affe2000 Postad 21 December , 2010 Rapport Share Postad 21 December , 2010 Intressant. Om man är två killar så är det helt okej att slänga käft och säga nästan vad som helst, men om man är av olika kön så blir det direkt ett raggningsförsök och så blir man beskylld för en massa saker och får en egen tråd till och med? Du kanske inte ska döma alla andra efter dig själv Bjoelle. I dont like. Nu måste jag ta alla dina marker när vi hamnar på samma bord nästa gång. Och gången därefter. Och kanske en gång till... PS. Dumpa den andra tråden, tack. Det är ju uppenbart att Bjoelle har ett problematiskt förhållande till det sociala samspelet mellan man och kvinna. Troligtvis hatar han nog både Mike och kvinnor. Sluta spela "hard to get" TF. Kom ihåg att jag hörde dig skrika "Not in the face" till Mike.... Om han säger "not in my face" så är han väl svårfångad? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 21 December , 2010 Rapport Share Postad 21 December , 2010 Sluta spela "hard to get" TF. Kom ihåg att jag hörde dig skrika "Not in the face" till Mike....Så den episoden var inte bara en hemsk fylledröm? Oh, the humanity... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 21 December , 2010 Rapport Share Postad 21 December , 2010 Det är ju uppenbart att Bjoelle har ett problematiskt förhållande till det sociala samspelet mellan man och kvinna. Troligtvis hatar han nog både Mike och kvinnor. ? Got me, jag erkänner. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 21 December , 2010 Rapport Share Postad 21 December , 2010 Intressant. Om man är två killar så är det helt okej att slänga käft och säga nästan vad som helst, men om man är av olika kön så blir det direkt ett raggningsförsök och så blir man beskylld för en massa saker och får en egen tråd till och med? Du kanske inte ska döma alla andra efter dig själv Bjoelle. I dont like. Nu måste jag ta alla dina marker när vi hamnar på samma bord nästa gång. Och gången därefter. Och kanske en gång till... PS. Dumpa den andra tråden, tack. Du är inte beskylld för något alls. Det är mike som raggar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 21 December , 2010 Rapport Share Postad 21 December , 2010 Just for the record, om Bjölles flickvän hade haft dagbok på pf så hade den hetat (hetat? wtf, är det ens ett ord?): Bjölles flickvän! Bjölles flickvän! Världens bästa Bjölles flickvän! Vackra, snälla, inte alls tjocka Bjölles flickvän. Apropå ingenting så måste det börja funderas på lämplig bounty. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 21 December , 2010 Författare Rapport Share Postad 21 December , 2010 Apropå ingenting så måste det börja funderas på lämplig bounty. NOT IN THE FACE, NOT IN THE FACE!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 21 December , 2010 Rapport Share Postad 21 December , 2010 Just for the record, om Bjölles flickvän hade haft dagbok på pf så hade den hetat (hetat? wtf, är det ens ett ord?): Bjölles flickvän! Bjölles flickvän! Världens bästa Bjölles flickvän! Vackra, snälla, inte alls tjocka Bjölles flickvän. Apropå ingenting så måste det börja funderas på lämplig bounty. Godmorgon TF. Typ!? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 21 December , 2010 Rapport Share Postad 21 December , 2010 NOT IN THE FACE, NOT IN THE FACE!!!Så vadå, en tom colaflaska? Godmorgon TF. Typ!?Yupyup! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 21 December , 2010 Rapport Share Postad 21 December , 2010 Apropå ingenting så måste det börja funderas på lämplig bounty.Bounty beställd. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 21 December , 2010 Rapport Share Postad 21 December , 2010 Grattis Miketime! Läste nånstans att du fyller 23 igen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 21 December , 2010 Författare Rapport Share Postad 21 December , 2010 Grattis Miketime! Läste nånstans att du fyller 23 igen Tyty! Ljög obv på fejjan, fyller faktiskt 27. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
xcobra Postad 21 December , 2010 Rapport Share Postad 21 December , 2010 Det ligger i mikes beteende att ragga på allt och alla. Har nog aldrig fått så många skamliga förslag som under tallinn-helgen. Hade han bara vart lite snyggare så... ... ... Hahahaa ja DET har jag förstått, det har framgått tydligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
xcobra Postad 21 December , 2010 Rapport Share Postad 21 December , 2010 Du är inte beskylld för något alls. Det är mike som raggar ...*funderar*... Ok.. jag kanske misstolkade. Men det är bäst att du kollar om du kan få köra med ett par rebuy... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nizse Postad 21 December , 2010 Rapport Share Postad 21 December , 2010 Det ligger i mikes beteende att ragga på allt och alla. Har nog aldrig fått så många skamliga förslag som under tallinn-helgen. Hade han bara vart lite snyggare så... ... ... Det är bara äckligt om man tittar ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 21 December , 2010 Rapport Share Postad 21 December , 2010 Det är bara äckligt om man tittar ner.Jag tänker mig även ett par rejäla hörselskydd. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 21 December , 2010 Rapport Share Postad 21 December , 2010 ...*funderar*... Ok.. jag kanske misstolkade. Men det är bäst att du kollar om du kan få köra med ett par rebuy... Säkert lösbart, gäller bara att smöra tillräckligt för Mike. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Grubbla Postad 21 December , 2010 Rapport Share Postad 21 December , 2010 Fick en sjuk bild om hur alla slutar spela poker efter 2 timmar och allting utvecklas till en enda stor orgie Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 21 December , 2010 Rapport Share Postad 21 December , 2010 Fick en sjuk bild om hur alla slutar spela poker efter 2 timmar och allting utvecklas till en enda stor orgie Sjuk och sjuk.....farligt nära sanningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 21 December , 2010 Rapport Share Postad 21 December , 2010 Orgie kunde ju vara skoj! Gäller bara att smörja in miketime tillräckligt som TF påpekade tidigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Grubbla Postad 21 December , 2010 Rapport Share Postad 21 December , 2010 Sjuk och sjuk.....farligt nära sanningen. Tyvärr ligger jag nog för långt ner på reservlistan för att få uppleva denna underbara tillställning. Men Mike du ringer om ni behöver tv-team. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Grubbla Postad 21 December , 2010 Rapport Share Postad 21 December , 2010 Orgie kunde ju vara skoj! Gäller bara att smörja in miketime tillräckligt som TF påpekade tidigare. Det här är grabbar som varit med förr vettu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DonLennon Postad 21 December , 2010 Rapport Share Postad 21 December , 2010 Detta kommer ju bli väldigt trevligt. Får man plats med en dubbel luftmadrass när det vankas läggdags? Har ju bara minnen av Kumla stadshotell och deras värdelösa ursäkt till frukostbuffé. Kommer troligen ta bilen från Göteborg, säkerligen med Dybban som kartläsare. Så det finns minst två platser i bilen såvida inte Dybban gått och lovat bort till någon. Går bra att maila mig på johan.f1@telia.com om ni är sugna, minns att PMet här på forumen fungerar sisådär för en annan. MVH Optikern Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 21 December , 2010 Rapport Share Postad 21 December , 2010 What??? Optikern!!! Det är allmän samling på tåget från Gbg. Jag gissar att vi blir 7/8 st iaf. Om Totalfixarn lägger upp tågavgångar och vilket tåg så kanske vi kan samla ihop ännu fler! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
m1978 Postad 21 December , 2010 Rapport Share Postad 21 December , 2010 Lättare att ta dubbelsängen i (last)bilen än på tåget. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 21 December , 2010 Rapport Share Postad 21 December , 2010 Detta kommer ju bli väldigt trevligt.Får man plats med en dubbel luftmadrass när det vankas läggdags? Har ju bara minnen av Kumla stadshotell och deras värdelösa ursäkt till frukostbuffé. Kommer troligen ta bilen från Göteborg, säkerligen med Dybban som kartläsare. Så det finns minst två platser i bilen såvida inte Dybban gått och lovat bort till någon. Går bra att maila mig på johan.f1@telia.com om ni är sugna, minns att PMet här på forumen fungerar sisådär för en annan. MVH Optikern PM:en kommer funka bättre när du passerar tio inlägg. Våga hänga mer här, vi är snälla Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts