmländsk man som syns och hörs i mängden!) "Hogge" (Underbart bullrig värmlänning i 38-årsåldern. Gillar alkohol.) BORD 6 Dan "Strykis" Eurythmech Andy Risto Koivulainen kggk Optikern Galvanizer Mjukis Gus-Ovitz Illvillja Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts