Lecowin Postad 4 September , 2010 Rapport Postad 4 September , 2010 Välkommen RedBet, fantastiskt erbjudande, I like! Citera
papiPope Postad 4 September , 2010 Rapport Postad 4 September , 2010 Varför ska han ge fan i att spela? För att han är fett med de. Och för att han gnäller på strukturen, fan ett av de bättre erbjudanden i forumturrarna någonsin vad jag vet. Citera
Nice Hand GG Postad 4 September , 2010 Rapport Postad 4 September , 2010 Håller med... antagligen €1200-1700 i övervärde och folk har mage att gnälla på struktur när dom till och med tog bort kravet på 25 spelare. All credd åt Redbet. Citera
Soni Postad 4 September , 2010 Rapport Postad 4 September , 2010 För att han är fett med de. Och för att han gnäller på strukturen, fan ett av de bättre erbjudanden i forumturrarna någonsin vad jag vet. Du förstod ju inte vad han skrev? Erbjudandet är sjukt bra, det håller jag med om, men strukturen vill jag också ändra på. If möjligt vill säga. Citera
Fredde Postad 4 September , 2010 Rapport Postad 4 September , 2010 Med så läckert förstapris är det väl rimligt att en av de bättre spelarna ska vinna istället för att slumpen ska få avgöra allt för mycket. Så fullt rimligt att fundera kring strukturen i mitt tycke. Om strukturen är bra eller dålig kan jag inte avgöra däremot. För övrigt tackar jag Redbet för att de besvarat min fråga om man kan spela annan EMOP tävling än Barcelona om man har turen att vinna turneringen. Det ser jag som klart positivt då EMOP Barcelona är omöjligt för mig att spela då jag inte kan få ledigt den veckan. Citera
Redbet Postad 5 September , 2010 Rapport Postad 5 September , 2010 Reminder! Idag startar exklusiva Poker.se racet på Redbet. Rake från Redbet Entracton och Boss Poker räknas.. http://pokerforum.nu/forum/vara-pokerturneringar/62632-2500-medlems-race-med-redbet-5-september.html Citera
saft_suse Postad 5 September , 2010 Rapport Postad 5 September , 2010 du bør skjønne det jeg skriver FØR du kritiserer. jeg er jo helt enig i at det er kjempefin verdi og en flott turnering! MEN jeg synes det er feil å ha en turboturnering som kvailifisering til en live deepstack-turnering. gjør det meg til en idiot? ikke i mine øyne..................... Citera
badabing499 Postad 5 September , 2010 Rapport Postad 5 September , 2010 MEN jeg synes det er feil å ha en turboturnering som kvailifisering til en live deepstack-turnering. det brukar vara så jag kvalificerar mig Citera
Partneransvarig Postad 5 September , 2010 Författare Rapport Postad 5 September , 2010 VAd är minimum insättning på redbet med visa kort? Vad jag kan se på deras hemsida så är det €15 som är minimi insättningen på visa kort. Citera
tiiias Postad 5 September , 2010 Rapport Postad 5 September , 2010 Är det boss eller entraction ? Citera
XeroxFin Postad 5 September , 2010 Rapport Postad 5 September , 2010 Är det boss eller entraction ? Entraction Citera
Redbet Postad 5 September , 2010 Rapport Postad 5 September , 2010 Halvtimme kvar till turren startar och vi är 37 spelare reggade så far så det ser ut att bli en härlig turnering med skönt värde i.. Lycka till alla.. Btw, har sett att det finns några spelare som glömt skriva in bonuskod vi insättningen.. Hör av er till support@redbet.com eller skicka ett PM till mig här så kan vi aktivera bonus på insättningarna Insättningsbonusarna kan vara bra att ha i rake racet som också börjar idag !! Citera
schoolbook Postad 5 September , 2010 Rapport Postad 5 September , 2010 satte just in pengar men de syns inte!? nick: schoolbookb Citera
TotalFarsa Postad 5 September , 2010 Rapport Postad 5 September , 2010 satte just in pengar men de syns inte!? nick: schoolbookb Samma för mig. Logga ut och in igen så syns de. Citera
schoolbook Postad 5 September , 2010 Rapport Postad 5 September , 2010 Samma för mig. Logga ut och in igen så syns de. Tack! Föreställ dig hur mycket du kommer att ångra dig om jag drar ut dig. Citera
TotalFarsa Postad 5 September , 2010 Rapport Postad 5 September , 2010 Tack! Föreställ dig hur mycket du kommer att ångra dig om jag drar ut dig. Äh, det är ok. Så länge jag får göra repris hos mike! Citera
Jonasson Postad 5 September , 2010 Rapport Postad 5 September , 2010 Fan vilken skön seger !!! Tack för en rolig turnering Barsa here i come:mrgreen: Citera
Nice Hand GG Postad 5 September , 2010 Rapport Postad 5 September , 2010 Vem vann tillslut (nick)? Själv såg jag nöjet i att spela i lite över 2 timmar och donka in med A8 ihopp om att mitt ess skulle stå. Vilket fås ses om en ganska missread när jag sprang in i både AQ och AK. Citera
Bäjx Postad 5 September , 2010 Rapport Postad 5 September , 2010 Grattis till vinnaren. Dock sjukt tiltad nu av att mina AA inte fick stå i HU mot k8 gg Citera
Jonasson Postad 5 September , 2010 Rapport Postad 5 September , 2010 Vem vann tillslut (nick)? Själv såg jag nöjet i att spela i lite över 2 timmar och donka in med A8 ihopp om att mitt ess skulle stå. Vilket fås ses om en ganska missread när jag sprang in i både AQ och AK. jag nickar fiskpappa och ja det var en hel del svängningar HU och AA mot K8 , där var jag långt efter , du hade mig ganska klart med betydligt aggresivare spel. Citera
Redbet Postad 5 September , 2010 Rapport Postad 5 September , 2010 Stort grattis till vinsten! Härligt att lira EMOP i Barca nu... Vi kontaktar dig imorgon. Citera
freddiv Postad 6 September , 2010 Rapport Postad 6 September , 2010 jag nickar fiskpappaoch ja det var en hel del svängningar HU och AA mot K8 , där var jag långt efter , du hade mig ganska klart med betydligt aggresivare spel. Mi_Jo, vann du inte ett SM paket också? - Sjuk run igår eller? Citera
Jonasson Postad 6 September , 2010 Rapport Postad 6 September , 2010 Mi_Jo, vann du inte ett SM paket också? - Sjuk run igår eller? jojo tack fredde det var helt ok. Citera
freddiv Postad 6 September , 2010 Rapport Postad 6 September , 2010 jojo tack fredde det var helt ok. Grattis och lycka till! Citera
Recommended Posts