exxent Postad 11 November , 2011 Författare Rapport Postad 11 November , 2011 Lastar in lite deg på Boston - Edmonton 1.96 ! Fixar rytmen inatt och ska spela en del poker i helgen är det tänkt, kom igen nu Bruins! Citera
exxent Postad 11 November , 2011 Författare Rapport Postad 11 November , 2011 Sådana här hemmamatcher som fick mig att gilla Boston som fan förra året, nu börjar det likna något Dags att testa skyrim innan man däckar, längtat länge efter detta spel så ska bli spännande. Citera
Såsen1491911744 Postad 11 November , 2011 Rapport Postad 11 November , 2011 GL i helgen! Ses förmodligen vid borden. Citera
exxent Postad 11 November , 2011 Författare Rapport Postad 11 November , 2011 Slängde in ett bet på Under 5.5 mål också i Vancouver - Kings till 1.7 för att ha något att raila medans jag fixa lite grejer, stod 3-0 efter 1a perioden och man trodde det var kört men med 1minut kvar så var det 3-1 och så kommer 5e målet så man blev nervös sista minuten men det höll iaf Skönt att hockeyn har gått bra på senaste, tagit igen det mesta från hålet man grävde i början Nu får det väl bli sängen. GL i helgen! Ses förmodligen vid borden. Tack detsamma! Citera
exxent Postad 12 November , 2011 Författare Rapport Postad 12 November , 2011 Inatt kör vi Chicago - Calgary 1.7 ML & Under 5.5 mål Vancouver - Dallas 1.83 Lite pokersugen nu också så ska nog kunna få in någon timme, verkar sitta en del stjärnor vid borden. Citera
exxent Postad 12 November , 2011 Författare Rapport Postad 12 November , 2011 Ibland ska man ju ha flyt iaf Trots några käftsmällar så blev det ca 1k upp efter lite mindre än 2h spel, börjar bli trött nu vilket är positivt så man kanske inte vaknar 7 på kvällen imorgon Skönt att Chicago gick in, blir väl att kolla Vancouver sen däcka, ciao Citera
exxent Postad 13 November , 2011 Författare Rapport Postad 13 November , 2011 Blev inte alls så mycket lir som man hoppades på pga att man inte har kunnat somna vid normal tid Blev tvungen att dygna och har sovit 1h idag typ, inget pokersug alls denna dag heller och vågar nog inte sätta mig heller när jag e så seg. Lastade in en del deg på Boston ikv mot Buffalo till 1.68 ML så blir att kolla på det sen ska man nog fan kunna somna, dags för 5e raka vinsten! Citera
exxent Postad 13 November , 2011 Författare Rapport Postad 13 November , 2011 Hade varit kul att höra åsikter om denna (kunde han ha undvikt Miller där? Förtjänar han verkligen mer än 2min?) Tycker det är lite lustigt hur Miller placerar sig http://video.nhl.com/videocenter/console?id=134691 Citera
hankie123 Postad 13 November , 2011 Rapport Postad 13 November , 2011 Hade varit kul att höra åsikter om denna (kunde han ha undvikt Miller där? Förtjänar han verkligen mer än 2min?)Tycker det är lite lustigt hur Miller placerar sig http://video.nhl.com/videocenter/console?id=134691 Väldigt svårt att undvika målvakten i sånna lägen sen så måste han ju göra en liten "tackling" för att inte bli sänkt själv. WP av Lucic 2 min imo. Citera
Kvastfan Postad 13 November , 2011 Rapport Postad 13 November , 2011 överspelet på florida-flyers och vancouver- islanders känns ganska troligt ikväll Citera
exxent Postad 13 November , 2011 Författare Rapport Postad 13 November , 2011 Väldigt svårt att undvika målvakten i sånna lägen sen så måste han ju göra en liten "tackling" för att inte bli sänkt själv. WP av Lucic 2 min imo. +1 Miller går ut och bölar i en intervju och kallar honom fucking asshole i princip, löjligt imo. överspelet på florida-flyers och vancouver- islanders känns ganska troligt ikväll gillar det på första matchen, vancouver är alltid svåra men gl Citera
exxent Postad 13 November , 2011 Författare Rapport Postad 13 November , 2011 Lastar själv in det på Över 5.5 i Chicago - Edmonton matchen till 2.18, får se om man orkar vara uppe och kolla på den också Börjar bli rätt trött men kom på att jag totalt glömt bort att CSI kommit med en "ny" säsong så det blev att tanka 7 avsnitt, kanske ta och kika på ett nu t.om edit; blev sjukt sugen att sätta på Minnesota - Anaheim 2.38 ML gogo! Citera
Kvastfan Postad 13 November , 2011 Rapport Postad 13 November , 2011 Tror den sitter ganska säkert Tror Chicago vinner med minst 2 mål inatt, blir ett lir på -1.5 chicago! Sen det du skrev om överspelet i chicago-islanders, dom möts ju inte ikväll GL med liret Citera
exxent Postad 13 November , 2011 Författare Rapport Postad 13 November , 2011 Tror den sitter ganska säkert Tror Chicago vinner med minst 2 mål inatt, blir ett lir på -1.5 chicago! Sen det du skrev om överspelet i chicago-islanders, dom möts ju inte ikväll GL med liret Ah skrev fel, Edmonton möter dom såklart Tack detsamma Citera
exxent Postad 14 November , 2011 Författare Rapport Postad 14 November , 2011 Riktigt skönt att hockeyn satt igår, blev en riktig rysare där Minnesota tappade en 3-0 ledning men lyckades hålla av vid 3-2 Ikväll blir det Montreal - Buffalo 2.02 och Carolina - Philadelphia 2.12 Citera
dandelion169 Postad 14 November , 2011 Rapport Postad 14 November , 2011 (redigerade) . Redigerad 16 Oktober , 2015 av dandelion169 Citera
exxent Postad 15 November , 2011 Författare Rapport Postad 15 November , 2011 Jag la en dubbel på omvända resultat Inget GL till dig då Citera
exxent Postad 15 November , 2011 Författare Rapport Postad 15 November , 2011 Wow megafail av Montreal ikv, surt. Fick in ett litet motbet vid 2-0 för att minska förlusten iaf, var 2 grymma matcher. Se om man kan lösa dygnsrytmen snart så man kan spela mer poker Citera
Kvastfan Postad 15 November , 2011 Rapport Postad 15 November , 2011 lirade ml på montreal och flyers, hur fan lyckades montreal tappa ? jag råkade somna vid 2-0 i andra Citera
exxent Postad 15 November , 2011 Författare Rapport Postad 15 November , 2011 lirade ml på montreal och flyers, hur fan lyckades montreal tappa ? jag råkade somna vid 2-0 i andra Mjo den var riktig sur, hockey är ju tyvärr så ibland. Kul för Enroth dock, alltid något positivt Ikväll är jag riktigt sugen att lasta på Boston mot New Jersey, ska bli en grym match att se iaf. Sjukt sugen att betta på många av matcherna, får nog bli en svs dubbel Citera
Kvastfan Postad 15 November , 2011 Rapport Postad 15 November , 2011 många intressanta matcher ikväll Boston känns stensäker, -1.5 på dom, Dallas ML hemma mot florida Rangers ML borta mot islanders Toronto vs pheonix över 5.5 Detroit vs stl blues ML eller -1.5 på detroit! Vilka tycker du känns bäst förutom boston Den här sidan är ganska nice att kolla på innan man bettar! Målvakterna är sjukt viktiga imo http://www.mybooksports.com/NHL_GOALIE_STARTERS.html Citera
exxent Postad 15 November , 2011 Författare Rapport Postad 15 November , 2011 många intressanta matcher ikväll Boston känns stensäker, -1.5 på dom, Dallas ML hemma mot florida Rangers ML borta mot islanders Toronto vs pheonix över 5.5 Detroit vs stl blues ML eller -1.5 på detroit! Vilka tycker du känns bäst förutom boston Den här sidan är ganska nice att kolla på innan man bettar! Målvakterna är sjukt viktiga imo http://www.mybooksports.com/NHL_GOALIE_STARTERS.html Nice, brukar kolla på http://www.dailyfaceoff.com/ för att se målvakterna Är rätt sugen på ML Rangers mot Islanders och eventuellt Pittsburgh mot Colorado, Dallas borde ju vinna sin match tycker man också. 1.8 på över 4,5mål i Boston matchen känns också lockande även fast det är mot NJ Citera
Kvastfan Postad 15 November , 2011 Rapport Postad 15 November , 2011 Nice, brukar kolla på http://www.dailyfaceoff.com/ för att se målvakterna Är rätt sugen på ML Rangers mot Islanders och eventuellt Pittsburgh mot Colorado, Dallas borde ju vinna sin match tycker man också. 1.8 på över 4,5mål i Boston matchen känns också lockande även fast det är mot NJ okej, den där har jag missat! Finns sjukt mkt o lira på idag! får se vilka gobitar man lyckas hitta! Citera
Kvastfan Postad 15 November , 2011 Rapport Postad 15 November , 2011 kan nog bli en liten bett på hcp seger för england mot sverige ikväll. sverige ska inte ha en chans mot England ikväll som har många junisar som vill visa fram fötterna! 3.10 på bet365! Citera
exxent Postad 15 November , 2011 Författare Rapport Postad 15 November , 2011 okej, den där har jag missat! Finns sjukt mkt o lira på idag! får se vilka gobitar man lyckas hitta! kan nog bli en liten bett på hcp seger för england mot sverige ikväll. sverige ska inte ha en chans mot England ikväll som har många junisar som vill visa fram fötterna! 3.10 på bet365! Verkligen, svårt att bestämma sig på vilka man ska ta Åfan hade ingen aning om det (ingen koll på fotboll), har man något att titta på ikväll då gl Citera
Recommended Posts