Gå till innehåll

Kimacks microbok.


exxent

Recommended Posts

  • Svars 2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Riktigt skönt med Boston vinst inatt! Pokern inatt var väldigt svängig och halvjobbig psykiskt, räddade dock natten med några potter på slutet så det var också otroligt skönt. Gymmet avklarat idag och nu blir det fan sömn, helt jävla slut. Ska bli spännande som fan med golfen ikväll, hoppas på Paul Casey eller Briny Baird.

Måndag ska bli riktigt nice också, många matcher man kan hitta fina bets på.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2st "dubblar" idag, en skrälldubbel och en vanlig.

 

Första;

 

Columbus - Vancouver

Dallas - Phoenix Över 5mål

N.Y I -Minnesota

 

Skrälldubbeln;

 

N.Jersey - Carolina

St.Louis - Calgary

Washington - Tampa Bay

 

Sleten efter 7h sömn och gym, får se om pokersuget kommer snart.

 

Måste verkligen börja kolla upp när lagen använder sina reservmålvakter innan jag bettar.. Herregud :roll:

 

Ändå bettar man lite på Boston ikv och får SEN reda på att Rask står i kassen.. *facepalm*

Märks verkligen hur laget plötsligt spelar med ett helt annat självförtroende även om han idag har spelat riktigt bra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bettade emot Sverige idag (standard) och självklart gör dom sitt livs match haha, väldigt kul förstås och jag är såklart glad för deras skull.

Pokern idag gick rätt bra och det blev ca 7-800 upp, lite fler sådana dagar så skulle jag inte klaga =) fixat lite sista minuten grejer i WoW och nu blir det hockey, lagt in en dubbel på Under 5 mål på kvällens 2 matcher, vore fint att börja vinna lite på hockeyn nu!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ruskigt kallt det ska gå med hockeybettandet nudå... För jävla tråkigt, tänkte liksom först att jag skulle betta på båda matcherna över 5.5 mål och sen var jag sugen att lira på Ottawa, så blev det att spela tvärtom och då hade man såklart suttit allt haha. Lätt att vara efterklok, bara ta nya tag imorgon. Hoppas att Boston kommer spela betydligt bättre än senast, var ingen rolig match alls.

 

Se om man orkar stanna uppe tills gymmet öppnar, vore gutt att träna när det inte är så mycket folk, sist man var där så var det helt fullt och det stank riktigt sur svett, inte den roligaste miljön att jogga i.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Härligt med en skön vändning från Colorado så att man slapp fortsätta losa alla hockey bets. Boston fortsätter spela svagt på offensiven så det blir inga riktigt roligare matcher, 2 jävligt snygga mål idag dock men räckte tyvärr inte för vinst.

 

Äcklig pokerdag som sagt, skönt att ligga monsterback och sedan inse att man bara har risiga bord uppe med massa regs, fick iaf ta igen lite på slutet så det var skönt.

Får ta och börja stiga upp tidigare så man hinner spela mer på kvällen, verkligen uselt värde idag efter 1 typ, vidrigt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Härligt med en skön vändning från Colorado så att man slapp fortsätta losa alla hockey bets. Boston fortsätter spela svagt på offensiven så det blir inga riktigt roligare matcher, 2 jävligt snygga mål idag dock men räckte tyvärr inte för vinst.

 

Äcklig pokerdag som sagt, skönt att ligga monsterback och sedan inse att man bara har risiga bord uppe med massa regs, fick iaf ta igen lite på slutet så det var skönt.

Får ta och börja stiga upp tidigare så man hinner spela mer på kvällen, verkligen uselt värde idag efter 1 typ, vidrigt.

 

haha mellan vilka tider sover du?:D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha mellan vilka tider sover du?:D

 

 

Vaknat 6 dom senaste dagarna, lite småskevt :-( Alldeles för roligt att vara uppe på nätterna. Dåligt pokersug efter gårdagen, se om det kommer inatt.

 

Kvällens NHL bets;

 

St Louis @ Dallas Under 5.5 mål

Washington @ Pittsburgh Under 5.5 mål

 

Sugen o lasta på Colorado också, får se.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blev en väldigt kort session ikväll som slutade plus så det var nice:-)

Första gången denna månaden som jag vann en all in pre med AA =) (1/5 woho)

 

Vågade inte lasta så mycket på Colorado och så vinner dom med 7-1 :mrgreen:

Skönt iaf att den satt och även Pittsburgh matchen, ser halvmörkt ut nu i Dallas matchen men det är inte slut ännu! hade ju varit riktigt fint med en strike ikv.

 

Blir LAN imorgon men ska nog få in lite pokertimmar på kvällarna, ska bli riktigt nice iaf, alltid roligt.

Blir nog en hel del CS så dom som vill möta några sopor på 3on3 laddern @ playnation kan ju pma ;) eller lägg till exxeNt på steam :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sleten efter 2 dagars LAN! Ätit/druckit alldeles för mycket skit, börjar bli dålig på att hålla sig undan fuskande (även om detta var ett givet tillfället att göra det på). Igår gick hockeyn åt helvete, vi la in lite svenska spel dubblar här och ingen av oss lyckades, kanske inte så konstigt när 6/14 matcher slutade X :)

Skönt att Boston fick vinna iaf, hoppas dom börjar komma igång nu.

 

Golfen går bättre iaf, slängde in ett tiltbet på Michael Thompson igår på 12.5 odds i helgens PGA tävling och nu leder han med 3 slag, blev att boka nu på 1.46 och vinna igen gårdagens hockeyförluster iaf :)

 

Är riktigt sugen på att börja spela på någon rakeback site, om någon har tips på någon sida som ger rakeback 2ggr/månad och vet/känner någon som kan fixa in en osv så vore det schysst.

Är dock riktigt sugen på Pokerstars men vet inte hur värt det är? Jaga cashbonusar typ, passar ju mig med megatrafik på nätterna så kanske blir att testa där om man inte hittar någon annan sida som lockar. Känner jag behöver rakeback/bonusar att jaga för att få in timmar och hitta motivationen, värt att testa iaf någon månad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

stars har riktigt nice FR trafik

 

Verkar ha allmänt sjukt bra trafik, inte spelat mycket cash där alls.

Gillar inte FR särskilt mycket dock :)

 

 

 

Kvällens hockey; (spelar exakt emot vad jag tror, 4-1 Anaheim nu :D)

 

St Louis - Anaheim 2.24 (ML)

Under 5.5 mål 1.83

 

edit; detta blev ju så sjukt det kunde bli, 4-2 :) skippar väl detta ett tag nudå... suck

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...