busen Postad 13 Juni , 2005 Rapport Share Postad 13 Juni , 2005 Kvinnor som sväljer har mindre chans att få cancer - Jeg opfordrer alle kvinder til at gøre fellatio til en vigtig del af deres daglige rutine, siger Dr. Helena Shifteer til Woman og tilføjer, at hun ofte selv indtager sin mands safter. Metoden skal praktiseres en, helst to, gange om ugen for at virke. LOL * RP - QoS * Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gyre Postad 13 Juni , 2005 Rapport Share Postad 13 Juni , 2005 Denna blir det till att skriva ut och vid lämpligt tillfälle visa för flickan, har alltid hävdad att det måste vara bra men hon har inte trott mig konstigt nog, men nu har jag bevis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Svinto Postad 13 Juni , 2005 Rapport Share Postad 13 Juni , 2005 Sweeeeet. Nu behövs det bara en undersökning som visar att prat om känslor och sånt är skadligt för att tillvaron ska bli riktigt dräglig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Peakfreak Postad 13 Juni , 2005 Rapport Share Postad 13 Juni , 2005 Undrar om det var en man eller en kvinna som kom på idén till undersökningen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
The Grand Bark Postad 13 Juni , 2005 Rapport Share Postad 13 Juni , 2005 Jag trodde den här tråden skulle handla om BlackJack... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 13 Juni , 2005 Rapport Share Postad 13 Juni , 2005 Jag trodde den här tråden skulle handla om BlackJack... Samma här. Jag är djupt besviken. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dahlberg Postad 13 Juni , 2005 Rapport Share Postad 13 Juni , 2005 Jag trodde den här tråden skulle handla om BlackJack... Samma här. Jag är djupt besviken. mmm, sällan man tänker Blow Job när man ser BJ iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vitae Postad 13 Juni , 2005 Rapport Share Postad 13 Juni , 2005 Tyvärr Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Peakfreak Postad 13 Juni , 2005 Rapport Share Postad 13 Juni , 2005 Tyvärr Gå inte in på länken! Fortsätt istället att övertyga kvinnor att BJ förebygger mot bröstcancer... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Svinto Postad 13 Juni , 2005 Rapport Share Postad 13 Juni , 2005 Bah, om den första länken är lögn så kan den andra lika gärna vara det också. Vilket gör den första sann. Hurra! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nutcracker Postad 13 Juni , 2005 Rapport Share Postad 13 Juni , 2005 haha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sefors Postad 14 Juni , 2005 Rapport Share Postad 14 Juni , 2005 Kvinnor som sväljer har mindre chans att få cancer - Jeg opfordrer alle kvinder til at gøre fellatio til en vigtig del af deres daglige rutine, siger Dr. Helena Shifteer til Woman og tilføjer, at hun ofte selv indtager sin mands safter. Metoden skal praktiseres en, helst to, gange om ugen for at virke. LOL * RP - QoS * Om du vill kan jag ge dig tips på ett par klubbar där du kan få hjälp att förebygga cancer i dina man-boobs. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
busen Postad 14 Juni , 2005 Författare Rapport Share Postad 14 Juni , 2005 Man-boobs? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sefors Postad 14 Juni , 2005 Rapport Share Postad 14 Juni , 2005 Man-boobs? http://www.urbandictionary.com/define.php?term=manboobs&r=d Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
busen Postad 14 Juni , 2005 Författare Rapport Share Postad 14 Juni , 2005 Jag förstår att du blev du lite stött Sefors. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Timmi Postad 14 Juni , 2005 Rapport Share Postad 14 Juni , 2005 Vadå ytterst oseriöst? (enligt rubriken) tycker det här är riktigt viktiga frågor som kanske borde tas upp på riksdagsnivå?! Jag lobbar med min flickvän och hon har tyvärr inte riktigt köpt det än, men skam den som ger sig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts